

MANTZEL
#801
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 20:05
A czy jest potrzebny na to nawiew powietrza ?
#802
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 20:13
To może przed puchą takie ustrojstwo jakoś zamocowac ?! skoro chłodzi
A czy jest potrzebny na to nawiew powietrza ?
w silniku N/A mija sie to z celem. zmiana dlugosci dolotu w tym wypadku tylko pogorszy zamiast poprawic. Intercooler jest potrzebny kiedy powietrze jest sprezane
#803
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 20:22
#804
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 21:13
no nic dzieki pozostaje jednak skutecznie okleic puche
ja tam nie mam oklejonej i nie zauwazlam zadnego spadku mocy. popatrz sobie na odczyty z IAT - nie ma roznicy z oklejona i bez - pucha sie sama schladza
#805
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 21:18
Nie dysponuje urządzeniem diagnostycznym:(ja tam nie mam oklejonej i nie zauwazlam zadnego spadku mocy. popatrz sobie na odczyty z IAT - nie ma roznicy z oklejona i bez - pucha sie sama schladza
#806
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 10:04
ja tam nie mam oklejonej i nie zauwazlam zadnego spadku mocy. popatrz sobie na odczyty z IAT - nie ma roznicy z oklejona i bez - pucha sie sama schladza
Latem, gdy pucha nie była owinieta spadki mocy były bardzo wyraźnie odczuwalne. Jak tylko sie zagrzał lub postałem w korku to inne auto. Po oklejeniu wszystko wrociło do normy. Ale jezeli beast masz IAT na samym poczatku dolotu (za filtrem) to pomiary beda zawsze takie same. Pucha sie nagrzeje i bezposrednio wtłoczy cieplejsze powietrze do kolektora dolotowego mimo ze IAT da "prawidłowe" odczyty, czy zle mowie ?

#807
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 13:13

(gdy przelatuje przez turbo, powietrze się nagrzewa)
powietrze nagrzewa sie w wyniku sprezania...
na zasadzie chłodzenia zasysanego powietrza,
hehe, w przypadku intercoolera, to zasysane to ono nie jest

#808
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 13:17
No ale nie powiesz, że nie nagrzewa się też od temp. spalin, którymi napędzana jest turbina...powietrze nagrzewa sie w wyniku sprezania...

#809
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 13:19
No ale nie powiesz, że nie nagrzewa się też od temp. spalin, którymi napędzana jest turbina...
nagrzewa sie od sprezania
#810
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 13:21
jasne, pewnie jakis tam maly wplyw ma rowniez to, jednak nie jest to podstawowa przyczyna stosowania intercoolerow itp...No ale nie powiesz, że nie nagrzewa się też od temp. spalin, którymi napędzana jest turbina...
#811
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 18:26
hehe, w przypadku intercoolera, to zasysane to ono nie jest
powietrze jest zasysane
tyle że tłok zasysa sprężone powietrze



fakt największy wpływ na zagrzewanie się powietrza ma sprężanie, w kompresorze niema części części gorącej a zastosowanie IC czyni cuda

#812
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2009 - 19:29
loltyle że tłok zasysa sprężone powietrze


zassij sobie powietrze z napompowanego balona i powiedz mi wtedy, ze to jest nadal zasysanie


#813
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 16:09
pytanko ktos ma taka puche ? i czemu jedni maja wyjscia na przeplywke proste a niektorzy jak widzialem takie kolanka ? chodzi o przeplyw powietrza czy co :-) ?
http://www.allegro.p...lugi_dolot.html
#814
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2009 - 14:53
#815
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 13:04
pomocna okazala sie kanaliza;) troche jest dlubania, ale efekt bardzo pocieszajacy. rura kieruje swoj koniec prosto na stozek...a on juz dalej wie co z tym powietrzem robic....

to zimne powietrze naprawde robi swoje...omegi nie idzie zatrzymac:D
w upaly, w korkach dolot nic nie da.....i trzeba bedzie to czyms owinac....

ale szkoda mi tej nierdzewki
#816
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 13:35
#817
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 14:07
tez cos takiego bym u siebie zrobil ale pozostaje kwestia jak sie wjedzie w dosc duza kaluze i wody nalapie do filtra
a jak filtr zassa wode do silnika to bedzie klops - wody nie sprezy
#818
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 14:12
To jedno, a drugie zimna woda z temperaturami panującymi w silniku, pójdą tłoki, korby i głowice.wody nie sprezy
#819
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 14:15
#820
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 14:17
