Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

3.2 V6 wypadanie zapłonu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
342 odpowiedzi na ten temat

#221 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 kwietnia 2013 - 20:59

Witam.

Może ktoś mi tu pomoże. Dopiero od tygodnia posiadam auto, przejechałem 600 km i było dobrze, po przekroczeniu 5 tys. obrotów wywaliło check engine i przestał działać jeden cylinder na lpg, komputer przełączył auto na bp, ale po ponownym odpaleniu (na bp) wszystko działało, na bp nie wyczułem żeby coś było nie tak, jedynie na biegu jałowym trzęsie trochę jak się stoi na światłach.
Byłem u dwóch gazowników jeden stwierdził że wtrysk gazu, drugi podmienił wtryski i efekt był ten sam. Odczytane były błędy i wyszło wypadanie zapłony 6 cylindra.
Jest to możliwe że przez cewkę auto na bp jezdzi a na gazie odcina jeden cylinder??

Będę wdzięczny za wasze wypowiedzi.


Kolego mam to samo wymienione cewki świece w sumie moj szwagier tez ma 3.2 i tez ten problem ten sam gazownik w srode oddaje ostatni raz auto jesli nie bedzie rezultatu demontuje instalacje zmieniam gazownika dodam ze spalanie przy spokojnej jezdzie 14, 15 a na banie przy 160 kolo 20 w czwartek juź prawdopodobnie bede wiedzial o co chodzi może to ci pomoże

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#222 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 14 kwietnia 2013 - 21:02

Witam.

Może ktoś mi tu pomoże. Dopiero od tygodnia posiadam auto, przejechałem 600 km i było dobrze, po przekroczeniu 5 tys. obrotów wywaliło check engine i przestał działać jeden cylinder na lpg, komputer przełączył auto na bp, ale po ponownym odpaleniu (na bp) wszystko działało, na bp nie wyczułem żeby coś było nie tak, jedynie na biegu jałowym trzęsie trochę jak się stoi na światłach.
Byłem u dwóch gazowników jeden stwierdził że wtrysk gazu, drugi podmienił wtryski i efekt był ten sam. Odczytane były błędy i wyszło wypadanie zapłony 6 cylindra.
Jest to możliwe że przez cewkę auto na bp jezdzi a na gazie odcina jeden cylinder??

Będę wdzięczny za wasze wypowiedzi.


Jest możliwe, poczytaj cały temat, na LPG może wywalać cylinder np: jak jest spadek ciśnienia gazu albo świece do wymiany wspomniałeś że na wysokich obrotach tak więc wina pewnie tkwi w instalacji LPG. Wcześniej miałem zasłaby redyktor i też mi wywalało.

#223 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 14 kwietnia 2013 - 21:42

Dzięki koledzy za szybką odpowiedz.
Dodam jeszcze że w chwili obecnej na gazie nie da się jezdzić, od kilku dni latam na bp. Wczoraj na chwile włączyłem gaz i od razu czuć było że nie działa jeden gar, check zaczął mrugać i zapalił się, przełączyłem na bp po chwili check zgasł.
U dwóch gazowników byłem, podnosili ciśnienie gazu na wtryski, jeden kombinował z 30 minut a drugi ponad godzinę i ten drogi powiedział że to cewka.
Świece były rok temu wymieniane, reduktor jest prawie nowy, ma z rok, poprzedni właściciel go wymienił bo był właśnie za słaby teraz jest kme gold do 350km
Podjadę jeszcze do elektryka może coś powie ciekawego :-)

#224 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 kwietnia 2013 - 22:02

teraz jest kme gold do 350km


Nie wierz w te bajki , ten reduktor 200 kucy ledwo ogarnia i w twoim aucie mozna go zamrozić po 5 minutach Po takim sprincie do odcinki na zamarzającym reduktorze to masz wtryski do wymiany może nie wszystkie :pokoj: Wymień tą cewkę:)

#225 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 kwietnia 2013 - 23:09

wg mnie reduktor nie daje rady, podnoszenie ciśnienia kompletnie nic w takiej sytuacji nie daje, bo po prostu kiedy wydajność reduktora "się skończy" to ciśnienie spadnie na łeb równie skutecznie z niskiego ciśnienia wyjściowego jak i z wysokiego.
Trzeba sprawdzić zasilanie tego golda w ciekły gaz oraz w gorący płyn. Bo ponoć jak się golda dobrze nakarmi to daje dość dobrze radę w omedze nawet 3,2.
Sprawdziłbym też jak są zamontowane wkrętki w kolektor, ponadto napisz jakie masz wtryskiwacze, bo może one dają ciała.

#226 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 15 kwietnia 2013 - 06:25

Jeśli odrau po przejsciu na lpg wywala I zawsze ten Sam cylinder to pewnie wina wtryskiwacza ,piszecie że KMK Gold zaslaby do 3.2 ,no to jaki reduktor lepszy ??

#227 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 15 kwietnia 2013 - 13:42

Wtryski sa hana 2000 maja 30 tys przebiegu. Wtryski byly juz podmienione na nowe i efekt byl taki sam, zero poprawy. I teraz nie wiem czy jechac do innego gazownika czy wymienic cewke, na bp sa otczuwalne delokatne wibracje silnika i w sierodku auta.

#228 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 kwietnia 2013 - 14:10

Wtryski sa hana 2000 maja 30 tys przebiegu. Wtryski byly juz podmienione na nowe i efekt byl taki sam, zero poprawy. I teraz nie wiem czy jechac do innego gazownika czy wymienic cewke, na bp sa otczuwalne delokatne wibracje silnika i w sierodku auta.


Poczekaj ja już dziś auto oddalem do gazownika mam to samo zobaczymy co u mnie zdziala też mam hany i ten sam problem w srode lub w czwartek bedzie wiadomo co jest grane

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#229 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 15 kwietnia 2013 - 17:47

Poczekaj ja już dziś auto oddalem do gazownika mam to samo zobaczymy co u mnie zdziala też mam hany i ten sam problem w srode lub w czwartek bedzie wiadomo co jest grane

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2



Chyba tak zrobie poczekam jaka diagnoza będzie u Ciebie. Ale dziś zauważyłem jedna ciekawą rzecz, jak trzymam pedał gazu między 1500/2000 tys obrotów to wtedy trzęsie autem na bp gdy przełącze na lpg też trzęsie autem ale trzy razy gorzej niż na bp.
Tak by się wydawało jak by to była cewka.

#230 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 kwietnia 2013 - 18:01

Chyba tak zrobie poczekam jaka diagnoza będzie u Ciebie. Ale dziś zauważyłem jedna ciekawą rzecz, jak trzymam pedał gazu między 1500/2000 tys obrotów to wtedy trzęsie autem na bp gdy przełącze na lpg też trzęsie autem ale trzy razy gorzej niż na bp.
Tak by się wydawało jak by to była cewka.


Zapukaj do kolegi andzg on ostatnio miał cewki

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#231 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 kwietnia 2013 - 14:32

Gazownik niby stwierdził że jednak za slaby reduktor jest przeznaczony do 250 koni, zamowil nowy na czwartek odbiór auta zobaczymy jak będzie

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#232 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 16 kwietnia 2013 - 18:30

Czy w tym kraju jest jakiś jeden dobry fachowiec, dziś to co zobaczyłem to po prostu mnie załamało, pisałem nie dawno jak Pan majster podmieniał mi wtryski gazowe, dobrze by było gdyby je założył po właściwej stronie :masakra: Pisałem że wypada mi 6 cylinder, osobiście podłączał kompa i sam powiedział ze wypada 6 cylinder. Chciałem sam sprawdzić jak wyglądają cewki, patrze a tu 2,4,6 jest po prawej stronie (stojąc przodem do silnika) a on zamontował je po lewej stronie, bo według jego tam był 6 cylinder. Autko mam od nie dawna, chyba nie musiałem wiedzieć gdzie i jakie są zamontowane cewki, na moje pytanie czy robił pan już omegi z tymi silnikami, odpowiedział że nie jedną. :D

#233 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 kwietnia 2013 - 19:21

Czy w tym kraju jest jakiś jeden dobry fachowiec, dziś to co zobaczyłem to po prostu mnie załamało, pisałem nie dawno jak Pan majster podmieniał mi wtryski gazowe, dobrze by było gdyby je założył po właściwej stronie :masakra: Pisałem że wypada mi 6 cylinder, osobiście podłączał kompa i sam powiedział ze wypada 6 cylinder. Chciałem sam sprawdzić jak wyglądają cewki, patrze a tu 2,4,6 jest po prawej stronie (stojąc przodem do silnika) a on zamontował je po lewej stronie, bo według jego tam był 6 cylinder. Autko mam od nie dawna, chyba nie musiałem wiedzieć gdzie i jakie są zamontowane cewki, na moje pytanie czy robił pan już omegi z tymi silnikami, odpowiedział że nie jedną. :D


Zależy jak masz wkretki ale czesto po stronie 1-3-5 sa wtryski 2-4-6




 


#234 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 kwietnia 2013 - 19:25

Dolot jest skrzyżowany dlatego wtryski gazowe są odwrotnie, inaczej przewody gazowe były by dłuższe i mocno skręcone:)

#235 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 16 kwietnia 2013 - 21:06

O tym nie wiedziałem że tak może być, ciekawe czy gazownik wiedział o tym, podjadę jutro zapytam zobaczymy co mi powie. Porozmawiam ze by mi na prawą strone założył nowe wtryski na próbę.

#236 OFFLINE   fabian8211

fabian8211
  • 103 postów
  • Dołączył: 19-01-2013
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza

Napisany 16 kwietnia 2013 - 21:51

wtyczki nie pasują odwrotnie, czyli cewka z czarną nie paswuje do siwej, też mam problem z cewkami i już 4 podejścia i nic. Cewki nowe , jak zakładam 1 to odpala na 3 gary, jak zakładam 2 cewki to nawet nie zatrybi ,

#237 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 kwietnia 2013 - 16:34

wtyczki nie pasują odwrotnie, czyli cewka z czarną nie paswuje do siwej


wystarczy we wtyczce spiłować jeden ząbek i pasują ;)

#238 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 kwietnia 2013 - 18:24

wystarczy we wtyczce spiłować jeden ząbek i pasują ;)


ale one mają chyba fajki pod kątem i jak je zamienić stronami to chyba nie będą dobrze siedziały?

#239 OFFLINE   lucyfer10

lucyfer10
  • 21 postów
  • Dołączył: 27-03-2013
  • Skąd: Warszawa-Grochów

Napisany 17 kwietnia 2013 - 18:29

Byłem dziś u kolejnego gazownika i niestety nic mądrego nie powiedział :masakra:
Zrobiłem coś takiego, przełączyłem auto na lpg, gdy jechałem, od razu było czuć że nie pracuje jeden cylinder ale jadę dalej, zaczął mrugać chceck po chwili się zaświecił, wyłączyłem gaz i dziwne ale cylinder dalej nie działa, zatrzymałem się zgasiłem auto po minucie odpaliłem i wszystko było dobrze ale tylko na bp. Błąd na kompie to ciągle ten sam, wypadanie zapłony 6 cylindra.
Tak myślę ze faktycznie może być to wina instalacji lpg, coś z wtryskiem i komp w aucie widzi błąd i odłącza 6 cylinder.

#240 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 kwietnia 2013 - 18:34

ale one mają chyba fajki pod kątem i jak je zamienić stronami to chyba nie będą dobrze siedziały?


wydaję mi się, że będą dobrze siedziały natomiast ręki sobie uciąć nie dam, bo jak ja bym wtedy wyglądał... co najmniej niesymetrycznie :p

natomiast do podmiany stronami, aby upewnić się czy to cewka jest walnięta wystarczy spiłować ząbek we wtyczce ;)