Oto link do OPC ale jest po angielsku...jesli Cie poratuje to dobrze..jesli nie to trudno
prosze bardzo http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=vx
Dzieki:D
Rewelka ta strona:D
Napisany 23 sierpnia 2009 - 09:35
Oto link do OPC ale jest po angielsku...jesli Cie poratuje to dobrze..jesli nie to trudno
prosze bardzo http://www.detali.ru/cat/cats/?cat=vx
Napisany 23 sierpnia 2009 - 22:08
No Problem...Mam nadzieje,ze Cos Ci Pomogła..ta stronka;)Dzieki
Rewelka ta strona
Napisany 23 września 2009 - 17:00
Napisany 23 września 2009 - 17:37
Witam
A czy przy okazji błędów 0420 i 0430 miał ktoś błędy 0170 i 0173. Przed założeniem LPG miałem
0420 i 0430 po założeniu LPG wyskoczyły 0170 i 0173 a 0420 i 0430 znikły, przy odczycie parametrów online faktycznie jakby się poprawiło, tylko teraz nowy problem 0170 i 0173.
Napisany 23 września 2009 - 19:01
Napisany 23 września 2009 - 20:18
Napisany 01 października 2009 - 16:53
Napisany 01 października 2009 - 20:28
Ktos musial byc tym pierwszym;)Chcielista to mata do poogladania:
http://www.omegaowne...?num=1253462747
Kto w koncu sie odwazy w Polsce to zrobic?
Napisany 01 października 2009 - 21:19
Ktos musial byc tym pierwszym;)
Jak w razie padna mi obecne katy to juz bede kombinowal w tym kierunku.
Napisany 02 października 2009 - 06:29
Napisany 06 października 2009 - 13:23
Napisany 06 października 2009 - 13:47
Napisany 06 października 2009 - 21:32
Napisany 07 października 2009 - 18:33
ciekawe bo z tego co była mowa , miała byc przesunieta sonda nr1 w miejsce nr2
a nr2 w nowo wspawane gniazdo.
natomiast na focie jest sonda nr1 pozostawiona ,a nr2 przełożona w nowe miejsce
czego nie zauważyłem wcześniej
zreszta można kombinować jeżeli jest już wspawane gniazdo.
chyba niedługo sie za to zabiore, bo w końcu mam wszystkie elementy
Napisany 07 października 2009 - 21:26
panowie a czy ktoś może powiedzieć jak w silnikach 2,6 i 3,2 są ponumerowane sondy mam błąd 0130 to pierwsza ,a 0150 to druga a jest ich razem cztery i która jest która??mało precyzyjnie opisane są te błędy powinno być np. rząd cylindrów 1 sonda 1 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? i było by jasne jak słońce,a i zauważyłem,że błędy mówią sonda1,2,3 a co z czwartą??
Napisany 07 października 2009 - 22:10
Napisany 08 października 2009 - 06:29
ale chyba tak ma być?
oryginalnie jest silnik - sonda 1 (regulująca mieszankę) - katalizator 1 - sonda 2 - katalizator 2
po przeróbce silnik - sonda 1 - katalizator 1 - katalizator 2 - sonda 2
poprawcie jeśli się mylę
nie odrazu Kraków zbudowali..możesz go skasować,bo i tak nikt chyba nie jest w stanie na niego odpowiedzieć
Napisany 08 października 2009 - 08:35
Napisany 08 października 2009 - 08:37
ok,okuważam, że pierwsza sonda ma zostać na miejscu - sprawność katalizatorów nie ma z nią żadnego związku. Powinna być bezpośrednio w spalinach wylatujących z cylindra, jeśli wstawisz ją za katalizatorem wstępnym to może ona dawać zniekształcone sygnały do kompa.
Napisany 08 października 2009 - 12:43