

2.5DTI Blaszki kolektora ssącego silnika y25td
#261
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2014 - 10:32
#262
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2014 - 11:10
masz klapkiPanowie, a czy klapki w kolektorze wystepowały w konfiguracji ze skrzynią manualną? Bo sporo czytałem o nich i np. w bmw z manualami nie zawsze występowały. Posiadam silnik y25td ze skrzynią manualną i nie wiem czy się bać, że zaraz coś mi się urwie i zatrze silnik...
#263
OFFLINE
#264
OFFLINE
#265
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 22:07
#266
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2015 - 18:07
pęknięta przy otworze śrubki mocującej blaszkę do ośki

Postanowiłem usunąć fabryczne klapki i poprawić konstruktora. Wykonałem nowe klapki ze stalowego płaskownika przewierconego wcześniej wiertłem o średnicy ośki, zostały odpowiednio wyprofilowane analogicznie do profilu skrzydła samolotu - profil laminarny Tak wykonane klapki zostały zamocowane na ośkach wykonanych ze stalowego pręta (przylutowane miękkim lutem i zapunktowane bez wiercenia ! ). Dźwigienki sterujące zastosowałem fabryczne, dodatkowo przykręcone nakrętkami 4mm (po nagwintowaniu końcówek. Przejechałem już około 30000 km. Zamierzam wiosną zajrzeć do kolektora i sprawdzić jak wyglądają
#267
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2015 - 18:14
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#268
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2015 - 10:58
#269
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2015 - 14:15
http://allegro.pl/bm....945681838.html i właśnie skłaniam się ku temu zestawowi
Dobry zestaw.
czy może lepiej kupić aluminiowe zaślepki?
Aluminium inaczej pracuje.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#270
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2015 - 20:35
#271
OFFLINE
Napisany 28 marca 2015 - 12:26
Z innej beczki, czy dziwne syczenie tudzież buczenie od ok 3tys. obr/ min wzwyż może być spowodowane nieszczelnościami w kolektorze ssącym? Sprawdzałem węże od turbo do intercoolera i za i wszystko oki. W intercoolerze nie było przesadnie dużo oleju więc turbo chyba jest ok. Auto ciągnie do końca ale ten wkurzający dźwięk mnie irytuje...
#272
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2015 - 21:34

Aha i zamów sobie te zaślepki z tworzywa a nie z aluminium


#273
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2015 - 20:47

#274
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2015 - 22:06

#275
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2015 - 23:58
Jak dobraĆ srednicĘ zaŚlepek?
W oryginale jest 22 mm.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#276
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2015 - 19:21

#277
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2015 - 12:15
Które z nich??
http://allegro.pl/li...-isqm-4-mt-0519
Na początku wydawało mi się że wystarczy tylko usunąć te blaszki i po kłopocie z nimi