za 10 500zł to ja kupie całego anglika i zrobię przekładkę
Na wyspach 2.5DTI nie był dostępny.
1500 zł sprzęgło kompletne
Hehe.. dobre:D 3tys. zł oryginał! Zamienników nie ma, chyba, że kupisz używane, albo od BMW + koło dwumasowe.
Napisany 21 stycznia 2010 - 09:54
za 10 500zł to ja kupie całego anglika i zrobię przekładkę
1500 zł sprzęgło kompletne
Napisany 21 stycznia 2010 - 11:07
Napisany 21 stycznia 2010 - 15:05
Napisany 21 stycznia 2010 - 16:05
Napisany 21 stycznia 2010 - 18:00
przy takiej operacji koniecznie trzeba sprawdzić i najczęściej zregenerować wtryskiwacze, koszt 50zł za sprawdzenie 300 za renerecaję od sztuki. Więc dodaj sobie do tej całej kwoty jeszcze 1800 na wszelki wypadek
Pozdro
Napisany 21 stycznia 2010 - 18:16
Napisany 21 stycznia 2010 - 19:14
Napisany 21 stycznia 2010 - 19:27
Podkowiński Bogdan
Kontakt
Nadarzyn, ul. Graniczna 4, tel. 22 7298950
Najlepszy szpenio od wtrysków w mazowieckim. Mogę go szczerze polecić i kolega Barted też jest chyba zadowolony w jego pracy.
Pozdro
Napisany 21 stycznia 2010 - 19:56
Podkowiński Bogdan
Kontakt
Nadarzyn, ul. Graniczna 4, tel. 22 7298950
Najlepszy szpenio od wtrysków w mazowieckim. Mogę go szczerze polecić i kolega Barted też jest chyba zadowolony w jego pracy.
Pozdro
Napisany 21 stycznia 2010 - 20:48
Napisany 21 stycznia 2010 - 22:03
O żesz cur...a :szpital:Czy jest ktoś co sie zna na tych silnikach i doradzi jaki mam kupić ten silnik i czy ten M57E T4 NC51 bedzie pasował?
Napisany 22 stycznia 2010 - 16:24
M57E T4 NC51 bedzie pasował
Napisany 24 stycznia 2010 - 21:26
Napisany 24 stycznia 2010 - 22:31
Napisany 24 stycznia 2010 - 22:45
M57 (525d E39, omega 2.5 DTI, 530d E39, land rover TD6, 330d E46...) -> ten typ Cię inetersuje (common rail I gen.)
Napisany 25 stycznia 2010 - 13:38
Panowie moim skromnym zdaniem i podsumowując temat uważam że:
Blaszki te zostały stworzone w konkretnym celu i powinny być na swoim miejscu ale powinny być:
- zabezpieczone po przez (np.nitowanie i spawanie do ośki)
- Jeżeli Masz nie zabezpieczone oryginalne blaszki zaleceniem jest poprostu co 15K (zależy od stylu jazdy)monitorować te blaszki po przez wyjmowanie i sprawadznie tych pieprzonych blaszek w kolektorze ssącym tak jak pewnie zaleca samo BMW
Napisany 25 stycznia 2010 - 14:22
Z tego co pamiętam to na forum BM-ki nawet powiedzieli Ci (to do kolegi kogut), że jak chcesz swap na 3.0 to dużo pitolenia jest z tym, bo inne podejście pod skrzynie i takie tam.
Napisany 25 stycznia 2010 - 14:27
Napisany 25 stycznia 2010 - 14:27
Jakby ktoś zmieniał silnik na 3.0, to mogę taki sofcik przegrać do jego sterownikaprzy takiej przeróbce konienczne byłoby wgranie softu z ECU 530d do ECU omegi
Napisany 25 stycznia 2010 - 14:33