Korek zbiorniczka wyrownawczego dobry?ciągle wywala płyn


Niestety uszczelka pod głowicą... czy na pewno ?
#141
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 14:29
#142
OFFLINE
#143
OFFLINE
#144
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 17:02
Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwe, że padła uszczelka, a w układzie nie ma spalin.
#145
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 20:29
#146
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 21:06
#147
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 22:31
Temperatura jak? Jak pękają węże no to jednak chyba się ciśnienie robi, robi się bo się płyn zagotował albo spaliny idą. Zobacz czy chłodnica ciepła, węże wszystkie, jak temperatura, czy termostat się otwiera kiedy ma.
#148
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 00:50
Może to już ze starości... taki pech, że wszystko się sypie
#149
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 09:49
#150
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 09:56
Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie jest w układzie czy na pewno ciśnienie rozwala wszystko.
Dodatkowo jeszcze jeden test na spaliny.
Sprawdź termometrem (najwygodniejszy w użyciu jest pirometr) temp węży, całej chłodnicy, płynu w zbiorniczku.
Po tym już sporo będzie wiadomo.
Przeczyść połączenie czujnika temp silnika który daje sygnał na zegary bo około 90* to coś mało.
- opisz dokładnie jak zachowuje się temp w różnych warunkach.
- jaki termostat dałeś?
- jaki płyn jest zalany czy był wymieniany itp
- kupiłeś omege z takimi dolegliwościami?
Może wymieszałeś różne płyny chłodzenia robiąc dolewki itp. a jak wiadomo nie wszystkie płyny można mieszać ze sobą.
Są przypadki że po zmieszaniu różnych płynów powstanie żrący mix.
zerknij na fotke prawdopodobnie cieknie z tego miejsca (poszła uszczelka) jeżeli zawór, opaski i węże są suche - zaznaczone czerwonym kółeczkiem
#151
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 19:17
wlasnie wrocilem z samochodu...
robilem dolewke oleju bo od zakupu zrobilem 7 tys. i mrugnal mi ze niski stan...
odkrecam korek a tam takie kisielowate..nie za duzo tego ale troszke....
korek i dziure jedna husteczka obtarlem...
wymiane robie we wtorek oleju bo jestem umowiony na wymiane uszczelek pod pokrywami to dziabne odrazu...
ale moje pytanie brzmi czy ta maz jest zwiazana z niskimi temperaturami czy cos jest bardziej awaryjnego...jak to sie ma do temperatury na dworze...bo wiem ze cos bylo z olejem ale co nie pamietam...
bagnet jest ciemny bez sladu kisielu...
plyn jest taki tam sobie...ale nie widac oleju....
i moje pytanie jeszcze jedno orientacyjny koszt wymiany uszczelki pod glowica tak na margineise ?
#152
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 19:46
#153
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 19:51
owe zjawisko powstaje tak jak piszesz na wskutek niskich temperatur,niedogrzania silnika i przy zbyt krótkich trasach.ale moje pytanie brzmi czy ta maz jest zwiazana z niskimi temperaturami czy cos jest bardziej awaryjnego
Oczywiscie może też byc to wina UPG, itp zjawisk z układem chłodzenia gdyż płyn dostaje sie do oleju
.bagnet jest ciemny bez sladu kisielu...
i będzie,bo woda ,płyn który dostaje sie do silnika przy wysokiej temperaturze musi odparowac ,staje sie lżejszy i "para" zbiera sie na górze i w efekcie powstaje to masło.
Bzyqa silnik to V-ka 3.0Jaki masz silnik
#154
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 19:58
Bzyqa silnik to V-ka 3.0
prorok

Niekoniecznie oznacza to UPG.
nie mam LPG - PB od poczatku...
czyli...
rozgrac silnik na dlugiej trasie np i popatrzec...

wymienic olej (wtorek)...
przyjzec sie odmie....
i dopiero panikwac ?...
#155
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 20:02
nie mam LPG - PB od poczatku...
czyli...
rozgrac silnik na dlugiej trasie np i popatrzec...
wymienic olej (wtorek)...
przyjzec sie odmie....
i dopiero panikwac ?...
Kolega pisząc UPG miał na mysli uszczelke pod głowica a nie LPG

Przyjżyj sie odmie i sprawdz stan płynu

no i wymień olej podczas wymiany uszczelek

#156
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 20:06
ja tam LPG widzialem...moj blad....
plyn nie uciekal przez 7 tys jak nia zrobilem nic a nic..
teraz tylko oleum...
edit: znow widze LPG...

#157
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 20:13
znow widze LPG...
Juz probujesz topic smutki?? Jeszcze za wczesnie

#158
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 20:20
Juz probujesz topic smutki?? .
jutro do pracy to musze dziabnac bo na trzezwo karetki nie prowadze

ja chce cieplo...na dworze....
bym sobie wzial samochod wywoskowal...skore wypolerowal...
a jak jest zimno to wysyakuja takie kwiatki jak to i dobijaja czlowieka bo nic nie mozna zrobic na szybko by sie uspokoic......
#159
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 19:45
bo jutro oddaje samochod...
slyszal ktos o podziale pokrywy na 2 czesci (przeciecie) czy ma sens i jak to sie ma....
i jeszcezjedna sprawa...
uszeczelka idzie bez silikonu czy z silikonem welug was?...
ja zawsze kaldlem odtluszczona sama uszczelke bez grama silikonu...a w poradach byl opis z silikonem....
a no i odma...
to sa rurki do wyczyszenia, ten plastik na pokrywie..i ten baniaczek z tylu po prawej na pokrywie?..
przepraszam ze tak malo fachowo pbrazowo napisalem...
#160
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 19:51
ad2. z silikonem w tych polkolach z tylu glowicy i z przodu w rogach jak jest ten wystajacy polksiezyc czy jak tam nazwac
ad.3 tak