Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Niestety uszczelka pod głowicą... czy na pewno ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
190 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lutego 2012 - 14:29

ciągle wywala płyn

Korek zbiorniczka wyrownawczego dobry?

#142 OFFLINE   YaHooo

YaHooo
  • 286 postów
  • Dołączył: 12-11-2006
  • Skąd: Ostrów Wlkp

Napisany 13 lutego 2012 - 14:56

tak, wymieniłem na nowy

#143 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lutego 2012 - 15:23

A pompa wody jaki ma wirnik?? Moze plastikowe??

#144 OFFLINE   YaHooo

YaHooo
  • 286 postów
  • Dołączył: 12-11-2006
  • Skąd: Ostrów Wlkp

Napisany 13 lutego 2012 - 17:02

nie wiem jaki ma wirnik.
Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwe, że padła uszczelka, a w układzie nie ma spalin.

#145 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 lutego 2012 - 20:29

malo prawdopodobne albo tester walniety. jesli idzie cisnienie w uklad bedzie co2




 


#146 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lutego 2012 - 21:06

YaHooo, a jak wyglada sprawa z temp silnika i zalaczaniem wiatrakow?

#147 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 lutego 2012 - 22:31

Mi szły spaliny do układu i z chłodzeniem nic się nie działo poza twardymi wężami. Jak ktoś nie ogląda co jakiś czas dokładnie samochodu to by się nawet nie skumał. A w takiej sytuacji to czy na pewno nie idą spaliny? Tester może coś nie tak jak Beast pisze.

Temperatura jak? Jak pękają węże no to jednak chyba się ciśnienie robi, robi się bo się płyn zagotował albo spaliny idą. Zobacz czy chłodnica ciepła, węże wszystkie, jak temperatura, czy termostat się otwiera kiedy ma.

#148 OFFLINE   YaHooo

YaHooo
  • 286 postów
  • Dołączył: 12-11-2006
  • Skąd: Ostrów Wlkp

Napisany 14 lutego 2012 - 00:50

temperatura w porządku. Jestem 2 tygodnie po wymianie termostatu i trzyma około 90st.
Może to już ze starości... taki pech, że wszystko się sypie

#149 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 lutego 2012 - 09:49

A węże twarde się robią?(jak piłka) Bo twarde to będą trochę po jeździe.

#150 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 14 lutego 2012 - 09:56

Niezła jazda.:pokoj:
Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie jest w układzie czy na pewno ciśnienie rozwala wszystko.
Dodatkowo jeszcze jeden test na spaliny.
Sprawdź termometrem (najwygodniejszy w użyciu jest pirometr) temp węży, całej chłodnicy, płynu w zbiorniczku.
Po tym już sporo będzie wiadomo.
Przeczyść połączenie czujnika temp silnika który daje sygnał na zegary bo około 90* to coś mało.
- opisz dokładnie jak zachowuje się temp w różnych warunkach.
- jaki termostat dałeś?
- jaki płyn jest zalany czy był wymieniany itp
- kupiłeś omege z takimi dolegliwościami?

Może wymieszałeś różne płyny chłodzenia robiąc dolewki itp. a jak wiadomo nie wszystkie płyny można mieszać ze sobą.
Są przypadki że po zmieszaniu różnych płynów powstanie żrący mix.


zerknij na fotke prawdopodobnie cieknie z tego miejsca (poszła uszczelka) jeżeli zawór, opaski i węże są suche - zaznaczone czerwonym kółeczkiem

#151 OFFLINE   bzyq

bzyq

    on road

  • 183 postów
  • Dołączył: 25-05-2008

Napisany 16 lutego 2012 - 19:17

ja chcialbym sie podpiac...

wlasnie wrocilem z samochodu...

robilem dolewke oleju bo od zakupu zrobilem 7 tys. i mrugnal mi ze niski stan...
odkrecam korek a tam takie kisielowate..nie za duzo tego ale troszke....
korek i dziure jedna husteczka obtarlem...

wymiane robie we wtorek oleju bo jestem umowiony na wymiane uszczelek pod pokrywami to dziabne odrazu...

ale moje pytanie brzmi czy ta maz jest zwiazana z niskimi temperaturami czy cos jest bardziej awaryjnego...jak to sie ma do temperatury na dworze...bo wiem ze cos bylo z olejem ale co nie pamietam...

bagnet jest ciemny bez sladu kisielu...
plyn jest taki tam sobie...ale nie widac oleju....

i moje pytanie jeszcze jedno orientacyjny koszt wymiany uszczelki pod glowica tak na margineise ?

#152 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 lutego 2012 - 19:46

Jaki masz silnik?? Takie cos moze byc przez niedogrzany silnik, stary olej, brudna odme. Niekoniecznie oznacza to UPG.

#153 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 lutego 2012 - 19:51

ale moje pytanie brzmi czy ta maz jest zwiazana z niskimi temperaturami czy cos jest bardziej awaryjnego

owe zjawisko powstaje tak jak piszesz na wskutek niskich temperatur,niedogrzania silnika i przy zbyt krótkich trasach.
Oczywiscie może też byc to wina UPG, itp zjawisk z układem chłodzenia gdyż płyn dostaje sie do oleju

bagnet jest ciemny bez sladu kisielu...

.
i będzie,bo woda ,płyn który dostaje sie do silnika przy wysokiej temperaturze musi odparowac ,staje sie lżejszy i "para" zbiera sie na górze i w efekcie powstaje to masło.

Jaki masz silnik

Bzyqa silnik to V-ka 3.0

#154 OFFLINE   bzyq

bzyq

    on road

  • 183 postów
  • Dołączył: 25-05-2008

Napisany 16 lutego 2012 - 19:58

Bzyqa silnik to V-ka 3.0


prorok :)

Niekoniecznie oznacza to UPG.


nie mam LPG - PB od poczatku...

czyli...

rozgrac silnik na dlugiej trasie np i popatrzec... :)
wymienic olej (wtorek)...
przyjzec sie odmie....

i dopiero panikwac ?...

#155 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 lutego 2012 - 20:02

nie mam LPG - PB od poczatku...

czyli...

rozgrac silnik na dlugiej trasie np i popatrzec... :)
wymienic olej (wtorek)...
przyjzec sie odmie....

i dopiero panikwac ?...


Kolega pisząc UPG miał na mysli uszczelke pod głowica a nie LPG ;)
Przyjżyj sie odmie i sprawdz stan płynu ;)
no i wymień olej podczas wymiany uszczelek :)

#156 OFFLINE   bzyq

bzyq

    on road

  • 183 postów
  • Dołączył: 25-05-2008

Napisany 16 lutego 2012 - 20:06

oj to ja juz nie pije....
ja tam LPG widzialem...moj blad....

plyn nie uciekal przez 7 tys jak nia zrobilem nic a nic..
teraz tylko oleum...

edit: znow widze LPG... :)

#157 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 lutego 2012 - 20:13

znow widze LPG...


Juz probujesz topic smutki?? Jeszcze za wczesnie :D Zastosuj sie do wskazowek kolegi Czarnego i powinno byc git. Mialem tak samo jak kupilem omege i po wyminie oleju i czyszczeniu odmy ani grama maselka.

#158 OFFLINE   bzyq

bzyq

    on road

  • 183 postów
  • Dołączył: 25-05-2008

Napisany 16 lutego 2012 - 20:20

Juz probujesz topic smutki?? .


jutro do pracy to musze dziabnac bo na trzezwo karetki nie prowadze :)

ja chce cieplo...na dworze....
bym sobie wzial samochod wywoskowal...skore wypolerowal...

a jak jest zimno to wysyakuja takie kwiatki jak to i dobijaja czlowieka bo nic nie mozna zrobic na szybko by sie uspokoic......

#159 OFFLINE   bzyq

bzyq

    on road

  • 183 postów
  • Dołączył: 25-05-2008

Napisany 20 lutego 2012 - 19:45

a mam pytanie...
bo jutro oddaje samochod...

slyszal ktos o podziale pokrywy na 2 czesci (przeciecie) czy ma sens i jak to sie ma....
i jeszcezjedna sprawa...

uszeczelka idzie bez silikonu czy z silikonem welug was?...
ja zawsze kaldlem odtluszczona sama uszczelke bez grama silikonu...a w poradach byl opis z silikonem....

a no i odma...
to sa rurki do wyczyszenia, ten plastik na pokrywie..i ten baniaczek z tylu po prawej na pokrywie?..

przepraszam ze tak malo fachowo pbrazowo napisalem...

#160 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lutego 2012 - 19:51

ad.1 nie wypowiem sie bo nie stosowalem
ad2. z silikonem w tych polkolach z tylu glowicy i z przodu w rogach jak jest ten wystajacy polksiezyc czy jak tam nazwac
ad.3 tak