

MANTZEL
#1421
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2011 - 13:42
#1422
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 07:14
A co robicie z akumulatorem podciśnienia? Zostawiacie go czy wywalacie? Ja za podpowiedzią kolegi z forum wywaliłem. Ale coś wolniejszy mi sie teraz wydaje niż jeszcze był przed dłubaniem i zagazowaniem. Może coś sknociłem tym wywaleniem aku podciśnienia. Te przewody zaślepiłem w sumie... Jak wy zrobiliście?
Ja zrobiłem tak, jak pisałem. Takie też były sugestie na forum. Odpinasz tylko końcówkę w multiramie, co steruje zaworkiem i to zaślepiasz. Całą resztę zostawiasz. Czyli podłączony akku zostaje
#1423
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 13:42

#1424
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 16:42
Tak sobie czytam i czytam ten temat. Jakiś czas temu udało mi się przebrnąć przez te ponad 100 stron (sick!

Moja propozycja jest taka, aby zebrać to w jednego posta, który byłby współopracowany i zaakceptowany przez admina/moda etc. Opracować tą kwestię naprawdę jasno i wrzucić jako jeden, zablokowany temat. Zawarte tam by były informacje na temat "tanich" modów (wałki, mantzel etc.) + ewentualne opisy innych drobnych prac.
Pozwoliło by to na uniknięcie też tony pytań ze strony "świeżaków" typu: a co to i ile daje? A przewija się to naprawdę wiele razy przez ten temat:] Kwestia jest tego, czy znalazłby się jakiś samarytanin i by to zrobił

#1425
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 21:32
jak dla mnie wygląda brzydko takie owinięte ale coś za coś - chociaz masz trochę lepsze osiągi. Przyśpieszeniem można się pochwalić pasażerom ale machy to już bym przy nich nie podnosił
Normalnie nie pokazuję co mam od maską




Nie wiem co dało ten efekt. W sumie zrobiłem 3 rzeczy. Każda mogła coś wnieść i dało się to poczuć - dlatego polecam

#1426
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 21:33
Wybaczcie za OT ale jest to ten z tych naprawdę niewielkich.
Tak sobie czytam i czytam ten temat. Jakiś czas temu udało mi się przebrnąć przez te ponad 100 stron (sick!) i śledzę go w miarę na bierząco. Wszystko jest fajnie i dość jasne i jest jeszcze kilka fajnych uwag w pojedynczych postach (np. ostatnia uwaga dot. wycięcia kratki z przepływki). Tylko problem polega na tym, że jest to rozrzucone.
Moja propozycja jest taka, aby zebrać to w jednego posta, który byłby współopracowany i zaakceptowany przez admina/moda etc. Opracować tą kwestię naprawdę jasno i wrzucić jako jeden, zablokowany temat. Zawarte tam by były informacje na temat "tanich" modów (wałki, mantzel etc.) + ewentualne opisy innych drobnych prac.
Pozwoliło by to na uniknięcie też tony pytań ze strony "świeżaków" typu: a co to i ile daje? A przewija się to naprawdę wiele razy przez ten temat:] Kwestia jest tego, czy znalazłby się jakiś samarytanin i by to zrobił
tego typu porady są na stronie OKP
http://www.omegaklub.eu/
...forum służy wypowiedziom i wymianie poglądów. Co do tej konkretnie kwestii może zrobią i zamieszczą

#1427
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 21:47
Wybaczcie za OT ale jest to ten z tych naprawdę niewielkich.
Tak sobie czytam i czytam ten temat. Jakiś czas temu udało mi się przebrnąć przez te ponad 100 stron (sick!) i śledzę go w miarę na bierząco. Wszystko jest fajnie i dość jasne i jest jeszcze kilka fajnych uwag w pojedynczych postach (np. ostatnia uwaga dot. wycięcia kratki z przepływki). Tylko problem polega na tym, że jest to rozrzucone.
Moja propozycja jest taka, aby zebrać to w jednego posta, który byłby współopracowany i zaakceptowany przez admina/moda etc. Opracować tą kwestię naprawdę jasno i wrzucić jako jeden, zablokowany temat. Zawarte tam by były informacje na temat "tanich" modów (wałki, mantzel etc.) + ewentualne opisy innych drobnych prac.
Pozwoliło by to na uniknięcie też tony pytań ze strony "świeżaków" typu: a co to i ile daje? A przewija się to naprawdę wiele razy przez ten temat:] Kwestia jest tego, czy znalazłby się jakiś samarytanin i by to zrobił
Pucha jest juz w #Sam naprawiam omege#;)wystarczy dodac dodac kolejny temat i gitara:p
#1428
OFFLINE
Napisany 02 maja 2011 - 20:37
w okolicach 40 sekundy przyspieszam z 3 biegu
polecam przedział 2:05 - 2:20

Jazda oczywiście na LPG
muszę to powtórzyć z aparatem bo jakość kiepska i miałem stracha kierujące jedną ręką. mam w planach zamontować aparat na kierownicy i wtedy trochę ponagrywam
#1429
OFFLINE
Napisany 04 maja 2011 - 19:01
wybaczcie jakość ale to było tylko na roboczo - jedną ręką trzymałem telefon i kierowałem, a drugą zmieniałem biegi
w okolicach 40 sekundy przyspieszam z 3 biegu
polecam przedział 2:05 - 2:20powinienem wystartować z okolic 3500obr - wtedy poszedł by jeszcze szybciej.
Jazda oczywiście na LPG
muszę to powtórzyć z aparatem bo jakość kiepska i miałem stracha kierujące jedną ręką. mam w planach zamontować aparat na kierownicy i wtedy trochę ponagrywam
no ładnie poszedł a jaki tam masz silnik w jakieś 9s 100km/h

#1430
OFFLINE
#1431
OFFLINE
Napisany 04 maja 2011 - 20:29
#1432
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 07:10
muszę to powtórzyć na Pb

#1433
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 08:49
Ze startu zatrzymanego. Zawiesił mi się prędkościomierz bo zbyt szybko odpaliłem samochód. Zauważyłem dopiero jak skończyłem nagrywać.
muszę to powtórzyć na Pb
Najpierw sobie zrób coś z licznikiem bo wskazówka nie staje Ci na 0, 123 tys


Co do przyspieszenia, fajnie idzie, powiedziałbym że norma.
#1434
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 09:01
Ja tu jakiś wielkich rewelacji nie widzę :hehe:Co do przyspieszenia, fajnie idzie, powiedziałbym że norma.
#1435
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 09:07
Ja tu jakiś wielkich rewelacji nie widzę :hehe:
moja "dwojka szestnastka" sie podobnie zbiera

#1436
OFFLINE
#1437
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 09:55
moja "dwojka szestnastka" sie podobnie zbiera
muszę spróbować startu z przypaleniem kapcia

Ile fabrycznie ma 2.5v6 0-100? na autocentrum jest 9,5s?
#1438
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 09:59

Michał masz "troche" inny dyfer więc swoje to na pewno robi. mogą być różne rozmiary kół. inne pochylenie drogi. mocny wiatr. temperatura. czynników troche jest które decyduja o przyspieszeniu więc nie ma co tak porównywac

#1439
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 10:12
o co chodzi z tym podgrzewaniem przepustnicy
?
Michał masz "troche" inny dyfer więc swoje to na pewno robi. mogą być różne rozmiary kół. inne pochylenie drogi. mocny wiatr. temperatura. czynników troche jest które decyduja o przyspieszeniu więc nie ma co tak porównywac
no to realne przeciez ze nie nagrywał bym przyspieszenia pod gorke albo z gorki...

Fakt dyfer inny, ale silnik tez mniejszy...

#1440
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 10:12
Jest zbędne. Ogrzewa mocno powietrze. Im zimniejsze tym go więcej. Kolektor ssący też swoje robio co chodzi z tym podgrzewaniem przepustnicy
