Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#641 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 30 sierpnia 2009 - 19:47

[ATTACH]2315[/ATTACH]po dlugim oczekiwaniu i 5 h pracy pucha zamontowana.no i zeby czlowiek mugl sie cieszyc,to nie :(po pierwszym odpaleniu wszystko ok ,gorny zawur pracuje...wszystko gra.no to w trase...no i sie zaczelo.obroty faluja,chwilami silnik se robi takie ragularne sekundowe przygazowki tak do 1500 obr.na koniec wolne obr.zniknely,gasnie.i taka jedna sprawa pod obudowo filtra jest jakas (chyba pompka co chodzi..trrrrrr)no i owa po przekrenceniu zaplonu wlaczala sie na pare sekund,a teraz chodz caly czas(prawie).dodam ze te wszystkie objawy raz sa,a raz nie.ogulnie samowolka.czy moglem cos zwalic przy montazu?czy co to moze byc?

#642 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2009 - 20:52

obroty faluja,chwilami silnik se robi takie ragularne sekundowe przygazowki tak do 1500 obr.na koniec wolne obr.zniknely,gasnie.

sprawdz wąż od silniczka krokowego, jesli w puszce w srodku byly jakies zanieczyszczenia, opiłki, to moga spowodowac zacieranie silnika krokowego (i ogolnie silnika tez)

i taka jedna sprawa pod obudowo filtra jest jakas (chyba pompka co chodzi..trrrrrr)no i owa po przekrenceniu zaplonu wlaczala sie na pare sekund,a teraz chodz caly czas(prawie)

to terkotanie to pompa od nivo, nie ma nic wspolnego z poprzednim problemem, powinna sie po paru sekundach wylaczac, nie wylaczy sie, jesli jest np cos nie tak z amorkami z tylu i przepuszczaja powietrze


 


#643 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 30 sierpnia 2009 - 21:40

sprawdz wąż od silniczka krokowego, jesli w puszce w srodku byly jakies zanieczyszczenia, opiłki, to moga spowodowac zacieranie silnika krokowego (i ogolnie silnika tez


nie strasz mnie:)staralem sie dokladnie ja wyplukac itd.jedno co jeszcze zaowazylem to przy wiekszym przygazowaniu tak jakby caly krokowiec wypychalo z kolektora,raczej nie powinno tak byc??

#644 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2009 - 21:47

nie strasz mnie:)staralem sie dokladnie ja wyplukac itd.jedno co jeszcze zaowazylem to przy wiekszym przygazowaniu tak jakby caly krokowiec wypychalo z kolektora,raczej nie powinno tak byc??


pokaż fotkę puchy z drugiej strony.

#645 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:00

pokaż fotkę puchy z drugiej strony.


juz dzis nie dam dady,a masz jakies podejrzenia?

#646 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:11

juz dzis nie dam dady,a masz jakies podejrzenia?


mam :)

#647 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:13

mam :)


nie mam zadnego poparcia testami itp ale wydaje mi sie ze dolna czesc multiramu po 98 w 3.0 ma mniejsza pojemnosc i chyba pucha do tego kolektora tez powinna byc z deka mniejsza.




 


#648 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:15

mam :)


to podziel sie ,bo spac nie moge:(

#649 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:25

Immo wszystko dokładnie policzył i zrobił profi puchy, a to co widzę na foto to nie jest jego pucha. Daj foto z drugiej strony.
Przepływkę oczywiście założyłeś strzałką do przepustnic.
Dolot wraz z puchą sprawdziłeś i wszystko jest całkowicie szczelne.

#650 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:31

Przepływkę oczywiście założyłeś strzałką do przepustnic.


To odpada raczej bo przy odwrotnie założonej przepływce auto chodzi jak traktor i nie chce się wkręcać (telepie się). Może coś z tą puchą jest nie tak jak dobrze wnioskujesz 7gsi.

#651 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:34

A oto moja pucha:

Dodany obrazek

Wszystkie wymiary oryginalne, tylko zmieniony układ rurek. Pasuje jak ulał i spełnia swoją funkcję:cool:


tu kolega zakladal taka puszke i bylo ok.no jest foto z drugiej strony

#652 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:38

To odpada raczej bo przy odwrotnie założonej przepływce auto chodzi jak traktor i nie chce się wkręcać (telepie się). Może coś z tą puchąjest nie tak jak dobrze wnioskujesz 7gsi.


widzę, że nie tylko mnie korciło by sprawdzić co będzie jak podłączy się odwrotnie :mrgreen:

pytanie zadane czysto profilaktycznie.

#653 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:38

tu kolega zakladal taka puszke i bylo ok.no jest foto z drugiej strony


wyraźnie masz problemy takie jak są przy brudnym lub uwalonym silniku krokowym. Może już coś z nim było nie tak ale przy multiramie jakoś jeszcze kulał. Dałeś mu puszke (pełne powietrze) i się chłopak zes***. Tylko gdybam ale weź wyjmij krokowy i porządnie go wyczyść...

widzę, że nie tylko mnie korciło by sprawdzić co będzie jak podłączy się odwrotnie :mrgreen:

pytanie zadane czysto profilaktycznie.


Dokładnie :D

#654 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:42

a co myslicie o tym wypychaniu krokowca?(to znaczy,tak sie wygina caly)

#655 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2009 - 22:44

a co myslicie o tym wypychaniu krokowca?(to znaczy,tak sie wygina caly)


u mnie jest normlanie nic go nie wypycha...

#656 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 sierpnia 2009 - 07:09

a co myslicie o tym wypychaniu krokowca?(to znaczy,tak sie wygina caly)

wyjmij go i przeczysc, sprawdz, czy nie zagina sie ten waz prowadzacy do niego powietrze. jesli to nie pomoze, to sprawdzaj dalej caly dolot w kierunku filtra powietrza, sprawdz czy nie lapie lewego powierza, sprawdz, czy bez filtra zachowuje sie tak samo, moze tez jakies podcisnienie ci sie wypielo... ja jednak stawiam, ze to cos z krokowym


 


#657 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 01 września 2009 - 18:47

Dzieki chlopaki. krokowiec wymieniony na na zasyfiala uzywke(gosciu se zazyczyl 30 euro:duze_nie:) ale jest gitara:D wskazowka lezy no okolo 700 obr.jak by ktos ja palcem trzymal:pno i teraz bedzie pytanie ,prawie tak stare jak puszki.czy izolowac to cacko.[ATTACH]2335[/ATTACH]

#658 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 września 2009 - 18:49

wskazufka lezy no okolo 700

Wskazówka :p Powinna leżeć na 550-600.

#659 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 01 września 2009 - 19:45

Wskazówka :p Powinna leżeć na 550-600.


a wmniescie powinno sie jechac 50 kmh:p.dla mnie 700(650)jest super:D

#660 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 01 września 2009 - 20:07

Siema w związku z pytaniami i tel

Trzy puchy są gotowę

1. dla Cavier
2. dla Dragoon22
3. miała jechć do Holandii, ale widzę, że już nie musi

myślę (są powycinane, powyginane, tylko trzeba je tigiem potraktować), że za dwa tygodnie będzie ich więcej i starczy dla wszystkich, którzy pisali do mnie i dzwonili