

Moja oma 2.5 V6 ma turbo
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 21:09
Ale kompleksów niemam niewiele aut mnie zostawiło w tyle. Wezmy pod uwagę że nasze omy ważą sporo ok. 1700kg i przeważnie automat.
Nie jest źle zawsze można kupić jakiegoś golfa GTI :tere-fere:

#43
OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 21:28
#44
OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 22:08
#45
OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 22:13
kuzwa, jak ja nie lubie tego auta od rodziców...
#46
OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 22:15
Panowie chcecie docenić swoje Omcie 2.5 V6 to zapraszam do mnie - przejedziecie sie escortem 1.4 LPG z monowtryskiem to po powrocie do swoich amszyn bedziecie sie czuli jak w startreku przy predkosci worpower :mrgreen:
kuzwa, jak ja nie lubie tego auta od rodziców...
więc proponuję kupic własne auto :mrgreen:
#47
OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 22:48
#48
OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 23:19
#49
OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 07:14
no ja na swoja nie narzekam, po przesiadce z asterki 1.7d to i tak jest bajka, ale jednak za słabo troche dla mnie.Dopiero od około 3500tys obrotów czuje że zaczyna sie wyrywać bestia,Wy tez tak macie? V6
Mi też brakuje mocy w dolnym zakresie obrotów,sebekopel, tak jak piszesz powyżej 3500obr/min zaczyna miło latac
Trzeba by jakieś turbo skonstruować :mrgreen: :mrgreen:
#50
OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 07:47
Z tego co wiem,bo kiedyś rozmawiałem z kolesiem co tuninguje auta,do każdego auta po odpowiednich przeróbkach można wrzucić turbo.Jak go złapię na telefonie,to się dowiem ile by mogło kosztować turbo do 2.5 V6.I jaki by był koszt całej przeróbki.Trzeba by jakieś turbo skonstruować :mrgreen: :mrgreen:
#51
OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 07:55
I jaki by był koszt całej przeróbki.
grzesiekdti, możesz się zapytać ale obawiam się ,że koszt przeróbki przerosnie wartosc auta :sad:
Ja podłącze odkurzacz pod multi-ram i wtedy bede zamiatał czyt: odkurzał




#52
OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 08:13
piotr027 nie jeździłem nigdy takim autkiem, ale faktycznie że jednak takie silniki 24v czy 32v lubia nieco wyższe obroty niż np.8v
no a co do tego turbo to faktycznie że to by było chyba wcale nieopłacalne :sad: poza tym eco tec jest chyba mało podatny na takiego typu majstrowania, zaraz cos sie urwie odleci :razz: ale przydało by sie żeby omka lepiej ciągnęła już od dołu no, co myslicie o zablokowaniu tej przepustnicy?
demyt ale sie rozpisałem :grin:
#53
OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 08:48
a ja zastanawiam sie nad tym żeby tą druga przepustnice, która jest w dolocie, czyli ten multi-ram zablokowac jakoś żeby była cały czas otwarta maxymalnie, to cos pomoże wogóle??zreszta nie zauważyłem u siebie żeby ona sie otwierała, może trzeba sporo gazu dodać.Kiedy właśnie powinna sie otwierać ta przepustnica, przy jakich obrotach ktos wie?
piotr027 nie jeździłem nigdy takim autkiem, ale faktycznie że jednak takie silniki 24v czy 32v lubia nieco wyższe obroty niż np.8v
no a co do tego turbo to faktycznie że to by było chyba wcale nieopłacalne :sad: poza tym eco tec jest chyba mało podatny na takiego typu majstrowania, zaraz cos sie urwie odleci :razz: ale przydało by sie żeby omka lepiej ciągnęła już od dołu no, co myslicie o zablokowaniu tej przepustnicy?
demyt ale sie rozpisałem :grin:
nic cie nie da. uklad jest zak zaprojekrowany ze chprzepustnice wlaczaja sie przy okreslonych obrotach tworzac zawirowania powietrza i na mapie wtryskow przy tych obrotach tez pewnie jest wiecej paliwka
#54
OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 11:32
nic cie nie da. uklad jest zak zaprojekrowany ze chprzepustnice wlaczaja sie przy okreslonych obrotach tworzac zawirowania powietrza i na mapie wtryskow przy tych obrotach tez pewnie jest wiecej paliwka
ehhh...szkoda, a ta przepustnica otwiera sie przy jakichś stałych obrotach czy to może byc różnie,

#55
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 18:28

#56
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:00
Na początek sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, czy wszystko podpięte, czy nie są pozatykane, czy kolanka nie są sparciałe albo popękane. Jeżeli to masz w porządku, to sprawa się komplikuje, ja w takim przypadku odwiedziłem ASO i zrobili w 45 minut.tez bym sie podpiol przy jakich obrotach ma sie otwierac ta przepustnica :looz: bo mi sie wydaje ze u mnie sie nieotwiera
i jaka moze byc tego przyczyna
#57
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:03
#58
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:09
Nie da sie tego raczej sprawdzic gazujac auto na postoju. Probowalem na dwoch omegach 2,5 v6 i mojej 3.0 i nawet jak wkrecilem na wysokie obroty to nie widzialemm, zeby sie otwierala.
zobaczyc mozna tylko dzialanie tej pierwszej przed silnikiem. widac jak zawor rusza dzwignia. tej drugiej niestety nie widac
#59
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:21
Nie da sie tego raczej sprawdzic gazujac auto na postoju. Probowalem na dwoch omegach 2,5 v6 i mojej 3.0 i nawet jak wkrecilem na wysokie obroty to nie widzialemm, zeby sie otwierala.
zobaczyc mozna tylko dzialanie tej pierwszej przed silnikiem. widac jak zawor rusza dzwignia. tej drugiej niestety nie widac
u mnie nie widac żeby sie w tej pierwszej coś ruszało, tyle że nie kręciłem mocno silnika, może do 3 tysięcy....pewnie sie otwiera przy stałym obciążeniu silnika obrotami, i to w górnym zakresie zapewne, tak mysle
#60
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:26
no wlasnie ota pierwsza mi chodzi ja tam nic niewidze zeby sie ruszalo :shock: a krecilem motor to odcieciaNie da sie tego raczej sprawdzic gazujac auto na postoju. Probowalem na dwoch omegach 2,5 v6 i mojej 3.0 i nawet jak wkrecilem na wysokie obroty to nie widzialemm, zeby sie otwierala.
zobaczyc mozna tylko dzialanie tej pierwszej przed silnikiem. widac jak zawor rusza dzwignia. tej drugiej niestety nie widac