Dzisiaj wymieniałem nagrzewnice sposobem zaoszczędzenia czasu czyli wycięcia kawałka tzw. plastyku.Czas operacyjny 1h: Zamieszczam fotorelacje może się komuś przyda.
-potrzebne narzędzia

- Zdemontowanie schowka po stronie pasażera (bez foto bo to raczej łatwe)
-Odklejenie tzw. Tapicerki,odchodzi łatwo trzeba tylko ostrożnie odkleić aby nie przerwać

-Wycinamy teraz otwór w tym plastyku co się nam odsłonił i przecinamy wspornik od schowka(ostrożnie bo za powierzchnia ciętą jest kabelek)

-Teraz mamy nagrzewnice na widoku,odkręcamy jedna śrubke oraz rurki kluczem imbusowym nr5 ,rurki najlepiej pociągnąć troche od strony komory silnika wtedy łatwo wyskoczą z nagrz.(pod nagra. Podłożyć jakąś szmate albo papier bo wyleje się troche płynu)

-wyciągamy nagrzewnice,trzeba trochę szarpnąć bo siedzi ciasno.

-Z pudełka nagrzewnicy wyciągamy uszczelke(jeśli mamy dołączoną do zestawu,w oryginale występuje) Wciskamy ją tak aby dobrze przylegała w środku obudowy

-Teraz bierzemy nagrzewnice

-I wciskamy ją na miejsce wymieniając przy okazji dwa ringi na rurkach,przykręcamy rurki i śrubkęmocującą

-Zalewamy teraz płyn chłodniczy(tyle ile wyciekło ok. 1L) i odpalamy samochód sprawdzamy działanie nagrzewnicy i kontrola szczelności.
-Jeśli wszystko jest ok. przyklejamy wycięty kawałek na dobru klej(ja użyłem kleju wurth do plastyku) oraz przyklejamy tapicerke,a oto efekt końcowy zero znaków z zewnątrz, nie odkręcana cała deska wiec jeśli dobrze skleiliśmy to niema obawy że coś będzie trzeszczało.