

Stuki w przednim zawieszeniu. Prośba o poradę.
#41
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 12:16
#42
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 13:29
no właśnie, jaka firme polecacie tego drążka?ide już działac na kanał, i sprawdze też tym sposobem podczas jazdy i delikatnym przyhamowaniem
bierz lemefordera
#43
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 14:07
sprawdzałem na kanale, te drążki, końcówki, tyle na ile sie dało, wszystkie te gumy na łączeniach, wszystkje są wporządku, nie sparciałe, nie popękane nie dziurawe, z drążków też nic sie nie rusza.oglądał mój sąsiad zna sie troche na mechanice, nic nie widzi tam, szwagier mój, miał omege sam robił zawieszenie, tez nie wie co to może być, ojciec i ja tak samo, podobnie jak i diagnosta, twierdzi że drążki są wszystkie wporządku, bo byłem na badaniu na platformach.podczas jazdy też sprawdzałem próbowałem lekko wcisnąć pedał hamulca na nierówności, ale i tak stuka, naciskałem też na błotniki nad kołami z przodu, rzadnych dźwięków, jedyne co zauważyłem to to że podczas naciskania z lewej strony, słychać syczenie, zapewne amortyzator, z prawej syczenia nie słyszałem.ale koleś na stacji mówił że amory są wporządku(??).nie wiem już co robić, wymienie ten łącznik, a okaże sie że dalej będzie stukało :sad: pomocy.........
#44
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 14:29
sprawdź czy cały amor nie ma luzu na tych poduchach w kielichu
#45
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 16:02
ja miałem hans jakiś tam i miesiąc wytrzymał-kosztował 240zł. teraz mam lemfordera i jest git ,ale ile kosztował to :roll:Roznica w cenie 150-300 jest dosc spora. Jakiej firmy jest drazek za 150 a jakiej za 300?
#46
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 16:05
ja miałem hans jakiś tam i miesiąc wytrzymał-kosztował 240zł. teraz mam lemfordera i jest git ,ale ile kosztował to :roll:Roznica w cenie 150-300 jest dosc spora. Jakiej firmy jest drazek za 150 a jakiej za 300?
leme kolo 260 pln chyba. za HP ostro przeplaciles ja po 160 kupowalem
#47
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2008 - 16:46
kolego a gumy na drążku stabilizator (te z przodu auta) sprawdzałeś ????
sprawdź czy cały amor nie ma luzu na tych poduchach w kielichu
przyjacielu a jak moge to sprawdzić, ten amor?
#48
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2008 - 18:59
#49
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2008 - 20:50
maka w gorę dłoń na amora i bujamy dość solidnie jak ma luz to wyczujesz pod rękom ewentualnie na lewarek tylko z wyczuciem tak na styku z podłożem a uniesionym autem aby można było nacisnąć na przód i zobaczysz czy stuka w kielichuprzyjacielu a jak moge to sprawdzić, ten amor?
Jest opcja że stuka amor sam w sobie jak się kończy i wysuwa do samego końca (na wybojach) ale proponuje jeszcze raz brecha w rękę i sprawdź te łączniki stabilizatora (najlepiej podnieś auto odkręć koło) i brecha między stabilizator a rama i ręka na łącznik i patrz uważnie czy niema luzu na gałce bo przeważnie one tak hałasują (ewentualnie te gumy na drążku stabilizatora) bo jak byś miał luz na wahaczach to tylko koło będzie uciekać przy hamowaniu ale raczej stukac nie powinno
#50
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2008 - 00:19
#51
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2008 - 06:38
będe jeszcze dalej próbował z tym kilichem czyn ie wali, no i te drążki raz jeszcze, jak nic sie nie znajdzie no to nie wiem, wymienie te łączniki stabiulizatora i może końcówki drążka, z porawej i lewej strony, mam nadzieje że to będzie to
#52
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2008 - 15:35
wcisne nagle pedał hamulca, ale nie tak do zablokowania koła, i to nie stuka abs wtedy, tylko jest właśnie takie walnięcie, jakby sie zawieszenie cofało pod samochód na sekunde i w coś waliło,
sprawdzałeś sinerblocki?? w przednich wachaczasz banan
miał to samo i ja niestety też mamy taki efekt przy uszkodzonych dużych sinerblockach one są z przodu wachacza śruba wchodzi w poziomie od przodu
wejdź pod auto niech ktoś rusza kołem przód tył a ty zobacz jaka jest reakcja
mi pękła lewa guma i jak nacisne na hamulec to ciągnie w prawo a ster idzie w lewo

#53
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2008 - 15:59
#54
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2008 - 07:15
#55
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2008 - 08:15
Obstawiam te hamulce, może mocowania zacisków, może jeszcze coś innego, bo inaczej byłby to jakis zbieg okoliczności, że stało sie tak akurat zaraz po wymianie.
Co o tym myslicie ?
własnie po to, by wozić ją
#56
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2008 - 08:18
Jakiej firmy kloce i tarcze wsadziłeś??
#57
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2008 - 08:29
własnie po to, by wozić ją
#58
OFFLINE
#59
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2008 - 09:43
a zapytam jeszcze tak, czy jesli ta guma na końcówkach wszelakich i na wahaczach jest w idealnym stanie, nie popękana nie dziurawa i nie sparciała, to mimo to może sie nadawać do wymiany, i przez to coś puka?bo wizualnie wszystkie są nieskazitelne!
#60
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2008 - 09:49
dobra guma nie świadczy o dobrym stanie gałki, może mieć luz w środku i dlatego masz wejść pod autko i brecha w rękę i naciągać je we wszystkie stronya zapytam jeszcze tak, czy jesli ta guma na końcówkach wszelakich i na wahaczach jest w idealnym stanie, nie popękana nie dziurawa i nie sparciała, to mimo to może sie nadawać do wymiany, i przez to coś puka?bo wizualnie wszystkie są nieskazitelne
w pierwszej kolejności drążki(łączniki) stabilizatora a następnie
te na pasie przednim diagności rzadko zwracają na nie uwagę a hałasować potrafią bo jak byś miał wybite tuleje na wahaczach to koło będzie uciekać przy hamowaniu ale raczej stukać nie powinno i kąty będziesz miał rozjechaneja patrze i co widzę-mechanior nie wymienił tych gum na drążku stabilizatora.2 gumy po 5zł,godzinka roboty i nie ma pukania.