Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#1421 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 28 kwietnia 2011 - 13:42

A co robicie z akumulatorem podciśnienia? Zostawiacie go czy wywalacie? Ja za podpowiedzią kolegi z forum wywaliłem. Ale coś wolniejszy mi sie teraz wydaje niż jeszcze był przed dłubaniem i zagazowaniem. Może coś sknociłem tym wywaleniem aku podciśnienia. Te przewody zaślepiłem w sumie... Jak wy zrobiliście?

#1422 OFFLINE   v1ru5

v1ru5
  • 49 postów
  • Dołączył: 09-01-2010
  • Skąd: Września

Napisany 29 kwietnia 2011 - 07:14

A co robicie z akumulatorem podciśnienia? Zostawiacie go czy wywalacie? Ja za podpowiedzią kolegi z forum wywaliłem. Ale coś wolniejszy mi sie teraz wydaje niż jeszcze był przed dłubaniem i zagazowaniem. Może coś sknociłem tym wywaleniem aku podciśnienia. Te przewody zaślepiłem w sumie... Jak wy zrobiliście?


Ja zrobiłem tak, jak pisałem. Takie też były sugestie na forum. Odpinasz tylko końcówkę w multiramie, co steruje zaworkiem i to zaślepiasz. Całą resztę zostawiasz. Czyli podłączony akku zostaje

#1423 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 kwietnia 2011 - 13:42

jak dla mnie wygląda brzydko takie owinięte ale coś za coś - chociaz masz trochę lepsze osiągi. Przyśpieszeniem można się pochwalić pasażerom ale machy to już bym przy nich nie podnosił ;)

#1424 OFFLINE   irek1234

irek1234

    Zbanowany

  • 78 postów
  • Dołączył: 23-10-2009

Napisany 29 kwietnia 2011 - 16:42

Wybaczcie za OT ale jest to ten z tych naprawdę niewielkich.

Tak sobie czytam i czytam ten temat. Jakiś czas temu udało mi się przebrnąć przez te ponad 100 stron (sick!!!) i śledzę go w miarę na bierząco. Wszystko jest fajnie i dość jasne i jest jeszcze kilka fajnych uwag w pojedynczych postach (np. ostatnia uwaga dot. wycięcia kratki z przepływki). Tylko problem polega na tym, że jest to rozrzucone.

Moja propozycja jest taka, aby zebrać to w jednego posta, który byłby współopracowany i zaakceptowany przez admina/moda etc. Opracować tą kwestię naprawdę jasno i wrzucić jako jeden, zablokowany temat. Zawarte tam by były informacje na temat "tanich" modów (wałki, mantzel etc.) + ewentualne opisy innych drobnych prac.

Pozwoliło by to na uniknięcie też tony pytań ze strony "świeżaków" typu: a co to i ile daje? A przewija się to naprawdę wiele razy przez ten temat:] Kwestia jest tego, czy znalazłby się jakiś samarytanin i by to zrobił:D

#1425 OFFLINE   v1ru5

v1ru5
  • 49 postów
  • Dołączył: 09-01-2010
  • Skąd: Września

Napisany 29 kwietnia 2011 - 21:32

jak dla mnie wygląda brzydko takie owinięte ale coś za coś - chociaz masz trochę lepsze osiągi. Przyśpieszeniem można się pochwalić pasażerom ale machy to już bym przy nich nie podnosił ;)


Normalnie nie pokazuję co mam od maską :) byliście pierwsi :) pokazałem na waszą prośbę :) większą wagę przykładam do odczuć podczas jazdy ;) i to się liczy

Nie wiem co dało ten efekt. W sumie zrobiłem 3 rzeczy. Każda mogła coś wnieść i dało się to poczuć - dlatego polecam ;)

#1426 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 kwietnia 2011 - 21:33

Wybaczcie za OT ale jest to ten z tych naprawdę niewielkich.

Tak sobie czytam i czytam ten temat. Jakiś czas temu udało mi się przebrnąć przez te ponad 100 stron (sick!!!) i śledzę go w miarę na bierząco. Wszystko jest fajnie i dość jasne i jest jeszcze kilka fajnych uwag w pojedynczych postach (np. ostatnia uwaga dot. wycięcia kratki z przepływki). Tylko problem polega na tym, że jest to rozrzucone.

Moja propozycja jest taka, aby zebrać to w jednego posta, który byłby współopracowany i zaakceptowany przez admina/moda etc. Opracować tą kwestię naprawdę jasno i wrzucić jako jeden, zablokowany temat. Zawarte tam by były informacje na temat "tanich" modów (wałki, mantzel etc.) + ewentualne opisy innych drobnych prac.

Pozwoliło by to na uniknięcie też tony pytań ze strony "świeżaków" typu: a co to i ile daje? A przewija się to naprawdę wiele razy przez ten temat:] Kwestia jest tego, czy znalazłby się jakiś samarytanin i by to zrobił:D


tego typu porady są na stronie OKP

http://www.omegaklub.eu/

...forum służy wypowiedziom i wymianie poglądów. Co do tej konkretnie kwestii może zrobią i zamieszczą ;)

#1427 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 29 kwietnia 2011 - 21:47

Wybaczcie za OT ale jest to ten z tych naprawdę niewielkich.

Tak sobie czytam i czytam ten temat. Jakiś czas temu udało mi się przebrnąć przez te ponad 100 stron (sick!!!) i śledzę go w miarę na bierząco. Wszystko jest fajnie i dość jasne i jest jeszcze kilka fajnych uwag w pojedynczych postach (np. ostatnia uwaga dot. wycięcia kratki z przepływki). Tylko problem polega na tym, że jest to rozrzucone.

Moja propozycja jest taka, aby zebrać to w jednego posta, który byłby współopracowany i zaakceptowany przez admina/moda etc. Opracować tą kwestię naprawdę jasno i wrzucić jako jeden, zablokowany temat. Zawarte tam by były informacje na temat "tanich" modów (wałki, mantzel etc.) + ewentualne opisy innych drobnych prac.

Pozwoliło by to na uniknięcie też tony pytań ze strony "świeżaków" typu: a co to i ile daje? A przewija się to naprawdę wiele razy przez ten temat:] Kwestia jest tego, czy znalazłby się jakiś samarytanin i by to zrobił:D


Pucha jest juz w #Sam naprawiam omege#;)wystarczy dodac dodac kolejny temat i gitara:p

#1428 OFFLINE   v1ru5

v1ru5
  • 49 postów
  • Dołączył: 09-01-2010
  • Skąd: Września

Napisany 02 maja 2011 - 20:37

wybaczcie jakość ale to było tylko na roboczo - jedną ręką trzymałem telefon i kierowałem, a drugą zmieniałem biegi

w okolicach 40 sekundy przyspieszam z 3 biegu

polecam przedział 2:05 - 2:20 :) powinienem wystartować z okolic 3500obr - wtedy poszedł by jeszcze szybciej.

Jazda oczywiście na LPG




muszę to powtórzyć z aparatem bo jakość kiepska i miałem stracha kierujące jedną ręką. mam w planach zamontować aparat na kierownicy i wtedy trochę ponagrywam

#1429 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 04 maja 2011 - 19:01

wybaczcie jakość ale to było tylko na roboczo - jedną ręką trzymałem telefon i kierowałem, a drugą zmieniałem biegi

w okolicach 40 sekundy przyspieszam z 3 biegu

polecam przedział 2:05 - 2:20 :) powinienem wystartować z okolic 3500obr - wtedy poszedł by jeszcze szybciej.

Jazda oczywiście na LPG




muszę to powtórzyć z aparatem bo jakość kiepska i miałem stracha kierujące jedną ręką. mam w planach zamontować aparat na kierownicy i wtedy trochę ponagrywam


no ładnie poszedł a jaki tam masz silnik w jakieś 9s 100km/h
:D

#1430 OFFLINE   v1ru5

v1ru5
  • 49 postów
  • Dołączył: 09-01-2010
  • Skąd: Września

Napisany 04 maja 2011 - 20:21

2.5 v6

#1431 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 maja 2011 - 20:29

dla mnie to on normalnie idzie i liczę że powinien mieć mniej niż 9s przynajmniej tak pokazują pomiary stoperem (jeżeli jest to wiarygodne).

#1432 OFFLINE   v1ru5

v1ru5
  • 49 postów
  • Dołączył: 09-01-2010
  • Skąd: Września

Napisany 05 maja 2011 - 07:10

Ze startu zatrzymanego. Zawiesił mi się prędkościomierz bo zbyt szybko odpaliłem samochód. Zauważyłem dopiero jak skończyłem nagrywać.



muszę to powtórzyć na Pb :)

#1433 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 maja 2011 - 08:49

Ze startu zatrzymanego. Zawiesił mi się prędkościomierz bo zbyt szybko odpaliłem samochód. Zauważyłem dopiero jak skończyłem nagrywać.



muszę to powtórzyć na Pb :)


Najpierw sobie zrób coś z licznikiem bo wskazówka nie staje Ci na 0, 123 tys :D heh bez komentarza :D

Co do przyspieszenia, fajnie idzie, powiedziałbym że norma.

#1434 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 maja 2011 - 09:01

Co do przyspieszenia, fajnie idzie, powiedziałbym że norma.

Ja tu jakiś wielkich rewelacji nie widzę :hehe:

#1435 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2011 - 09:07

Ja tu jakiś wielkich rewelacji nie widzę :hehe:


moja "dwojka szestnastka" sie podobnie zbiera



:)

#1436 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 maja 2011 - 09:18

sie podobnie zbiera

Twojej jest trudniej bo na boku leży.

#1437 OFFLINE   v1ru5

v1ru5
  • 49 postów
  • Dołączył: 09-01-2010
  • Skąd: Września

Napisany 05 maja 2011 - 09:55

moja "dwojka szestnastka" sie podobnie zbiera



:)




muszę spróbować startu z przypaleniem kapcia :)


Ile fabrycznie ma 2.5v6 0-100? na autocentrum jest 9,5s?

#1438 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 05 maja 2011 - 09:59

o co chodzi z tym podgrzewaniem przepustnicy :) ?

Michał masz "troche" inny dyfer więc swoje to na pewno robi. mogą być różne rozmiary kół. inne pochylenie drogi. mocny wiatr. temperatura. czynników troche jest które decyduja o przyspieszeniu więc nie ma co tak porównywac :)

#1439 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2011 - 10:12

o co chodzi z tym podgrzewaniem przepustnicy :) ?

Michał masz "troche" inny dyfer więc swoje to na pewno robi. mogą być różne rozmiary kół. inne pochylenie drogi. mocny wiatr. temperatura. czynników troche jest które decyduja o przyspieszeniu więc nie ma co tak porównywac :)


no to realne przeciez ze nie nagrywał bym przyspieszenia pod gorke albo z gorki... :) droga prosta, opony wtedy to seria 205/65/15
Fakt dyfer inny, ale silnik tez mniejszy... :)

#1440 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2011 - 10:12

o co chodzi z tym podgrzewaniem przepustnicy

Jest zbędne. Ogrzewa mocno powietrze. Im zimniejsze tym go więcej. Kolektor ssący też swoje robi :D