

3.2 V6 wypadanie zapłonu
#181
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:36
#182
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:39
wtyczki chyba pasuja bedzie wiadomo czy cewka czy szukac dalej
jak dobrze pamiętam to wtyczki nie pasują :hmm: na pewno mają inne kolory i wydaje mi się że różnią się jakąś pierdołą
#183
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:40
czy moje objawy az tak bardzo NIE podchodzą pod uszkodzoną cewke?
wczoraj mialem kompreche sprawdzac jak w zajezdzonym aucie
teraz sworzen tłoka moze byc luzny
auto jest z 2002 roku, nalatalo 120tkkm
#184
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:43
jak dobrze pamiętam to wtyczki nie pasują :hmm: na pewno mają inne kolory i wydaje mi się że różnią się jakąś pierdołą
oj chyba pasuja. ostatnio przyjechal do mnie klient 3.2 v6 w omedze ktory mial 2 cewki wsadzone 1-3-5

nie zaglebialem sie czy cos pilowal bo to normalnie jezdzilo.
#185
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:44
czy moje objawy az tak bardzo NIE podchodzą pod uszkodzoną cewke?
jak masz kase żeby luźną ręką wydać około 400-500zł to kupuj, ale jak jest możliwość to lepiej sprawdzić

auto jest z 2002 roku, nalatalo 120tkkm
pod warunkiem że przebieg jest prawdziwy

#186
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:49
wyskakuje:
0420 - cos tam z katalizatorem rzad pierwszy, chyba za mala sprawnosc
i
nalatalo 120tkkm
nie idą ze sobą w parze

na pewno mają inne kolory
jedna wtyczka jest szara a druga czarna.
Wczoraj Doncortino wziął ode mnie dwie cewki bo w zasadzie problem ma identyczny (też jedna strona na wolnych - wypada jeden garnek).
Może poproś Go, żeby porównał czy wtyczki są identyczne ??
Bo jeśli tak, to po zamianie cewek miejscami, problem powinien przenieść się razem z cewką jeśli jest winna

#187
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:51
Quote Napisał tomekMV6 Zobacz post
wyskakuje:
0420 - cos tam z katalizatorem rzad pierwszy, chyba za mala sprawnosc
i
Quote Napisał tomekMV6 Zobacz post
nalatalo 120tkkm
nie idą ze sobą w parze
Moze byc wlasnie przez wypadanie zaplonu. Kat zalany paliwem i jest niesprawny
#188
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:54
#189
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 20:58
faktycznie - o tym nie pomyślałemKat zalany paliwem i jest niesprawny

ja stawiam na cewkę i w związku z tym napisałem Ci w poprzednim poście co warto zrobićto niech ma nawet 300tkkm.... i od razu sworzen tłoka...yhy

#190
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 21:01
jedna wtyczka jest szara a druga czarna.
tego akurat też byłem pewien, ale wydaje mi się że poza tym różnią się czymś jeszcze... i nie pamiętam czy jedna była bardzie owalna a druga prostokątna... wydaję mi się że bardzo delikatnie się różniły
#191
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 21:04
Wczoraj Doncortino wziął ode mnie dwie cewki bo w zasadzie problem ma identyczny (też jedna strona na wolnych - wypada jeden garnek).
Może poproś Go, żeby porównał czy wtyczki są identyczne
#192
OFFLINE
#193
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 21:18
ale tez mi sie wydaje ze wtyczki sa inne. dzis ta kompresje mierzylem, kolory na pewno inne. zakladam ze wtyczki tez bo byloby zbyt łatwo:)
nie mam gazu poki co
#194
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 21:46
A objawy mam takie:
- podczas jazdy ok
- przyspieszanie ok
- wolne obroty - ok
- wolne obroty + D + klima = wypadanie zapłonu na 1. cylindrze
- ruszanie z miejsca - wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, po ruszeniu już jest ok.
A jak doszedłem do tego ciekawego zjawiska - dwa tyg. temu pogoda była piękna, więc wziąłem wąż ogrodowy i umyłem omegę. Przy okazji strumieniem wody spłukałem chłodnice, a potem naszła mnie szalona myśl, by ze szlaucha umyć silnik - czapę miałem upaćkaną smarem. Gąbka, szampon były pod ręką, więc chwila moment i silnik zaczął błyszczeć. Dodatkowe efekty tego mycia opisałem powyżej...

#195
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 22:13
wiesz ze to nie sworzen tłoka:D:D
joke.
daj znac czy wtyczki w cewkach roznia sie, czy mozna je zamienic stronami?
#196
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 00:43
nie bedzie to czujnik. walil by innym bledem. jak bym zamienil cewki stronami. wtyczki chyba pasuja bedzie wiadomo czy cewka czy szukac dalej
Nie chodzi mi o sam czujnik, ale jego zbyt mocne przykręcenie, które może powodować zafałszowanie odczytu (mocniejszy sygnał). Choć muszę przyznać że ciągle objawy nie bardzo pasują... Może rzeczywiście pora sprawdzić cewkę.
BTW. Z natury nie lubię wydawać cudzych pieniędzy, w tym i pieniędzy moich klientów na rzeczy zbędne. Dlatego wolę posprawdzać wszystko kilka razy zanim zaczynam wymieniać, z tąd mój mały "opór" przed podmianą cewki od razu...
#197
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 08:14
Nie chodzi mi o sam czujnik, ale jego zbyt mocne przykręcenie, które może powodować zafałszowanie odczytu (mocniejszy sygnał). Choć muszę przyznać że ciągle objawy nie bardzo pasują... Może rzeczywiście pora sprawdzić cewkę.
BTW. Z natury nie lubię wydawać cudzych pieniędzy, w tym i pieniędzy moich klientów na rzeczy zbędne. Dlatego wolę posprawdzać wszystko kilka razy zanim zaczynam wymieniać, z tąd mój mały "opór" przed podmianą cewki od razu...
znam tan bol bo mam 2 cewki na stanie od 1.0 z10xe i 1.8 z18xe gdzie wypadanie zaplonow bylo skutkiem braku kompresji na danym garku. a elektroniki nie moge zwrocic. tyle ze zle przykrecony/wadliwy KS bedzie walil bledem od niego a nie wypadaniem zaplonow. pozatym bardzo ladnie na kompie widac jego prace patrzac na korekte zaplonu.
#198
OFFLINE
#199
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 08:45