Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Webasto


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
323 odpowiedzi na ten temat

#201 OFFLINE   krzysiekgaertig

krzysiekgaertig
  • 4 postów
  • Dołączył: 22-01-2011
  • Skąd: Gliwice

Napisany 15 lutego 2011 - 22:11

, jak przyjdzie zobaczymy co to robi. Dokładnie ten http://allegro.pl/us...1460119310.html


Dziś rozmawiałem z przedstawicielem technicznym z Ebercośtam polska który stwierdził że Opel seryjnie doposażał nasze grzałeczki w cusik na wzór szyfratora tak aby potpięta inna diagnoza niż oplowska nic nie wykazała, a w niektórych przypadkach auto wariuje na maxa. On to nawet jakoś nazwał listwa LAN cycuś-niejestem pewien nazwy. Ciekawy jestem czy ten nowy nabytek od DamianaSz jest na to odporne. jeżeli tak to wpisuje sie na listę klientów ;-). A świecę DamianSz nabyłem a sitka z kołnierzykiem nie ma ;-(.
pozdr

#202 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 lutego 2011 - 06:50

a sitka z kołnierzykiem nie ma ;-(.

faktycznie niema już tej aukcji

#203 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 lutego 2011 - 14:02

a sitka z kołnierzykiem nie ma ;-(.


Tutaj kupisz: motomarket@motomarket.net.pl

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#204 OFFLINE   bulkowski25

bulkowski25
  • 3 postów
  • Dołączył: 17-02-2011

Napisany 17 lutego 2011 - 12:50

witam serdecznie. kupilem omege 2,2dti z 2001r. mam dogrzewacz plynow i zwiazany z nim poblem to taki ze z pod maski z prawej strony jest chyba rurka wydechowa tego dogrzewacza i kapie mi ropa z niej? czy to normalnie? robi sie tak po pierwszym uruchomieniu silnika. dziekuje z gory za pomoc

#205 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lutego 2011 - 13:56

witam serdecznie. kupilem omege 2,2dti z 2001r. mam dogrzewacz plynow i zwiazany z nim poblem to taki ze z pod maski z prawej strony jest chyba rurka wydechowa tego dogrzewacza i kapie mi ropa z niej? czy to normalnie? robi sie tak po pierwszym uruchomieniu silnika
. dziekuje z gory za pomoc

nie to nie jest normalne na początku tego ątku jest wszystko łądnie opisane łacznie z Twoim objawem, kolega Lotus miał podobnie

#206 OFFLINE   bulkowski25

bulkowski25
  • 3 postów
  • Dołączył: 17-02-2011

Napisany 17 lutego 2011 - 14:08

no wlasnie nie moge nic znalezc na ten temat jesli ktos mial podobny przypadek bede wdzieczny za pomoc,ten wyciek nie zdaza sie za kazdym razem ale nie wjem co jest przyczyna.

#207 OFFLINE   radza

radza
  • 238 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Opole . . . . . . . . Y25DT & C3.0SEJ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 lutego 2011 - 16:42

no wlasnie nie moge nic znalezc na ten temat

Przeczytaj ten wątek od początku i wszystkiego się dowiesz:)

#208 OFFLINE   bulkowski25

bulkowski25
  • 3 postów
  • Dołączył: 17-02-2011

Napisany 17 lutego 2011 - 17:58

i dalej nic nie wjem co moze byc:(

#209 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lutego 2011 - 20:04

i dalej nic nie wjem co moze byc

bo nie czytasz prosze było pisane http://www.forum.ome...01&postcount=58

#210 OFFLINE   Pruszynski81

Pruszynski81

    Zamiast serca Turbina

  • 58 postów
  • Dołączył: 21-12-2010
  • Skąd: STADEN BELGIA

Napisany 18 lutego 2011 - 20:37

i dalej nic nie wjem co moze byc:(


A ja troche za spamuje :p Co to za pacjęt wszystko napisane ale leńz niego :p :) bez urazy

#211 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lutego 2011 - 14:47

diagnoza opel wskazuje na błąd 0442 piecyka.

faktycznie dziś sprawdziłem kody błędów ebera w TIS i faktycznie błędy są takie jak kolega pisze mają numery od B0438 do B1425 i błąd B0442 oznacza albo przerwa z obwodzie świecy albo zwarcie w niej, te błędy są dziwne bo fatyczne błędy EBERa poprzez tester Ebera lub zegar modułowy są 2 cyfrowe, widocznie diagnoza poprzez OBD pokazuje takie błędy a gdzie i jakim urządzeniem sczytano te błędy ?

#212 OFFLINE   Pruszynski81

Pruszynski81

    Zamiast serca Turbina

  • 58 postów
  • Dołączył: 21-12-2010
  • Skąd: STADEN BELGIA

Napisany 21 lutego 2011 - 03:32

Witam panow czy konieczne jest spuszczenie cieczy chłodzacej z ukladu przy wyjmowaniu Ebera ? zeby go wyciagnac za zdezaka przy silniku 2.2dti

#213 OFFLINE   lojes

lojes
  • 186 postów
  • Dołączył: 17-02-2010
  • Skąd: Ciechanów

Napisany 21 lutego 2011 - 06:29

Witam panow czy konieczne jest spuszczenie cieczy chłodzacej z ukladu przy wyjmowaniu Ebera ? zeby go wyciagnac za zdezaka przy silniku 2.2dti


nie wystarczy zacisnąć jeden wąż wodny bo drugi jest zabezpieczony zaworem zwrotnym (musisz sam zobaczyć który to jest)
to jest rozwiązanie chwilowe, jak na dłuższą metę trzeba zamknąć obieg łącząc oba węże.

#214 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lutego 2011 - 06:35

jak na dłuższą metę trzeba zamknąć obieg łącząc oba węże

rurka fi 20 mm idealnie pasuje

#215 OFFLINE   lojes

lojes
  • 186 postów
  • Dołączył: 17-02-2010
  • Skąd: Ciechanów

Napisany 21 lutego 2011 - 06:50

A ja troche za spamuje :p Co to za pacjęt wszystko napisane ale leńz niego :p bez urazy



a kolega sam nie czyta postu od deski do deski :masakra: a zwraca uwagę innym.
lotus wcześniej pisał że wystarczy na klimatroniku LO nastawić i powinno być ok.
o tu: http://forum.omegaklub.eu/showpost.php?p=613826&postcount=61

lub zacisnąć.

bez urazy jak to sam napisałeś :)

#216 OFFLINE   radza

radza
  • 238 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Opole . . . . . . . . Y25DT & C3.0SEJ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 lutego 2011 - 09:51

rurka fi 20 mm idealnie pasuje


Damian u mnie rurka fi 20mm była ciut za wąska i pomimo ściśniętych opasek na maksa dalej ciekło... dałem kawałek rurki miedzianej fi 22mm i po problemie, bo weszła na wcisk i trzymała ciśnienie idealnie:)

#217 OFFLINE   djlotus

djlotus

    Zbanowany

  • 345 postów
  • Dołączył: 25-01-2008
  • Skąd: poznań

Napisany 21 lutego 2011 - 17:46

ja zrobiłem taką bramkę z miedzi czyli potrzebowałem do tego:
dwie sztuki GZ 1/2" na 18 do wlutowania (mosiężna kształtka)
dwie sztuki kolanka WZ 18 (miedziana)
10 cm.rurka 18-stka
pasta do lutowania ,cyna,czyścik do rurek miedzianych,no i palnik z propanem by to wszystko ładnie polutować :-)
Lutowanie robimy w kształcie litery "U" czyli wkładamy w jedną kształtkę GZ kolanko WZ kawałek rurki kolanko WZ i na końcu dajemy kształtkę GZ
Wszystkie połączenia czyścimy i smarujemy pastą do lutu miękkiego .Po tej czynności i jak już złożymy wszystko w jedną kupę :-) to bierzemy palnik i grzejemy jak będzie widać wyraźnie że z pasty wytapia się cyna wtedy dokładamy cynę by wypełniło się dokładnie połączenie . jak wszystko ostygnie to macie piękną bramkę która pasuje na węże w naszych omkach . miłej prazy życzę :-) i mam nadzieję że ta nauka nie pójdzie w las :smiech:
[SIGPIC][/SIGPIC]Jeżeli fotoradar strzeli ci fotkę to znaczy że masz za wolne auto :p
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski :smiech:
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]

#218 OFFLINE   radza

radza
  • 238 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Opole . . . . . . . . Y25DT & C3.0SEJ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 lutego 2011 - 23:34

ja zrobiłem taką bramkę z miedzi, która pasuje na węże w naszych omkach . miłej prazy życzę :-) i mam nadzieję że ta nauka nie pójdzie w las :smiech:

Ta miedziana bramka to będzie lepiej oddawała ciepło niż sam eber:smiech:
ale sam pomysł ciekawy...:D

#219 OFFLINE   slawekbor

slawekbor
  • 297 postów
  • Dołączył: 17-02-2008
  • Skąd: Chełm

Napisany 22 lutego 2011 - 13:15

Koledzy jak wygląda wpięcie sterowania ogrzewaniem postojowym (eber..) do climatronika. Czy climatronik samoczynnie będzie włączał się przy sterowaniu pilotem. Nie wczytywałem się we wszystkie posty, stąd też moje pytanie.;)
Moja krowa nie daje mleka, ale z pod tyłka ucieka

#220 OFFLINE   krzysiek108

krzysiek108
  • 99 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Kalej/Częstochowa

Napisany 22 lutego 2011 - 13:28

witam
po wymianie świecy żarowej poskładałem ebera pięknie odpalił bez kopcenia błędy wykasowane ale jest pewien problem
po przejechaniu 20km.w kabinie ciepło a eber się nie wyłączył wskazówka temp. na blacie leży na kołku lub troszkę drgnie.
podpowiedzcie proszę co jest nie tak?
czy ta pompka wspomagająca co jest przy chłodnicy ma z tym coś wspólnego?(na krótko działa)
co jest nie tak?
motor 2.2DTI