dymi ale tylko wtedy gdy się przyspiesza na postoju nie zobaczysz bo silnik musi być pod obciążeniemjakby to były pierścienie to by nie dymił?
do mierzenia ciśnienia wykręca się tylko świece
Napisany 30 maja 2008 - 06:46
dymi ale tylko wtedy gdy się przyspiesza na postoju nie zobaczysz bo silnik musi być pod obciążeniemjakby to były pierścienie to by nie dymił?
Napisany 30 maja 2008 - 09:02
Napisany 10 czerwca 2008 - 20:26
Napisany 10 czerwca 2008 - 21:17
Napisany 10 czerwca 2008 - 22:55
Napisany 11 czerwca 2008 - 08:04
Mialem to samo - dymil tylko na postoju przy 4000 obr. Puscil szary dymek i koniec. Spalal jednak 1l oleju. Sa jednak sposoby, zeby to sprawdzic przed rozebraniem:mnie cały czas dziwi że nie dymi przy odpalaniu, jakby dymiło to by to potwierdzało uszczelniacze. Na pewno żadnych wycieków nie ma?? Poszukaj dokładnie, mi naprawdę nie chce się wierzyć żeby auto przez uszczelniacze, które nie dymią spalało litr oleju/1000km.
Spróbuj może wymienić olej na jakiś półsyntetyk, generalnie jestem zwolennikiem naprawiania silnika jak jest niesprawny, ale twój żadnych oznak nie wykazuje więc może sama wymiana np na jakiś 10w-40 pomoże - na pewno nie zaszkodzi.
Napisany 11 czerwca 2008 - 09:54
Stwierdzili, ze twoj silnik nie moze brac oleju, ale na jakiej podstawie, napisz co sprawdzaliByłem dzisiaj w ASO... po diagnozie powiedzieli, że w tym stanie silnik nie może brać oleju i , że to niemożliwe... ratujcie bo już nie wiem zupełnie gdzie się ten 1litr oleju na 1000km rozchodzi...myślicie, że pomoże zmiana oleju???
Napisany 11 czerwca 2008 - 20:57
Napisany 12 czerwca 2008 - 06:41
Napisany 12 czerwca 2008 - 15:25
Napisany 12 czerwca 2008 - 15:33
byłem u mechanika (nie wiem czy dobry, ale zawsze mechanik
)...i nie ciekawie
... jest trochę oleju na świecach, i teraz nie wiem czy to kwestia wycieku czy szykuje się całkowity remont silnika...powiedział, że dobry remont kosztuje 4ooozł a przecież za tą cenę kupię pewnie całą cysternę oleju (jeżeli bym miał tak jeździć) lub kupić 2 używane silniki
(ale tu nie ma pewności jaki będzie)...kompresja wychodzi ogromna ale to przez ten olej co tam jest...doradźcie coś proszę... bo jak narazie najlepszym pomysłem według mnie będzie zmiana chociaż na półsyntetyk GM 10W40
Napisany 12 czerwca 2008 - 15:34
Wystarczy uszczelnic pokrywe i bedzie spokoj, niepamietam jaki koszt, ale max do 100zł. Pozatym pisales wczesniej, ze silnik jest suchutki a teraz sie okazuje, ze swiece w oleju bo cieknie i w oplu tego nie zauwazyli ?byłem u mechanika (nie wiem czy dobry, ale zawsze mechanik )...i nie ciekawie ... jest trochę oleju na świecach, i teraz nie wiem czy to kwestia wycieku czy szykuje się całkowity remont silnika...powiedział, że dobry remont kosztuje 4ooozł a przecież za tą cenę kupię pewnie całą cysternę oleju (jeżeli bym miał tak jeździć) lub kupić 2 używane silniki
W ten sposob nigdy ci niepomozemy. Kompresja wielka znaczy jaka?? Co ma olej do kompersji ??kompresja wychodzi ogromna ale to przez ten olej co tam jest...doradźcie coś proszę... bo jak narazie najlepszym pomysłem według mnie będzie zmiana chociaż na półsyntetyk GM 10W40
Napisany 12 czerwca 2008 - 15:35
W ten sposob nigdy ci niepomozemy. Kompresja wielka znaczy jaka?? Co ma olej do kompersji ??
Napisany 12 czerwca 2008 - 15:37
Tego nie wiedzialem.ma. jesli pali olej to bedzie sie uszczelnial na pierscieniach przez co moze wzrastac kompresja. 12-15 to jest przedzial normalny dla naszych silnikow,
Napisany 12 czerwca 2008 - 15:38
jest trochę oleju na świecach
Napisany 12 czerwca 2008 - 15:54
Napisany 12 czerwca 2008 - 16:12
Napisany 12 czerwca 2008 - 16:20
Napisany 12 czerwca 2008 - 16:22
powiem Wam tak w gniazdach był olej
Napisany 12 czerwca 2008 - 18:21