Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

3.2 V6 wypadanie zapłonu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
342 odpowiedzi na ten temat

#261 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 kwietnia 2013 - 17:39

Po krótkiej przejazdce na gazie doszły kolejne błędy 0303 i 0305 czyli wypadanie cylindrów na całej cewce 1,3,5. Jakieś pomysły ??


Kolego masz ten san problem co u mnie z tym że mój gazownik doszedł co jest grane zostawiłem mu auto na tydzien i już jest ok jestem zsdowolony .Jakie masz spalanie wolnych na pb i na gazie ?? Zerknij na kompa pokladowego jezeli na gazie masz mniej niz na paliwku to niestety gaz zalewa i z tąd problemy

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#262 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 25 kwietnia 2013 - 18:25

Kolego masz ten san problem co u mnie z tym że mój gazownik doszedł co jest grane zostawiłem mu auto na tydzien i już jest ok jestem zsdowolony .Jakie masz spalanie wolnych na pb i na gazie ?? Zerknij na kompa pokladowego jezeli na gazie masz mniej niz na paliwku to niestety gaz zalewa i z tąd problemy

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


Jest tak, spalanie na bp 1,1 a na gazie 0,9. Czyli reduktor do wymiany ??

#263 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 kwietnia 2013 - 18:32

Jest tak, spalanie na bp 1,1 a na gazie 0,9. Czyli reduktor do wymiany ??


Miałem tak samo reduktor do wymiany i mapy do ustawienia ,zapraszam do lubuskiego 1 dzien i kolega ci auto ogarnie:)

Wysyłane z mojego KF012 za pomocą Tapatalk 2

#264 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 25 kwietnia 2013 - 18:37

Miałem tak samo reduktor do wymiany i mapy do ustawienia

Wysyłane z mojego KF012 za pomocą Tapatalk 2

Dzięki kolego. Jutro podjadę do gazownika i zobaczymy co mi powie. Ale jak byłem jakiś czas temu to mi powiedział że jest to nie możliwe że reduktor. A możesz napisać jakie masz teraz spalanie gazu na kompie ??

#265 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 kwietnia 2013 - 18:42

Dzięki kolego. Jutro podjadę do gazownika i zobaczymy co mi powie. Ale jak byłem jakiś czas temu to mi powiedział że jest to nie możliwe że reduktor. A możesz napisać jakie masz teraz spalanie gazu na kompie ??


Teraz mam takie jak na pb czyli 1.2

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#266 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 kwietnia 2013 - 18:49

Błąd w spalaniu na wolnych to nie kwestia reduktora tylko złego ustawienia map gazowych. Jeszcze takie pytanie: czy masz oryginalne świece 4-elektrodowe Boscha??
Jęsli jest wadliwa kompresja to na wolnych obrotach wypadają zapłony!!, a nie przy butowaniu.
Co się dzieje jak delikatnie wciskasz gaz i rozpędzasz auto?

#267 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 kwietnia 2013 - 18:50

Miałem tak samo reduktor do wymiany i mapy do ustawienia ,zapraszam do lubuskiego 1 dzien i kolega ci auto ogarnie:)

Wysyłane z mojego KF012 za pomocą Tapatalk 2


Taki odczyt świadczy tylko o bogatej mieszance




 


#268 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 kwietnia 2013 - 18:53

Taki odczyt świadczy tylko o bogatej mieszance


Dokładnie dlatego pisze ze kolega ma mapy do ustawienia bo go gaz zalewa i przy okazji reduktor do wymiany chyba ze bedzie jezdził na tym co ma spokojnie i delikatnie

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#269 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 kwietnia 2013 - 19:01

Narazie to chyba cewke dam z tyłu tak jak w 3,0 jak wymieniałem uszvzelki pod głowicą to i uszczelki pokrywy zaworów wymieniałem i silikonem uszczelniałem więc mi szkoda wymieniać, dorobie narazie jskieś gumy na świece zeby to uszczelnić, sprzedam cewki , kupie kable i będzie gitara, albo jak ktoś by chciał to zamienie na kable WN, nawet wygodnie z cewką obok EGR bo wymiana kabli zajmuje 10 mi n a nie 3 godzinki. Dzięki za rade , jak będe wymieniał uszczelki pod pokrywę zaworów to zmienie na 3,0 i bedzie GITARA. Zastanawie mnie tylko jedno, dlaczego jak zakładam jedną cewke z 3,2 to odpala n 3 gary, a jak zakładam 2 to nic z tego , czy to napewno powodem jest to że cewka z 3,0 ma w środku 3 cewki a cewka z 3,2 ma 6 cewek (tzw). Jeszcze raz dzięki


Dokładnie. Sterowanie cewki to nie bułka z masłem. ECU stabilizuje prąd cewki do zadanej wartości aby energia iskry w czasie zapalania była podobna do tej w czasie pracy. Podłączenie dwóch cewek w jeden obwód sterujący sprawi że nie zapalisz.

Ponieważ jestem starej daty pamiętam problemy z zapalaniem małego fiata. Konstrukcja rozrusznika i wspaniała przeciwwaga na wale która taplała się w oleju skutecznie obniżały napięcie na akumulatorze co sprawiało kłopoty z zapłonem. Zrobiliśmy z kolegą zapłon elektroniczny. On Tyrystorowy, a ja tranzystorowy. Ten pierwszy był bardzo kłopotliwy w zestrojeniu przetwornicy ale działał.... byle by wał się obrócił, mój prostrzy, ale wymagał wymiany cewki zapłonowej na taką o mniejszej rezystancji. Oba zapalały bez kłopotu przy -25st.

U Ciebie pozostaje stara cewka lub wymiana wiązki, ECU, imo i Nie wiadomo czego jeszcze.

#270 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 25 kwietnia 2013 - 19:40

Ale u mnie nie da się na gazie jezdzić, nie ma takiej opcji, nie ma przyspieszenia, obroty bardzo wolno spadają jak się wciśnie sprzęgło, mruga chceck, zaświeci się, jak mu depłem dziś tak do 3,5 tyś znowu zamrugał po czym zaświecił sie chceck. A na bp jest dobrze. Sprawdzić kompresje ??

#271 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 kwietnia 2013 - 20:05

Ale u mnie nie da się na gazie jezdzić, nie ma takiej opcji, nie ma przyspieszenia, obroty bardzo wolno spadają jak się wciśnie sprzęgło, mruga chceck, zaświeci się, jak mu depłem dziś tak do 3,5 tyś znowu zamrugał po czym zaświecił sie chceck. A na bp jest dobrze. Sprawdzić kompresje ??


Po co szkoda czasu i pieniędzy:)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#272 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 kwietnia 2013 - 21:00

Ale u mnie nie da się na gazie jezdzić, nie ma takiej opcji, nie ma przyspieszenia, obroty bardzo wolno spadają jak się wciśnie sprzęgło, mruga chceck, zaświeci się, jak mu depłem dziś tak do 3,5 tyś znowu zamrugał po czym zaświecił sie chceck. A na bp jest dobrze. Sprawdzić kompresje ??


Jaki masz system gazu? Do staga mam co trzeba aby sprawdzić.

#273 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 25 kwietnia 2013 - 21:06

Jaki masz system gazu? Do staga mam co trzeba aby sprawdzić.


Hm System. Jedyne co wiem to Stag 300-6 premium, obd nie ma lub jest odłączone, reduktor kme gold i wtryski hana.

#274 OFFLINE   fabian8211

fabian8211
  • 103 postów
  • Dołączył: 19-01-2013
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza

Napisany 25 kwietnia 2013 - 22:48

czyli ktoś poprostu dolutował do jednej wiązki dwie wtyczki i dlatego pali na jednej cewce z 3,2 A JAK PODPINAM OBIE TO JAK ZAPALI BO DZIŚ MI SIĘ UDAŁO TO NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI PŁYNNIE A JAK DODAM GAZU TO NIE MAM MOCY. AUTO KUPIŁEM Z SILNIKIEM 3,2 BO WCZEŚNIEJSZY WŁAŚCICIEL WYMIENIŁ Z 3,0 I NIE WIEM CZY DAŁ KOMPA Z 3,2 CZY NIE MIAŁ KASY NA 2 CEWKI Z 3,2 I PRZEROBIŁ WTYCZKE DO CEWKI Z 3,0 BO TAKĄ MIAŁ. KTÓRE KABLE SĄ DOLUTOWANE TO NIE WIEM , SPRAWDZE PO NUMERACH KOMPA, ALE WIAZKA JEST RACZEJ Z 3,0 BO I PRZEPUSTNICA ZOSTAŁA NA LINCE OD GAZU A W 3,2 JEST CHYBA WTYCZKA DO STEROWANIA PRZEZ KOMPA.
sprzedam 2 cewki 3,2 i kupie nowe kable wn i bedzie chodził jak nówka

#275 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 kwietnia 2013 - 14:58

czyli ktoś poprostu dolutował do jednej wiązki dwie wtyczki i dlatego pali na jednej cewce z 3,2 A JAK PODPINAM OBIE TO JAK ZAPALI BO DZIŚ MI SIĘ UDAŁO TO NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI PŁYNNIE A JAK DODAM GAZU TO NIE MAM MOCY. AUTO KUPIŁEM Z SILNIKIEM 3,2 BO WCZEŚNIEJSZY WŁAŚCICIEL WYMIENIŁ Z 3,0 I NIE WIEM CZY DAŁ KOMPA Z 3,2 CZY NIE MIAŁ KASY NA 2 CEWKI Z 3,2 I PRZEROBIŁ WTYCZKE DO CEWKI Z 3,0 BO TAKĄ MIAŁ. KTÓRE KABLE SĄ DOLUTOWANE TO NIE WIEM , SPRAWDZE PO NUMERACH KOMPA, ALE WIAZKA JEST RACZEJ Z 3,0 BO I PRZEPUSTNICA ZOSTAŁA NA LINCE OD GAZU A W 3,2 JEST CHYBA WTYCZKA DO STEROWANIA PRZEZ KOMPA.
sprzedam 2 cewki 3,2 i kupie nowe kable wn i bedzie chodził jak nówka


Masz kompa od 3.0 :( Przerobienie na 3.2 to mała masakra

#276 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 kwietnia 2013 - 21:41

najprościej i najpewniej jest założyć pokrywy zaworów od 3,0 i do tego kupić cewkę + kable wn. Inne rozwiązanie to rzeźba (choć może się uda to ożenić)

#277 OFFLINE   fabian8211

fabian8211
  • 103 postów
  • Dołączył: 19-01-2013
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza

Napisany 26 kwietnia 2013 - 21:46

i tak chodzi jak perfekt wiec nie ma co narzekac sprzedaje cewki kupuje nowe kable i będzie jeszcze lepiej. bo 2 kable ma m z renault i są nieorginal więc aż wstud sie przyznać , już na alledrogo wystawiłem 2 szt za 200 zł czyli 100 w plecy

cewke od 3,0 mam bo na takiej jeżdze, ale założyłem ją obok egr i mam bajzel pod maską stąd ten pomysł na zamiane na cewki z 3,2 ale już uświadomiłem sobie że jak chodzi na cewce z 3,0 to po co kombinować

#278 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 29 maja 2013 - 22:15

Odebrałem dziś autko od gazownika robili dwa dni, przyczyną było lewe powietrze które dostawało się z paru przewodów i z kolektora. Troche przerobili wtryski gazu po coś tam było zle podłączone. temperatura była ustawiona na 50 stopni a powinna na 30.35 przerabiali przewód chłodzenia kolektora bo zamarzał gaz. Może nie zbyt dobrze to opisałem ale tak to zrozumiałem a komuś może być przydatne. I polecam każdemu warsztat Migaz-s chłopaki znają się tam na autach z gazem, trochę długie mają terminy(ja czekałem miesiąc) ale naprawdę warto.

#279 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 15 października 2013 - 21:14

Kurde i mnie dopadło wypadanie,ale wypada tylko P304 czyli czwarty cylinder,non stop zaraz po odpaleniu, druga sprawa dlaczego Stag 300 zgłasza że niepracuje 5 wtryskiwacz ??,a nie czwarty.

#280 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 października 2013 - 21:48

Kurde i mnie dopadło wypadanie,ale wypada tylko P304 czyli czwarty cylinder,non stop zaraz po odpaleniu, druga sprawa dlaczego Stag 300 zgłasza że niepracuje 5 wtryskiwacz ??,a nie czwarty.


bo wtryskowacze gazowe są inaczej ponumerowane niż od Pb