

Wymiana tuleji wahacza
#281
OFFLINE
#282
OFFLINE
Napisany 11 października 2012 - 10:53
Obie metody są ok.
tyle ze w przypadku v6 i patrzac na budowe tulei strzalka w strone silnika.
#283
OFFLINE
Napisany 11 października 2012 - 18:05
tyle ze w przypadku v6 i patrzac na budowe tulei strzalka w strone silnika.
A dla czego w tę stronę? ja w 2.0 robiłem strzałeczką do koła (skosem tulei do silnika)
#284
OFFLINE
Napisany 11 października 2012 - 19:09
A dla czego w tę stronę? ja w 2.0 robiłem strzałeczką do koła
w przypadku v6 i patrzac na budowe tulei strzalka w strone silnika
Czytanie ze zrozumieniem się kłania

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#285
OFFLINE
Napisany 11 października 2012 - 20:36
A tak przy okazji, dla tych którzy jeszcze mają wątpliwości jak założyć tuleje od BMW, fotki porównawcze.
Pozdrawiam.
[ATTACH]748[/ATTACH]
[ATTACH]749[/ATTACH]
ciekawe jak są zamontowane w BMW...
#286
OFFLINE
Napisany 11 października 2012 - 20:38
ciekawe jak są zamontowane w BMW...
Gdzies na forum jest nawet zdjęcie. Nie chce mi sie szukać, ale jest na pewno.
#287
OFFLINE
Napisany 11 października 2012 - 21:17
ciekawe jak są zamontowane w BMW...
Juz o tym bylo, ze w BMW jest inaczej zawieszenie skonstruowane i inne sily dzialaja na ta tuleje w BMW a inne w Omedze. Dlatego roznia sie sposoby montazu.
#288
OFFLINE
Napisany 13 października 2012 - 11:51
BMW jest inaczej zawieszenie skonstruowane i inne sily dzialaja na ta tuleje w BMW a inne w Omedze. Dlatego roznia sie sposoby montazu.
to wyjaśnia wszystko...
dzisiaj wymieniłem tuleje -większa od BMW (strzałką do koła) a mniejsza Febi oraz sworznie wahacza Febi,
teraz jazda stała się przyjemnością.....

#289
OFFLINE
Napisany 26 października 2012 - 09:53
#290
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 16:04
#291
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 16:57
Czytałem chyba cały temat i nie wiem jak mam zamontować. Mam tuleję od BMW i w końcu ta strzałka ma być do koła czy do silnika.
do silnika wg zasady dzialania ale do swoznia tez dziala prawidlowo/
#292
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 18:36
do silnika wg zasady dzialania ale do swoznia tez dziala prawidlowo/
To powiedz jak ty byś to zamontował


#293
OFFLINE
#294
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 19:53
To powiedz jak ty byś to zamontował
Będę miał na kogo zwalić w razie czego
do silnika
#295
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 00:13
#296
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 00:40
Bo w ciemno, to możesz pół auta wymieniać, a przyczyny i tak nie usuniesz...
#297
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 08:07

#298
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 10:16
a jeżeli chodzi jeszcze o pływanie auta to popatrz na wspornik układu kierowniczego... a dokładniej na jego tuleje
A do tego sprawdziłbym końcówki drążków kierowniczych i wszystkie sworznie. Pewnie już się pokończyły na tych naszych cudownych drogach.
A wahacze całe robiłeś?
#299
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 11:16
#300
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2013 - 14:02
.Wspornik drążka nie będzie powodował pływania .
Własnie że będzie. Wywalona tuleja wspornika powoduje mega ciepanie po drodze.