Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jakie klocki i tarcze hamulcowe


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
627 odpowiedzi na ten temat

#341 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 marca 2014 - 09:04

Dzięki,tę końcowkę czujnika wciska się w ten blaszany "talerzyk" ze sprężynką?


tak

#342 OFFLINE   huba1973

huba1973
  • 123 postów
  • Dołączył: 21-11-2010
  • Skąd: Bolesławiec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 marca 2014 - 09:29

Dzięki bardzo za pomoc.

#343 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 10:35

Witam,
Na dniach tez mam zamiar zmienic tarcze i klocki przod.
Przeczytalem sporo Waszych opinii i w sumie to juz samo nie wiem co wybrac :)
Widzialem ze juz bylo zapytanie odnosnie takich opcji:
http://allegro.pl/ta...3984775160.html
ale nie widzialem czy ktos juz to probowal zakladac i z jakim skutkiem ?
jakby nie bylo znalazlem jeszcze taka opcje :
http://allegro.pl/bo...4005890725.html
lub:
http://allegro.pl/br...3970567748.html tylko nie znalazlem u nich klockow ani ferodo ani remsa ktore do tych tarcz polecal Beast, jakie jeszcze ew. klocki pasuja do tych tarcz ?
Dodam jeszcze ze wiekszosc km robie po miescie ale wole zeby na trasie pedal po paru km nie robil sie zbyt miekki podczas wyprzedzania "niedzielnych kierowcow" :)

#344 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 11:45

niedawno zamontowałem komplet z Bosha. I na trasie radzą sobie. Nawet przy obciążonym kombi z kompletem osób nie odczuwałem znacznej różnicy podczas hamowania. Może to nie jest nacinka i wiercona tarcza ale nie przegrzewa się szybko.

#345 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 marca 2014 - 11:54

Rottingery podobno idą na pierwszy montaż do Fiata, nic więcej się nie dowiesz o nich tutaj bo ja też szukałem, a to jedyne dostępne wentylowane na tył w wersji GT. W maju będzie rok i na razie jest OK. Sprawdź sobie jeszcze stronę Mikody, też mają GT i są sprawdzone.

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"


#346 OFFLINE   cinioo

cinioo

    opel Irmscher line

  • 1 207 postów
  • Dołączył: 19-10-2012
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 05 marca 2014 - 12:21

Witam,
Na dniach tez mam zamiar zmienic tarcze i klocki przod.
Przeczytalem sporo Waszych opinii i w sumie to juz samo nie wiem co wybrac :)
Widzialem ze juz bylo zapytanie odnosnie takich opcji:
http://allegro.pl/ta...3984775160.html
ale nie widzialem czy ktos juz to probowal zakladac i z jakim skutkiem ?
jakby nie bylo znalazlem jeszcze taka opcje :
http://allegro.pl/bo...4005890725.html
lub:
http://allegro.pl/br...3970567748.html tylko nie znalazlem u nich klockow ani ferodo ani remsa ktore do tych tarcz polecal Beast, jakie jeszcze ew. klocki pasuja do tych tarcz ?
Dodam jeszcze ze wiekszosc km robie po miescie ale wole zeby na trasie pedal po paru km nie robil sie zbyt miekki podczas wyprzedzania "niedzielnych kierowcow" :)


ja mam te tarcze BREMBO i założone do nich klocki ATE, robią robotę i nie mażednych pisków - jestem zadowolony :)

moja omega w dziale "KLUBOWY GARAŻ"


#347 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 12:47

Cos takiego :
http://allegro.pl/ta...4023057567.html
Czy lepiej szukac na stronie mikody ?
Cos tanio jak na komplet ?

Dobra juz widze to te zwykle :)
I chyba na stronie mikody maja w takiej samej cenie albo bardzo podobnej ;)

#348 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 05 marca 2014 - 13:09

Cos takiego :
http://allegro.pl/ta....023057567.html
Czy lepiej szukac na stronie mikody ?
Cos tanio jak na komplet ?

To nie jest Mikoda GT. Klocki możesz z miejsca wyrzucić.
Jaki masz silnik, bo nie wiem jakie Ci tarcze podrzucić czy 286 czy 296. W 2.0 do 98 roku były 286, z tym, że masz 97 rok, mogłeś się załapać na modelowy 98 (pełne zagłówki, 4 jaśki) i wtedy masz 296.
http://allegro.pl/ta...4023009209.html - 296
http://allegro.pl/ta...3981314526.html - 286

#349 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 13:21

Tak listopad 97 2,5v6 chyba CD , raczej 296, tylko do GT nie widzialem klockow a nie chce mi sie wymieniac co 5-10 tys km :)

#350 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 05 marca 2014 - 13:31

http://allegro.pl/kl...3948041760.html

#351 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 13:48

Dzieki scarface , rozumiem ze bedzie hulac jak ta lala :)
acha i jeszcze jedna sprawa dlaczego nie ma w tych tarczach dziury na srube:
http://allegro.pl/ta...4023009209.html
brembo maja takowa:
http://allegro.pl/br...3970567748.html

?

#352 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 05 marca 2014 - 13:51

Przed założeniem koła wycentrujesz i też będzie ok. Ta śrubka jest tylko po to, żebyś nie musiał obracać tarczy przed przykręceniem koła. Ale ile razy się takie koło wymienia w roku? Tylko sezonowo, wiosną na letnie i jesienią na zimowe.

#353 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 05 marca 2014 - 14:48

Ale ile razy się takie koło wymienia w roku? Tylko sezonowo, wiosną na letnie i jesienią na zimowe.


Chyba że ktoś dłubać lubi to częściej :p

Dodany obrazek


#354 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 15:21

mikody gt + klocki ferodo zamowione :)
mam nadzieje ze nie bede musial tych kol zmieniac za czesto bo strasznie mnie w... jak mi sie tarcze kreca jak sie kolo zaklada :)
jak polatam troche to opisze jak sie sprawuje zestaw.
dzieki za porady ;)
ps. straszny dylemat mialem nad tymi brembo ale tylko dlatego ze mozna je bylo przykrecic owa srubka :D

#355 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 05 marca 2014 - 15:30

Tokarz Ci za flaszkę dorobi otwory.

#356 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 15:33

Tokarz Ci za flaszkę dorobi otwory.


za flaszke to ja sam te otwory ogarne B-)

#357 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 05 marca 2014 - 15:36

straszny dylemat mialem nad tymi brembo ale tylko dlatego ze mozna je bylo przykrecic owa srubka


Brembo też bardzo dobre tarcze, w xev'ie u mnie latają już 2 lata prawie i praktycznie niewielkie ślady zużycia widać :)

Dodany obrazek


#358 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2014 - 17:33

Brembo też bardzo dobre tarcze, w xev'ie u mnie latają już 2 lata prawie i praktycznie niewielkie ślady zużycia widać :)


Jak sie nie sprawdza te co zamowilem to pewnie bede zmuszony zamowic standard , ale skoro wszyscy pisza ze juz sprawdzone to mam nadzieje ze chwile na nich pojezdze :) oby bo w Polsce 500PLNow szkoda w bloto wywalic.
Z drugiej strony mialem w Hondzie CRX dawno temu nacinane tarcze jakies niemmieckie i jak zmienilem na zwykle (z gornej polki) to jakbym smar na tarczach mial , te stare do tej pory dobrze wspominam za hamowanie z zebami w kierownicy :D

#359 OFFLINE   rukcug

rukcug

    omega i s klasa

  • 1 067 postów
  • Dołączył: 07-04-2008
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 marca 2014 - 17:40

Jak sie nie sprawdza te co zamowilem to pewnie bede zmuszony zamowic standard , ale skoro wszyscy pisza ze juz sprawdzone to mam nadzieje ze chwile na nich pojezdze :) oby bo w Polsce 500PLNow szkoda w bloto wywalic.
Z drugiej strony mialem w Hondzie CRX dawno temu nacinane tarcze jakies niemmieckie i jak zmienilem na zwykle (z gornej polki) to jakbym smar na tarczach mial , te stare do tej pory dobrze wspominam za hamowanie z zebami w kierownicy :D


a ABS ??? nie miałes w Hondzie?
Życie jest chwilą - więc żyj i kochaj.

#360 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 marca 2014 - 17:49

Mikody mają dziurę na śrubę, przynajmniej moje miały. Malowanych nie ma sensu kupować bo farba jest bardzo słabej jakości. Komplet spokojnie wystarcza na 2 komplety klocków.

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"