Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

problem z katalizatorem bledy 420 i 430


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
691 odpowiedzi na ten temat

#301 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1 124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 sierpnia 2009 - 09:35

Oto link do OPC ale jest po angielsku...jesli Cie poratuje to dobrze..jesli nie to trudno
prosze bardzo http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=vx


Dzieki:D
Rewelka ta strona:D

#302 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpnia 2009 - 22:08

Dzieki
Rewelka ta strona

No Problem...Mam nadzieje,ze Cos Ci Pomogła..ta stronka;)

#303 OFFLINE   krzysztofsu

krzysztofsu
  • 15 postów
  • Dołączył: 27-03-2009
  • Skąd: Gostyń Śląska

Napisany 23 września 2009 - 17:00

Witam
A czy przy okazji błędów 0420 i 0430 miał ktoś błędy 0170 i 0173. Przed założeniem LPG miałem 0420 i 0430 po założeniu LPG wyskoczyły 0170 i 0173 a 0420 i 0430 znikły, przy odczycie parametrów online faktycznie jakby się poprawiło, tylko teraz nowy problem 0170 i 0173.

#304 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1 124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 września 2009 - 17:37

Witam
A czy przy okazji błędów 0420 i 0430 miał ktoś błędy 0170 i 0173. Przed założeniem LPG miałem
0420 i 0430 po założeniu LPG wyskoczyły 0170 i 0173 a 0420 i 0430 znikły, przy odczycie parametrów online faktycznie jakby się poprawiło, tylko teraz nowy problem 0170 i 0173.


0170 i 0173 to prawdopodobnie pada przeplywomierz, taki temat juz jest poszukaj.

#305 OFFLINE   krzysztofsu

krzysztofsu
  • 15 postów
  • Dołączył: 27-03-2009
  • Skąd: Gostyń Śląska

Napisany 23 września 2009 - 19:01

właśnie przepływka wydaje się dobra, miałem inną i dawała podobne parametry, niestety nigdzie nie mogę dorwać charakterystyki do 0281 002 184, ale na podstawie podobnych powinna pracować w zakresie napięcia 1,2 do około 4,5 (u mnie jest od 1,2 do około 4 V przy 5 kobr/min) czyli raczej nie przepływka przy okazji parametry tych w silnikach Y są inne niż w silnikach X oraz inne wyprowadzenia + czujnik temperatury

#306 OFFLINE   Flash

Flash
  • 71 postów
  • Dołączył: 19-07-2008
  • Skąd: Radlin

Napisany 23 września 2009 - 20:18

Spróbuj dokładnie wyregulować instalację LPG bo tu na 90% jest problem.

#307 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 października 2009 - 16:53

Chcielista to mata do poogladania:
http://www.omegaowne...?num=1253462747

Kto w koncu sie odwazy w Polsce to zrobic?

#308 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1 124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 października 2009 - 20:28

Chcielista to mata do poogladania:
http://www.omegaowne...?num=1253462747

Kto w koncu sie odwazy w Polsce to zrobic?

Ktos musial byc tym pierwszym;)
Jak w razie padna mi obecne katy to juz bede kombinowal w tym kierunku.

#309 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 października 2009 - 21:19

Ktos musial byc tym pierwszym;)
Jak w razie padna mi obecne katy to juz bede kombinowal w tym kierunku.


Ze niby w tej poradzie? Angole już to robili od pewnego czasu, tylko, że dopiero teraz powstała porada.

#310 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 października 2009 - 06:29

To jest to czego jeszcze nie przetestowałem,
tak jak kiedyś rozmawialiśmy chyba jedyne rozwiązanie które może pomóc w tej sprawie.
Tylko się wybrac do jakiegoś spawacza.

#311 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 06 października 2009 - 13:23

kolejna osoba na oof juz wykonala taki zabieg http://www.omegaowne...?num=1253462747
ja pewnie tez to zrobie jak bede wymienial skrzynie na manual
pozdro

#312 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 października 2009 - 13:47

ciekawe bo z tego co była mowa , miała byc przesunieta sonda nr1 w miejsce nr2
a nr2 w nowo wspawane gniazdo.
natomiast na focie jest sonda nr1 pozostawiona ,a nr2 przełożona w nowe miejsce
czego nie zauważyłem wcześniej
zreszta można kombinować jeżeli jest już wspawane gniazdo.
chyba niedługo sie za to zabiore, bo w końcu mam wszystkie elementy :D

#313 OFFLINE   matys0644

matys0644
  • 212 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 06 października 2009 - 21:32

panowie a czy ktoś może powiedzieć jak w silnikach 2,6 i 3,2 są ponumerowane sondy mam błąd 0130 to pierwsza ,a 0150 to druga a jest ich razem cztery i która jest która??mało precyzyjnie opisane są te błędy powinno być np. rząd cylindrów 1 sonda 1 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? i było by jasne jak słońce,a i zauważyłem,że błędy mówią sonda1,2,3 a co z czwartą??

#314 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 października 2009 - 18:33

ciekawe bo z tego co była mowa , miała byc przesunieta sonda nr1 w miejsce nr2
a nr2 w nowo wspawane gniazdo.
natomiast na focie jest sonda nr1 pozostawiona ,a nr2 przełożona w nowe miejsce
czego nie zauważyłem wcześniej
zreszta można kombinować jeżeli jest już wspawane gniazdo.
chyba niedługo sie za to zabiore, bo w końcu mam wszystkie elementy :D


ale chyba tak ma być?
oryginalnie jest silnik - sonda 1 (regulująca mieszankę) - katalizator 1 - sonda 2 - katalizator 2
po przeróbce silnik - sonda 1 - katalizator 1 - katalizator 2 - sonda 2

poprawcie jeśli się mylę

#315 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 października 2009 - 21:26

panowie a czy ktoś może powiedzieć jak w silnikach 2,6 i 3,2 są ponumerowane sondy mam błąd 0130 to pierwsza ,a 0150 to druga a jest ich razem cztery i która jest która??mało precyzyjnie opisane są te błędy powinno być np. rząd cylindrów 1 sonda 1 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? i było by jasne jak słońce,a i zauważyłem,że błędy mówią sonda1,2,3 a co z czwartą??


Załóż nowy temat i nie śmieć proszę tutaj.

#316 OFFLINE   matys0644

matys0644
  • 212 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 07 października 2009 - 22:10

możesz go skasować,bo i tak nikt chyba nie jest w stanie na niego odpowiedzieć ;)

#317 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 października 2009 - 06:29

ale chyba tak ma być?
oryginalnie jest silnik - sonda 1 (regulująca mieszankę) - katalizator 1 - sonda 2 - katalizator 2
po przeróbce silnik - sonda 1 - katalizator 1 - katalizator 2 - sonda 2

poprawcie jeśli się mylę


tylko tego co mamy zamiar zrobić to oszukac kompa,
chodzi o wyeliminowanie kata nr1 i wykorzystanie tylko kata głownego dlatego wydaje mi sie ze powinno byc tak jak napisałem
ale nic jak wstawie gniazdo do sondy to bede testował napewno, bo co za problem przekęcić sonde i gniazdo zaślepić jeżeli juz sie ma wszystkie elementy.


możesz go skasować,bo i tak nikt chyba nie jest w stanie na niego odpowiedzieć

nie odrazu Kraków zbudowali..

#318 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 października 2009 - 08:35

uważam, że pierwsza sonda ma zostać na miejscu - sprawność katalizatorów nie ma z nią żadnego związku. Powinna być bezpośrednio w spalinach wylatujących z cylindra, jeśli wstawisz ją za katalizatorem wstępnym to może ona dawać zniekształcone sygnały do kompa.

#319 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 października 2009 - 08:37

uważam, że pierwsza sonda ma zostać na miejscu - sprawność katalizatorów nie ma z nią żadnego związku. Powinna być bezpośrednio w spalinach wylatujących z cylindra, jeśli wstawisz ją za katalizatorem wstępnym to może ona dawać zniekształcone sygnały do kompa.

ok,ok
tylko cały czas chodzi żeby wyeliminowac tego kata , bo one sie zużywaja własnie
i tak bede robił próby, opisze co jak działa.

Przemek, czy Twoje katy po wymianie nadal dobrze pracują?

#320 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 października 2009 - 12:43

Z tego co cwierkaja sikorki to nie chodzi o eliminacje niczego, a o male oszukanie komputera.
Jak dziala precat to komp liczy roznice wskazan miedzy pierwsza a druga sonda co mu mowi, ze precat dziala. Jak po czasie zaczyna siadac to wskazania pierwszej i drugiej sie zrownuja. Wtedy jest blad.
Przenoszac druga sonde za katalizator glowny oszukuje sie komputer i podnosi roznice wskazan, bo tam juz sa oczyszczone spaliny.