Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Niestety uszczelka pod głowicą... czy na pewno ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
190 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 stycznia 2011 - 08:45

Na moje jeśli nie jest to tłuste to nie olej. Sam mówisz że jakiegoś środka do uszczelniania dodałeś więc ten syf to jest to ;)

#102 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 stycznia 2011 - 09:31

Ocet nie pomaga moze kwasek cytrynowy A sa jakies testery "oleju w ukladzie" aby wiedziec co to za syf mi plywa w zbiorniczku

ocet jest na kamien, na inne zanieczyszczenia mozesz sprobowac proszku do prania...


 


#103 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 stycznia 2011 - 09:34

ocet jest na kamien, na inne zanieczyszczenia mozesz sprobowac proszku do prania...


ok bede testowal... na oko czy zalecacie jakas ilosc w uklad ??

#104 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 stycznia 2011 - 09:43

octu 2 litry, proszku wystarczy cała miarka tylko nie jakiegoś z hiper granulkami i dobrze go wymieszaj w wiaderku lub innym naczyniu

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#105 OFFLINE   jahjah

jahjah
  • 131 postów
  • Dołączył: 19-01-2011
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 grudnia 2011 - 18:39

panowie moze najwpierw napisze co sie dzieje przede wszystkim podstawowy problem to znika plyn okolo 0.5 litra dziennie niegdzie nie leci (no moze delikatnie trojnikami od gazu) ale zmienialem na metalowe nowe weze opaski i nic zawsze delikatnei leci drugi problem to od neidawna przy odpalaniu na zimnym silniku przez okolo 10-15 sec chodzi na 3 gary no i weze wodne wydaje mi sie ze sa za twarde z tego co wiem omega ma w ukladzie jakies cisnienie ale czy takie ze weze powinny zrobic sie twardsze?? no wydaje mi sie ze nie moze nigdzie leciec no bo pol litra dziennie to napewno by bylo gdzies widac wiezdzalem na kanal i nigdzie nic nie widac tylko delikatnie na trojniku od gazu czy mozna powiedziec na 100% ze uszczelkapod glowica?? tak sobie wydedukowalem ze trojnikami dlatego leci ze moze cisnienie w ukladzie jest za wysokie i leci w najslabszym miejscu

#106 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 grudnia 2011 - 18:48

Zrob test na obecnosc CO w plynie.

#107 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 grudnia 2011 - 19:05

jahjah czy na prawdę tak ciężko się wysilić i poszukać odpowiedniego wątku?
Po za tym jeśli zakładasz nowy wątek to chociaż go poprawnie zatytułuj.

#108 OFFLINE   jahjah

jahjah
  • 131 postów
  • Dołączył: 19-01-2011
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 grudnia 2011 - 19:06

a jak zrobic taki test?
ps. sorki moderator zachowalem sie jak bydle obiecuje poprawe:)

#109 OFFLINE   arcade90

arcade90

    V8 :D

  • 192 postów
  • Dołączył: 25-02-2011
  • Skąd: Malbork
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 grudnia 2011 - 19:13

W jakimś lepszym warsztacie powinni mieć taki test :D

#110 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 03 grudnia 2011 - 21:37

ciśnienie w układzie chłodzenie będzie w każdym samochodzie bo to jest układ ciśnieniowy. Czysta fizyka :p
Skoro podejrzewasz UPG to zobacz:
Czy masz wodę w oleju - lub olej w płynie.
Czy nie ma masełka pod korkiem wlewu oleju.
Czy nie dymi bialutko (nie myl tylko gdy jest zimno bo benzynka wtedy dymi).
Czy jest spadek mocy ?
Jeśli wszystkie 4 pytania masz twierdzące to niestety prawdopodobieństwo uszczeleczki jest ogromne.

#111 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 grudnia 2011 - 21:44

rodzai uszkodzen UPG jest kilka. nie musisz miec zadnego z opisanych zeby sie okazalo ze uszczelke szlak trafil. wszystko zalezy od miejsca gdzie puscila.
odnosnie twoich opisow -

Czy masz wodę w oleju - lub olej w płynie.

- przy padzie chlodniczki oleju bedzie tez taki objaw.

Czy nie ma masełka pod korkiem wlewu oleju.

- niedogrzany silnik, uzywany na krotkich dystansach bedzie mial maselko i nie oznacza to padu UPG

Czy nie dymi bialutko (nie myl tylko gdy jest zimno bo benzynka wtedy dymi).

- przy takich temp jak sa teraz kazde auto bedzie dymic nawet jak bedzie nagrzane

Czy jest spadek mocy ?

pas upg nie musi oznaczac spadku mocy a spadek mocy nie musi oznaczac padu UPG. przeklamania na przeplywce nie powodujace bledow tez beda oznaczac spadek mocy. podobnie jak zapchany wydech.
takie sprawdzanie o kant **** mozna potluc,. wedlug tego jesli przyjedzie do mnie auto z padnieta chlodniczka oleju czyli olejem w plynie, malo jezdzone z majonezem pod korkiem, lekko kopcace na bialo (zobacz jak duzy jest uklad wydechowy w V6 i ile trzeba zeby sie porzadnie rozgrzal i wypalil) dodatkowo z padnieta przeplywka albo nieszczelnosciami na podcisnieniach albo kiepskimi przewodami WN to mam robic UPG tak ?




 


#112 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 grudnia 2011 - 21:48

Smokebite napisał, że jest spore prawdopodobieństwo. Takie samo jak jednoczesny pad w/w podzespołów. Na badanie CO w płynie trzeba jechać i tyle a nie od razu zwalać głowicę itd.

#113 OFFLINE   jahjah

jahjah
  • 131 postów
  • Dołączył: 19-01-2011
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2011 - 12:35

spadek mocy moze delikatnie jest ogolnie nie dymi na bialo moze toche ale zimno jest ogolnie problem jest tylko taki ze znika plyn i na zimnym silniku chodzi na 3 gary

#114 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 grudnia 2011 - 16:32

słuchaj obejrzyj jeszcze dobrze chłodnicę czy nie cieknie bo kiedyś w espace mój ojciec miał podobny problem i skończyło się wymianą chłodnicy.

beast nie będę już komentował Twojej riposty bo zając napisał wszystko co ja bym też napisał na ten temat.

#115 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 grudnia 2011 - 19:58

Ja pojechałem na sprawdzenie CO w płynie i okazało się ewidentnie, że uszczelkę szlag trafił. Tak jak koledzy piszą jedź do warsztatu i niech to sprawdzą.

#116 OFFLINE   jahjah

jahjah
  • 131 postów
  • Dołączył: 19-01-2011
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 grudnia 2011 - 09:05

panowie sprawa jest chyba jasna juz ostatnio jechalem sobie patrze na postoj taxi stoi taka sama omka jak moja podeszlem do taksowkarza zeby mi weze pokazal silnik mowi ze cieply 10 minut temu przyjechal no i jego weze praktycznie wogole nie byly twarde w porownianiu do moich mnie sie wydaje tak uszczekla walnieta cisnienie z cylidra idzie w uklad chlodzacy weze dlateo twarde dlatego tez ubywa plynu i daltego tez delokatnie trojnik od gazu sie poci bo cisnienie znajduje najslabszy punkt i dlatego tamtedy troche leci co wy na to dobrze to obmyslilem??:p

#117 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 grudnia 2011 - 09:11

sprawdz co2 w ukladzie. jak nie masz u siebie to zapraszam do mnie




 


#118 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 grudnia 2011 - 12:39

panowie sprawa jest chyba jasna juz ostatnio jechalem sobie patrze na postoj taxi stoi taka sama omka jak moja podeszlem do taksowkarza zeby mi weze pokazal silnik mowi ze cieply 10 minut temu przyjechal no i jego weze praktycznie wogole nie byly twarde w porownianiu do moich mnie sie wydaje tak uszczekla walnieta cisnienie z cylidra idzie w uklad chlodzacy weze dlateo twarde dlatego tez ubywa plynu i daltego tez delokatnie trojnik od gazu sie poci bo cisnienie znajduje najslabszy punkt i dlatego tamtedy troche leci co wy na to dobrze to obmyslilem??:p


Zrob w koncu ten test na CO. Bo na przyklad przy walnietym korku od zbiornika wyrownawczego tez bedziesz mial twarde weze.

#119 OFFLINE   jahjah

jahjah
  • 131 postów
  • Dołączył: 19-01-2011
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 grudnia 2011 - 15:06

o korku tez pomyslalem i pozyczylem od kolezki drugi ale niestety to samo

#120 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 grudnia 2011 - 16:24

Jak nie chcesz robić testu na CO to od razu dawaj auto na warsztat bo więcej niz pewne, że UPG do wymiany.