Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#681 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2009 - 10:14

a jaki wzrost zapewnia producent?

 


#682 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2009 - 23:25

a jaki wzrost zapewnia producent?


Omega B 2.0 Basis (100 kW-136 PS) X20XEV

2,0l 114 kW-155 PS / 6000 U/min. - 195 Nm /4000 U/min.

1 Satz 260° Nockenwellen
Fächerkrümmer 4 in 2 in 1
Dichtungssatz
Montagekosten Incl. Ein und Ausgangsmessungen auf unserem Rollenprüfstand
Umbau Komplettpreis 1719,- €

Z niemieckim u mnie srednio ale to chyba nie tylko sama pucha tyle daje :D

#683 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 września 2009 - 08:58

1 Satz 260° Nockenwellen
Fächerkrümmer 4 in 2 in 1
Dichtungssatz
Montagekosten Incl. Ein und Ausgangsmessungen auf unserem Rollenprüfstand
Umbau Komplettpreis 1719,- €

Z niemieckim u mnie srednio ale to chyba nie tylko sama pucha tyle daje

sportowe wałki, ten specjalny kolektor dolotowy uszczelka, z monatazem wliczajac pomiary na hamowni...1719,- € duzo troche :)

tak mnie naszlo ciekawe czy walki od red topa by nie podeszly do zwyklego eco teca moze by cos daly...

#684 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 września 2009 - 10:42

Fächerkrümmer to rurowy kolektor wydechowy.

W opisie nie ma nic o powerboksie.

#685 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 września 2009 - 10:52

Fächerkrümmer to rurowy kolektor wydechowy.

W opisie nie ma nic o powerboksie.

a faktycznie, myslalem ze tu chodzi wlasnie o kolektor dolotowy,
ale jak mialbym inwestowac taka kase to juz wolabym postawic na wylotowy kolektor niz na dolotowy

#686 OFFLINE   schizm123

schizm123

    Saab 95 AERO

  • 82 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 29 września 2009 - 11:54

i ja mam już puszkę:) różnicy nie widac:/ można ją jakoś żle zamontować? dziś dam fotkę. Mam puszkę, dyfer 4,22 a wyszło przyspieszenie 9,9 bez klimy... wcześniej 9 na klimie. Czujnik temperatury dałem z boku w obudowie filtra powietrza koło rury wylotowej do puchy.

#687 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 września 2009 - 12:01

http://cgi.ebay.de/M...id=p3286.c0.m14
http://cgi.ebay.de/O...id=p3286.c0.m14
ciekawe jakie ceny osiagnie...

#688 OFFLINE   taktownie

taktownie
  • 69 postów
  • Dołączył: 11-01-2009
  • Skąd: Nidzica

Napisany 29 września 2009 - 15:17

i ja mam już puszkę różnicy nie widac:/ można ją jakoś żle zamontować? dziś dam fotkę. Mam puszkę, dyfer 4,22 a wyszło przyspieszenie 9,9 bez klimy... wcześniej 9 na klimie. Czujnik temperatury dałem z boku w obudowie filtra powietrza koło rury wylotowej do puchy.


co tu dużo mówić. silnik swoje już przeszedł niestety.

#689 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 29 września 2009 - 18:55

ciekawe jakie ceny osiagnie...


Fajne, ale założę się, że moje i tak będą tańsze ;-)

Tak jak obiecałem

m@sZ3k dwie szt
Zwloki jedna szt

Postaram się wysłać jak najszybciej (w przyszłym tyg :-( )

jeśli ktoś się jeszcze pisze to jest jeszcze 8 szt.

#690 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 września 2009 - 21:18

wrzuc mi na priva dane do przelewu... ;)

#691 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 września 2009 - 21:29

i ja mam już puszkę różnicy nie widac:/ można ją jakoś żle zamontować? dziś dam fotkę. Mam puszkę, dyfer 4,22 a wyszło przyspieszenie 9,9 bez klimy... wcześniej 9 na klimie. Czujnik temperatury dałem z boku w obudowie filtra powietrza koło rury wylotowej do puchy

Sprawdz, czy zawor za kolektorem pracuje jak na jalowym dasz mu po gazie, ma pracowac.
Jak niepracuje to pewnie zle podpiales podcisnienia. Z zaworu podepnij prosto w trojnik, reszte wywal.

#692 OFFLINE   schizm123

schizm123

    Saab 95 AERO

  • 82 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 30 września 2009 - 09:37

co tu dużo mówić. silnik swoje już przeszedł niestety.


silnik jak nówka, nawet zawory nie grają z rana po odpaleniu. Pogorszyły mu się osiągi po 5 czy 6tym razie jak zdejmowałem kolektor dolotowy i do tej pory coś w nim syczy jakby lewe powietrze. Podejrzewam ze któryś wtrysk ma uwaloną uszczelkę.

#693 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2009 - 11:54

moze ktorys oring ci wypadl przy skladaniu...

#694 OFFLINE   schizm123

schizm123

    Saab 95 AERO

  • 82 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 30 września 2009 - 17:42

Sprawdz, czy zawor za kolektorem pracuje jak na jalowym dasz mu po gazie, ma pracowac.
Jak niepracuje to pewnie zle podpiales podcisnienia. Z zaworu podepnij prosto w trojnik, reszte wywal.


pracuje czasem ten zawór, bardziej jak już puszczam gaz niż jak mu daje po gazie. Chyba coś nie tak z nim. Rurka z niego od podciśnienia idzie do przodu i ja ją zaślepiłem z początku i coś muliło go. Teraz ją dałem w trójnik jak mówisz i czasem się właśnie otwiera ale jakoś właśnie tak jakby jej się nie chciało. A Co jak bym ją tak zrobił żeby cały czas był otwarty? nie zaszkodzi osiągom?

#695 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2009 - 17:57

Teraz ją dałem w trójnik jak mówisz i czasem się właśnie otwiera ale jakoś właśnie tak jakby jej się nie chciało

Tak pracuje przy podlaczeniu w trojnik.

Ja mam jeszcze puszczony w ten obieg od tego zaworu dodatkowy akumulatorek podcisnienia, tzn od zaworu do akumulatorka i od akumulatorka do trojnika (przyczym wejscia w tym aku sa kierunkowe i jak zle polaczysz to wogole zawor niebedzie pracowal)

Dokladny opis masz kilka stron wczesniej ( juz o tym pisalem)

Przy takim podlaczeniu zawor pracuje dynamiczniej i jest troche inaczej.

#696 OFFLINE   schizm123

schizm123

    Saab 95 AERO

  • 82 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 02 października 2009 - 09:12

i zauważyłem że przez puszkę dłużej nabiera temperatury, wcześniej po 2-3 KM teraz po 5-6 osiąga 92 stopnie po nocnym staniu. temp ok 6-8 z rana co za tym idzie po dłuższym czasie mam ciepło w środku.

#697 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2009 - 09:52

tak mnie naszlo ciekawe czy walki od red topa by nie podeszly do zwyklego eco teca moze by cos daly...


Probowalem sie dowiedziec i ponoc pasuja, ale przynajmniej u nasz ludzie to nie sprzedaja za duzo walkow, bo wola caly silnik do Corsy wsadzic...

A do diesla jakiego boxa nie macie? Mam jeden box z narzedziami w bagazniku, ale nic nie daje ;)

#698 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2009 - 12:50

http://cgi.ebay.co.u...id=p3286.c0.m14

#699 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2009 - 13:36

http://cgi.ebay.co.u...id=p3286.c0.m14


Znalazlem jeszcze jeden od LETa. Pojdzie albo za glupio wysoka kase, albo w ogole.

#700 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2009 - 14:43

Przypominam o temacie tego watku >>
Mantzel