

bierze olej- wszystko suche nic nie dymi
#61
OFFLINE
#62
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2008 - 15:50
#63
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2008 - 09:07
#64
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2008 - 09:31


#65
OFFLINE
#66
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2008 - 22:57
#67
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2008 - 23:05
powiem Ci że zmieniłem na 10W40 GM i jedyna korzyść jaką zauważyłem to cena... niestety bierze go nadal podobne ilości (jak jest różnica to mała)...jak to mówią szału nie ma:) ale przy tej cenie oleju mogę lać...bo nie widzę żadnych innych objawów
zobaczysz za jakis czas. pad sondy i katalizatora
#68
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 07:17
#69
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 21:47

#70
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 21:49
Tak wyglądają świece jeżeli silnik pali małe ilości oleju.
a jak wygladaja jak nie bierze oleju..??
#71
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 22:36
#72
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 22:41
#73
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2008 - 23:04
Silnik pracuje bezproblemowo?
Czy na pewno świece masz dobrane do swojego silnika?
Sprawdź to:
http://www.aa1car.co...spark_plugs.jpg
http://www.gnttype.o...gine/plugs.html
http://www.superstre...s/photo_05.html
http://www.essexbike...hread.php?t=137
Któraś podobna do Twojej?
#74
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2008 - 08:18
siwy873 ja też miałem mokre i kazali mi remontować silnik, ale za drugim razem jak zmieniałem już nie były jakoś znacząco mokre...więc może faktycznie to po jeździe na krótkich dystansach bo ja zazwyczaj jeżdżę tylko po mieście małe dystanse...a silnik pracuje u mnie bardzo dobrze...olej bierze ale z tym już chyba nie wygram...
#75
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2008 - 12:34
Wszystko jest zaleznie od tego jakie trasy robisz. Jesli krotkie to swiece powinny wygladac jak ta z dolnego prawego rogu.
Lewy gorny – wg mnie spalony olej. Swieca jest sucha I olej/benzyna sie usmazyla na niej, wiec spalanie jest prawidlowe. Jezeli pali olej to male ilosci lub ta swieca byla wczesniej w innym cylindrze.
Pozostale dwie to albo olej albo bogata mieszanka (krotkie trasy).
Wg mnie to jezeli dawno nie wymieniales swiec to je wymien I skontroluj stan po tygodniu. Zobaczysz co sie dzieje w ktorym cylindrze.
#76
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2008 - 22:05
PS
ile kosztuje komplet pierscieni? jak wezme sie za wymiane popychaczy i uszczelniaczy to moze od razu te pierscienie zmienie zeby 2 razy za ropzbieranie silnika nie placic a bedzie pewnosc ze przestanie brac olej?
#77
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 17:44
Od razu zrób kapitalke - ze szlifem wału włącznie, bo jak wymienisz same pierścienie to nóż widelec panewki polecą :mrgreen:
A tak poważnie. Niech mechanik zrobi kontrolę kompresji cylindrów, jedną na sucho, drugą - z olejem w cylindrach. Jak kompresja na sucho i z olejem będzie mniej więcej taka sama to wymieniaj same uszczelniacze zaworów i nie ładuj się w żadne wymiany pierścieni. Przy wymianie pierścieni trzeba honować (szlifować) cylindry.

#78
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 19:56
To chyba przy wymianie tłoków...Przy wymianie pierścieni trzeba honować (szlifować) cylindry.
#79
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2009 - 23:05
#80
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2009 - 08:09
witam Was po przerwie... a więc tak zrobiłem remont silnika (wymiana pierścieni tłokowych, naprawa głowicy, szlif, uszczelniacze, prowadnice, zawory wydechowe, komplet uszczelek silnika) i co najgorsze po przejechaniu 700km wzięło mi 0,5l oleju. Myślicie że może się to jeszcze poprawić czy reklamować remont? Zalali olej mobil 5W30 na początek (może tu był błąd) w poniedziałek pojadę go już chyba wymienić na GM 10W40...Już nie wiem co o tym myśleć
poczatkowo ma prawo. cylindry byly szlifowane??