

2.5 TD - wtrysk sterujacy
#121
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:31
#122
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:36
![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)
Bo spawać to trzeba umieć

silnik raczej zimny jak **** niemowlaka

#123
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:46
prawidłowy spaw ma wytrzymałość większą niż spawany materiał więc jak spawasz od zewnątrz z dobrym przetopieniem w głąb szczeliny któtą spawasz to nawet jak wyszlifujesz na gładko to masz dobre 7cm spawu nie do zerwania a do skręcenia więc prędzej ci ten sześciokąt pęknie niż spaw
Bo spawać to trzeba umieć
sory że tak cie wypytuje ale ty już masz to za sobą, a ta rura co ją spawałeś to była takiego rozmiaru że weszła ci na klucz czy równo z kluczem na styk była spawana?
#124
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:52
#125
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:55
Wreszcie odkręciłem wtrysk rozebrałem i uszczelniłem ale o efekcie dam znać po niedzieli bo dopiero w poniedziałek ją złożę i zobaczę czy nie cieknie po moich robótkach ręcznych. A klucz zrobiłem tak miałem jedną nasadkę przerobioną tak że by miała to okienko ale że jeszcze nie sięgała więc kupiłem drugą uciołem tą część z kotem do odkręcania i zespawałem razem i wtrysk wykręcił się bez problemu. Dziękuje koledze ArmagedoN bo dużo mi pomógł przy tym wtrysku.
#126
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 20:39
#127
OFFLINE
#128
OFFLINE
#129
OFFLINE
#130
OFFLINE
#131
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:12
#132
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:16
spróbuj może jeszcze raz uszczelić. jak nie to szukaj jakiejś używki. ja ostatnio kupiłem za 100pln.
a jeszcze się zapytam jeśli ciekł wtrysk np: numer 3 a teraz już nie cieknie zaczepiać go?
#133
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:21
#134
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:21
PS.
Błąd 81, 82 - nie zawsze odniesie się tylko do wtrysku sterujacego bezpośrednio.
Niewłaściwe działanie ( ustawienie czujnika położenia wału/ predkosci obrotowej) na dłuższą metę wywali błąd 81- taki jest algorytm w ECU, kiedy synchronizacja pomiedzy wtryskiem sterującym a czujnikien położenia wału zostaje zachwiana. Smieszne prawda??? Przerobiłem to wczoraj. Po wymiane czujnika, dalej miałem jego blędy, przy rozruchu nastawnik wibrował , silnik popadał w tryb awaryjny( błąd 81) . Prawidłowe ustawienie dobrego czujnika załatwiło sprawę definitywnie. Auto zaczeło nawet odpalac jak nigdy dotąd.
#135
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:27
ale skąd ciekł?że najpierw nie zapytałem... wężyki przelewowe w jakim stanie są?może od tego warto by zacząć.
u dołu w tym miejscu co bo dajże wtrysk jest uszczelniany jakąś podkładka miedzianą jeśli się nie mylę przez jakiś czas ciekł a potem przestał a co do wężyków raczej są ok ale musiał bym to jeszcze sprawdzić dla upewnienia się
#136
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:30
sprawdź bo przelewy są naprawdę ważne.u dołu w tym miejscu co bo dajże wtrysk jest uszczelniany jakąś podkładka miedzianą jeśli się nie mylę przez jakiś czas ciekł a potem przestał a co do wężyków raczej są ok ale musiał bym to jeszcze sprawdzić dla upewnienia się
#137
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:34
Więc piszę że może miec, ALE spadek nie musi byc własnie od wtrysku jesli nawet wyskoczy jego błąd.
Wtrysk wymienic, przelewy profilaktycznie też. A cieknacy 3 wtrysk zdemontowac i sprawdzic, bo jak znam życie, to zacznie ciec znowu.
#138
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:37
Ja nie miałem spadku mocy. Ale jest mozliwośc że lekko się zapowietrza układ, wszak cieknie z układu przelewowego, a jak powszechnie wiadomo, niedomagający przelew zakłóca pracę układu zasilania.
PS.
Błąd 81, 82 - nie zawsze odniesie się tylko do wtrysku sterujacego bezpośrednio.
Niewłaściwe działanie ( ustawienie czujnika położenia wału/ predkosci obrotowej) na dłuższą metę wywali błąd 81- taki jest algorytm w ECU, kiedy synchronizacja pomiedzy wtryskiem sterującym a czujnikien położenia wału zostaje zachwiana. Smieszne prawda??? Przerobiłem to wczoraj. Po wymiane czujnika, dalej miałem jego blędy, przy rozruchu nastawnik wibrował , silnik popadał w tryb awaryjny( błąd 81) . Prawidłowe ustawienie dobrego czujnika załatwiło sprawę definitywnie. Auto zaczeło nawet odpalac jak nigdy dotąd.
a co do tego błędu 82 to zauważyłem coś dziwnego jak użyje tempomatu do jazdy to ten błąd właśnie mi się pojawia i już jest przez cały czas do momentu wykasowania go i wtedy jest ok do puki znowu nie włączę tempomatu o co z tym chodzi?
#139
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:37
#140
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2010 - 21:45
Miałem tylko 81. I kupa. mało brakowało a założył bym 3 wtrysk.
Czyli cos tu ma zwiazek. Najprawdopodobniej zły sygnał zakłóca owy obieg startu wtrysku, bądz brak sygnału z czujnika przerywa obwód dla ECU