jeżeli wyskoczy 81 to tylko dotyczy wtrysku, komunikacji między ecu a wtryskiem. jeżeli był by 82 to ok, ma to związek z czujnikiem poł. wału.
nom ale jeśli by już wyskoczył 82 to czujnik do wymiany czy po prostu jest nie prawidłowe ustawienie?
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:47
jeżeli wyskoczy 81 to tylko dotyczy wtrysku, komunikacji między ecu a wtryskiem. jeżeli był by 82 to ok, ma to związek z czujnikiem poł. wału.
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:54
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:56
Napisany 08 czerwca 2010 - 21:47
Napisany 08 czerwca 2010 - 23:27
Napisany 09 czerwca 2010 - 17:10
Gdzie miał napchac silikonu, jak nie pod plastik?????? I co to znaczy na 5,5 gara?????
Napisany 09 czerwca 2010 - 17:57
ty to wiesz i ja to wiem ale czy on to wie ? Może napchał tyle że coś zaklaistrował, nie wiem co, bo nie widzę, ale ma problem i mało danych, to strzelamy. A nóż coś z tego sobie dopasuje, bo może miał jakieś komplikacje podczas operacji i moje sugestie mogą go naprowadzić na prawidłową diagnozę. Jakby diagnoza mogła być tylko jedna prawidłowa to pewnie sam znalazłby na nią rozwiązanie a nie szukał pomocy. Nawet lekarze się mylą i też sprawdzają swoje tezy eliminując po kolei różne mniej lub bardziej oczywiste przyczyny. O co więc tobie chodzi, że tu na mnie wjeżdżasz. Rzuć lepiej jakiś sensowny pomysł, który mu pomoże akurat.
Ja sam też sobie uszczelniałem wtrysk, i miało być pięknie jak w opisie tej operacji, a na dzieńdobry uje....ły mi się styki cewki i czar prysł. Trzy razy w sumie naprawiałem z przewijaniem nowym drutem włącznie i wiem że - Myślisz sobie "no teraz to musi śmigać" i po montażu okazuje się że jednak nie. (teraz jest lepiej niż fabryka)Więc rewidujesz wszystkie swoje poczynania co i jak robiłeś i gdzie mogłeś popełnić błąd i próbujesz od nowa, i w tym właśnie momencie każda sugestia może być przydatna w celu rozwiązania problemu, zwarzywszy że jego problemy jak rozumię zaczęły się w momencie gdy się zabrał za wtryskiwacz. Dla mnie akurat ten temat już praktycznie nie ma tajemnic, ale musiał bym mieć silnik tudzież wtryskiwacz przed nosem a tak to strzelam w ciemno co może być nie tak.
Fancik jak chcesz to dzwoń do mnie 696896342 stojąc przed maską to może coś uradzimy bo tak to za dużo pisania i "strzałów w niebo"
Napisany 09 czerwca 2010 - 18:33
Napisany 09 czerwca 2010 - 19:04
Napisany 10 czerwca 2010 - 00:25
Napisany 10 czerwca 2010 - 19:25
Napisany 11 sierpnia 2010 - 09:37
Napisany 11 sierpnia 2010 - 12:28
Napisany 11 sierpnia 2010 - 14:04
Teraz nie cieknie ale świeci się żółta kontrolka silnika. Do tego jakby stracił troszkę na mocy. Nie wiele ale już to nie to samo. Nie wiem o co chodzi. POMOCY
Napisany 11 sierpnia 2010 - 14:11
To zrob to -> http://forum.omegakl...hread.php?t=202 i napisz co wymigalo.świeci się żółta kontrolka silnika.
Napisany 07 września 2010 - 19:57
Napisany 07 września 2010 - 20:34
Napisany 07 września 2010 - 21:05
Napisany 07 września 2010 - 21:17