

MANTZEL
#721
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 03:24
jak masz jakas nawigacje to daj znac wysle CI ten program i porownasz jego wskazania z Gtechem
#722
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 07:22
Tylko, ze ten zawor ma odbic po przekroczeniu 4tys.Ja eksperymentalnie otworzyłem przepustnicę w kolektorze opaską i tak już zostanie raczej
__________________
POdlacz 2 aku i zobaczysz jak bedzie pracowal.
#723
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 07:31
U mnie od początku było coś nie halo z tymi siłownikami bo żaden sie nie otwierał na postoju. W czasie jazdy czuć jednak było pierwszy i drugi, także nie bardzo to kumam. Jak założyłem puchę, pracowała na jednym aku, potem dodałem drugi (zgodnie z zasadami przepustowości) i poprawy żadnej, a przynajmniej odczuwalnej.Tylko, ze ten zawor ma odbic po przekroczeniu 4tys.
POdlacz 2 aku i zobaczysz jak bedzie pracowal.
Ale teraz przynajmniej coś czuć

Lenido a tak z ciekawości jeśli możesz do zerknij przyśpieszenie z otwartą.
#724
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 09:06
#725
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 15:42
Lendio masz jakiś programik w gpsie do mierzenia czasu od 0 do 100 ? Jesli tak to na którymś zlocie trzeba będzie spróbować i pomierzyć ile tak na prawde moja cieka bo zaraz sie okaże ze 2.0 szybciej sie zbieraja :-P
-Pod symbiana (telefon) masz Tempes GTi (lub GTX do nowszych tel) v2.0 (lub 3.0). Wersja 2.0 mierzy dystans od 0 do 400 metrow, wersja 3.0 dowolnie wpisana... do tego przyspieszenie od 0-100 km/h. Dane o pozycji i miejscu docelowym. Program rusza automatycznie jak przyspieszasz i zatrzymuje sie po przekroczeniu 100km/h (na liczniku u mnie 120), tak samo z 1/4 mili.
-Do windowsa mobile masz GPSPerformance. Oba programy bardzo dobre i dokładne.
#726
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 20:52
Ja na VIII Ogólnopolskim Zlocie we Wawrzkowiznie na lotnisku na 1/4 mili wykreciłem 16,68s bez wałków od 3litrówki i bez puszki i dotego skrzynia automatyczna a ty z wałkami i w ręcznej skrzyni wykreciłes 16,40 ??? tak dużo ??
Może słabo ruszyłem bo z tym miałem zawsze problemy a może dlatego że coś mam ze sprzęgłem i na starcie musiałem trzymać na ręcznym aby sam nie ruszył a podczas jazdy czasem bieg ciężko wchodzi (nie wysprzęgla do końca).
Oprócz tego mam zamontowany podtlenek LPG co też troszkę waży.
hehe, jako ze tam bylem, moge powiedziec zapytac tak: w jakiej dokladnie odleglosci od startu stala fotokomorka?
troche za bardzo sobie bierzecie do siebie to 1/4 robione 'na oko' jedynie dla zabawy
Teoretycznie w Śniatowie było to 1/4 mili ale czy idealnie to chyba nie wie tego nikt.
#727
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:07
Teoretycznie w Śniatowie było to 1/4 mili ale czy idealnie to chyba nie wie tego nikt.
Exec'owi chodziło nie o dystans ale o dokładnośc pomiaru stoperem. Żeby wogóle mówić o precyzyjnym pomiarze musiałyby być fotokomórki rejestrujące czas start - meta. A stoper to wiecie...

#728
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 21:40
Ale bądź co bądź sprzęt był fachowy i pokazał na moim przejeździe 16,40s
#729
OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 23:20
fotokomórki były i ludzie obsługujący ten sprzęt również- tylko czy na pewno odmierzyli te chyba 402 metry od miarki jakiejś czy jechali samochodem i jak im wskoczyło 400m to zrobili metę tego nie wiem.
Ale bądź co bądź sprzęt był fachowy i pokazał na moim przejeździe 16,40s
jeśli piszesz o Frontkick - to robią dobre pomiary, jeszcze tylko pytanie czy z górki czy pod górkę


...mam plana zejść jeszcze 0,3-0,4s i zrobić 1/4 poniżej 15s - wkrótce się sprawdzi czy dam radę

#730
OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 23:32
jeśli piszesz o Frontkick - to robią dobre pomiary, jeszcze tylko pytanie czy z górki czy pod górkę
i nie robię se jaj, Śniatowo naprawdę nie jest równe
Sam dystans mają superdokładnie odmierzony, zazwyczaj ustawiają all w tych samych miejscach.
Oni chyba zawsze tam rozkładają sprzęt i to na chyba równym terenie więc wynik jest jak najbardziej miarodajny.
#731
OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 23:39
Oni chyba zawsze tam rozkładają sprzęt i to na chyba równym terenie więc wynik jest jak najbardziej miarodajny.
zazwyczaj robią tak, że jest ciut pod górkę.
ale to bez znaczenia, ciężki kawał kloca pt. omega z czasem 15-16s to śmiech jak wytoczy się słynne Ritmo

#732
OFFLINE
Napisany 08 października 2009 - 00:31

ps. ritmo robi cwiare w 10 s (zgaduje)
turbodymoman zawsztydzil ritmo i zrobil cwiare w 3 s :metal:
heh

#733
OFFLINE
Napisany 08 października 2009 - 00:36
(no chyba, ze ritmo tez na mantzlu zapitala)

#734
OFFLINE
#735
OFFLINE
#736
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2009 - 15:49
#737
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2009 - 17:11
a jakies testy drogowe?tak i 220 momentu. ale nic to - genialne są dopiero krzywe momentu i mocy. nice ;] nie wiem jak w oryginale, ale u mnie mi się podoba
#738
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2009 - 17:39
#739
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2009 - 18:12

#740
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2009 - 20:40
masz manuala? czy automata? probowales sie z 2.5 z walkami od 3.0?zależy co byś chciał wiedzieć. moim zdaniem elastyczność lepsza (szczególnie poniżej 3000). zresztą widać, że wykres momentu dość płaski. zwykłe 2.5V6 robie bez problemu