ten wykres mi troche podpada -jest od catery
Wg tego co obserwuję, to jest podpadnięty, bo nie ma u mnie tego pierwszego przełączenia górnego zaworu w momencie wyjścia z wolnych obrotów. Może dlatego, że na postoju, bez obciążenia.
bo pracy gornego nie widac.
Widać z boku od strony kierowcy, trzeba kogoś drugiego do naciskania na gaz. Bezapelacyjnie przy 4000 (4100?) jest strzał zaworem.
jak bede mial chwile to wepne sie w kable od zaworu 2 i postaram sie wyczaic kiedy sie wlacza
W ASO działali Techem, w sumie nie wiem jaka była usterka, ale nie działał zawór górny. Teraz chyba mam OK.
Z tego jak to u mnie działa wnioskuję, że zawór górny reaguje tylko na obroty, a dolny na obciążenie powyżej pewnych obrotów, czyli niekoniecznie się będzie otwierać bez obciążenia pomimo wysokich obrotów.
Trzeba to rozkmnić, niech MOC będzie z nami :twisted: