


Niestety uszczelka pod głowicą... czy na pewno ?
#101
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2011 - 08:45

#102
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2011 - 09:31
ocet jest na kamien, na inne zanieczyszczenia mozesz sprobowac proszku do prania...Ocet nie pomaga moze kwasek cytrynowy A sa jakies testery "oleju w ukladzie" aby wiedziec co to za syf mi plywa w zbiorniczku
#103
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2011 - 09:34
ocet jest na kamien, na inne zanieczyszczenia mozesz sprobowac proszku do prania...
ok bede testowal... na oko czy zalecacie jakas ilosc w uklad ??
#104
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2011 - 09:43
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#105
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 18:39
#106
OFFLINE
#107
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 19:05
Po za tym jeśli zakładasz nowy wątek to chociaż go poprawnie zatytułuj.
#108
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 19:06
ps. sorki moderator zachowalem sie jak bydle obiecuje poprawe:)
#109
OFFLINE
#110
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 21:37

Skoro podejrzewasz UPG to zobacz:
Czy masz wodę w oleju - lub olej w płynie.
Czy nie ma masełka pod korkiem wlewu oleju.
Czy nie dymi bialutko (nie myl tylko gdy jest zimno bo benzynka wtedy dymi).
Czy jest spadek mocy ?
Jeśli wszystkie 4 pytania masz twierdzące to niestety prawdopodobieństwo uszczeleczki jest ogromne.
#111
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 21:44
odnosnie twoich opisow -
- przy padzie chlodniczki oleju bedzie tez taki objaw.Czy masz wodę w oleju - lub olej w płynie.
- niedogrzany silnik, uzywany na krotkich dystansach bedzie mial maselko i nie oznacza to padu UPGCzy nie ma masełka pod korkiem wlewu oleju.
- przy takich temp jak sa teraz kazde auto bedzie dymic nawet jak bedzie nagrzaneCzy nie dymi bialutko (nie myl tylko gdy jest zimno bo benzynka wtedy dymi).
pas upg nie musi oznaczac spadku mocy a spadek mocy nie musi oznaczac padu UPG. przeklamania na przeplywce nie powodujace bledow tez beda oznaczac spadek mocy. podobnie jak zapchany wydech.Czy jest spadek mocy ?
takie sprawdzanie o kant **** mozna potluc,. wedlug tego jesli przyjedzie do mnie auto z padnieta chlodniczka oleju czyli olejem w plynie, malo jezdzone z majonezem pod korkiem, lekko kopcace na bialo (zobacz jak duzy jest uklad wydechowy w V6 i ile trzeba zeby sie porzadnie rozgrzal i wypalil) dodatkowo z padnieta przeplywka albo nieszczelnosciami na podcisnieniach albo kiepskimi przewodami WN to mam robic UPG tak ?
#112
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 21:48
#113
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 12:35
#114
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 16:32
beast nie będę już komentował Twojej riposty bo zając napisał wszystko co ja bym też napisał na ten temat.
#115
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 19:58
#116
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2011 - 09:05

#117
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2011 - 09:11
#118
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2011 - 12:39
panowie sprawa jest chyba jasna juz ostatnio jechalem sobie patrze na postoj taxi stoi taka sama omka jak moja podeszlem do taksowkarza zeby mi weze pokazal silnik mowi ze cieply 10 minut temu przyjechal no i jego weze praktycznie wogole nie byly twarde w porownianiu do moich mnie sie wydaje tak uszczekla walnieta cisnienie z cylidra idzie w uklad chlodzacy weze dlateo twarde dlatego tez ubywa plynu i daltego tez delokatnie trojnik od gazu sie poci bo cisnienie znajduje najslabszy punkt i dlatego tamtedy troche leci co wy na to dobrze to obmyslilem??
Zrob w koncu ten test na CO. Bo na przyklad przy walnietym korku od zbiornika wyrownawczego tez bedziesz mial twarde weze.
#119
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2011 - 15:06
#120
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2011 - 16:24