

MANTZEL
#681
OFFLINE
#682
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 23:25
a jaki wzrost zapewnia producent?
Omega B 2.0 Basis (100 kW-136 PS) X20XEV
2,0l 114 kW-155 PS / 6000 U/min. - 195 Nm /4000 U/min.
1 Satz 260° Nockenwellen
Fächerkrümmer 4 in 2 in 1
Dichtungssatz
Montagekosten Incl. Ein und Ausgangsmessungen auf unserem Rollenprüfstand
Umbau Komplettpreis 1719,- €
Z niemieckim u mnie srednio ale to chyba nie tylko sama pucha tyle daje

#683
OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 08:58
sportowe wałki, ten specjalny kolektor dolotowy uszczelka, z monatazem wliczajac pomiary na hamowni...1719,- € duzo troche1 Satz 260° Nockenwellen
Fächerkrümmer 4 in 2 in 1
Dichtungssatz
Montagekosten Incl. Ein und Ausgangsmessungen auf unserem Rollenprüfstand
Umbau Komplettpreis 1719,- €
Z niemieckim u mnie srednio ale to chyba nie tylko sama pucha tyle daje

tak mnie naszlo ciekawe czy walki od red topa by nie podeszly do zwyklego eco teca moze by cos daly...
#684
OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 10:42
W opisie nie ma nic o powerboksie.
#685
OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 10:52
a faktycznie, myslalem ze tu chodzi wlasnie o kolektor dolotowy,Fächerkrümmer to rurowy kolektor wydechowy.
W opisie nie ma nic o powerboksie.
ale jak mialbym inwestowac taka kase to juz wolabym postawic na wylotowy kolektor niz na dolotowy
#686
OFFLINE
Napisany 29 września 2009 - 11:54

#687
OFFLINE
Napisany 29 września 2009 - 12:01
http://cgi.ebay.de/O...id=p3286.c0.m14
ciekawe jakie ceny osiagnie...
#688
OFFLINE
Napisany 29 września 2009 - 15:17
i ja mam już puszkę różnicy nie widac:/ można ją jakoś żle zamontować? dziś dam fotkę. Mam puszkę, dyfer 4,22 a wyszło przyspieszenie 9,9 bez klimy... wcześniej 9 na klimie. Czujnik temperatury dałem z boku w obudowie filtra powietrza koło rury wylotowej do puchy.
co tu dużo mówić. silnik swoje już przeszedł niestety.
#689
OFFLINE
Napisany 29 września 2009 - 18:55
ciekawe jakie ceny osiagnie...
Fajne, ale założę się, że moje i tak będą tańsze ;-)
Tak jak obiecałem
m@sZ3k dwie szt
Zwloki jedna szt
Postaram się wysłać jak najszybciej (w przyszłym tyg :-( )
jeśli ktoś się jeszcze pisze to jest jeszcze 8 szt.
#690
OFFLINE
#691
OFFLINE
Napisany 29 września 2009 - 21:29
Sprawdz, czy zawor za kolektorem pracuje jak na jalowym dasz mu po gazie, ma pracowac.i ja mam już puszkę różnicy nie widac:/ można ją jakoś żle zamontować? dziś dam fotkę. Mam puszkę, dyfer 4,22 a wyszło przyspieszenie 9,9 bez klimy... wcześniej 9 na klimie. Czujnik temperatury dałem z boku w obudowie filtra powietrza koło rury wylotowej do puchy
Jak niepracuje to pewnie zle podpiales podcisnienia. Z zaworu podepnij prosto w trojnik, reszte wywal.
#692
OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 09:37
co tu dużo mówić. silnik swoje już przeszedł niestety.
silnik jak nówka, nawet zawory nie grają z rana po odpaleniu. Pogorszyły mu się osiągi po 5 czy 6tym razie jak zdejmowałem kolektor dolotowy i do tej pory coś w nim syczy jakby lewe powietrze. Podejrzewam ze któryś wtrysk ma uwaloną uszczelkę.
#693
OFFLINE
#694
OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 17:42
Sprawdz, czy zawor za kolektorem pracuje jak na jalowym dasz mu po gazie, ma pracowac.
Jak niepracuje to pewnie zle podpiales podcisnienia. Z zaworu podepnij prosto w trojnik, reszte wywal.
pracuje czasem ten zawór, bardziej jak już puszczam gaz niż jak mu daje po gazie. Chyba coś nie tak z nim. Rurka z niego od podciśnienia idzie do przodu i ja ją zaślepiłem z początku i coś muliło go. Teraz ją dałem w trójnik jak mówisz i czasem się właśnie otwiera ale jakoś właśnie tak jakby jej się nie chciało. A Co jak bym ją tak zrobił żeby cały czas był otwarty? nie zaszkodzi osiągom?
#695
OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 17:57
Tak pracuje przy podlaczeniu w trojnik.Teraz ją dałem w trójnik jak mówisz i czasem się właśnie otwiera ale jakoś właśnie tak jakby jej się nie chciało
Ja mam jeszcze puszczony w ten obieg od tego zaworu dodatkowy akumulatorek podcisnienia, tzn od zaworu do akumulatorka i od akumulatorka do trojnika (przyczym wejscia w tym aku sa kierunkowe i jak zle polaczysz to wogole zawor niebedzie pracowal)
Dokladny opis masz kilka stron wczesniej ( juz o tym pisalem)
Przy takim podlaczeniu zawor pracuje dynamiczniej i jest troche inaczej.
#696
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 09:12
#697
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 09:52
tak mnie naszlo ciekawe czy walki od red topa by nie podeszly do zwyklego eco teca moze by cos daly...
Probowalem sie dowiedziec i ponoc pasuja, ale przynajmniej u nasz ludzie to nie sprzedaja za duzo walkow, bo wola caly silnik do Corsy wsadzic...
A do diesla jakiego boxa nie macie? Mam jeden box z narzedziami w bagazniku, ale nic nie daje

#698
OFFLINE
#699
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 13:36
Znalazlem jeszcze jeden od LETa. Pojdzie albo za glupio wysoka kase, albo w ogole.