Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jakie klocki i tarcze hamulcowe


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
627 odpowiedzi na ten temat

#381 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 marca 2014 - 07:47

mikody odpuść 2x wydane pieniądze


Rozwiń swoją myśl :o

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"


#382 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 marca 2014 - 09:34

Rozwiń swoją myśl :o

a co tu rozwijać kupi komplet za 200zl tarcze klocki i za 2 miesiace bedzie musial zrobć to samo. Sam to przerabiałem z braku kasy kupilem komplet za 220zl i po miesiacu bicie na tarczach i klocki piszczały.... Kupilem bosh i trv i od 7 miechów spokojnie!:szpital:

#383 OFFLINE   rukcug

rukcug

    omega i s klasa

  • 1 067 postów
  • Dołączył: 07-04-2008
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 22 marca 2014 - 10:14

a co tu rozwijać kupi komplet za 200zl tarcze klocki i za 2 miesiace bedzie musial zrobć to samo. Sam to przerabiałem z braku kasy kupilem komplet za 220zl i po miesiacu bicie na tarczach i klocki piszczały.... Kupilem bosh i trv i od 7 miechów spokojnie!:szpital:


jemu chodzi chyba o tarcze Mikody, dlaczego sa do d...y?
Życie jest chwilą - więc żyj i kochaj.

#384 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 marca 2014 - 10:59

na tył może sobie nawet klocki z drewna włożyć i będzie ok, mikoda na przód przy tej wadze omegi ?:p

na tył może sobie nawet klocki z drewna włożyć i będzie ok, mikoda na przód przy tej wadze omegi ?:p

Moim zdaniem lepiej przeczekac nawet miesiac dozbierac i kupic cos lepszego na długi okres, ale to tylko moje zdanie :)

#385 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 marca 2014 - 12:10

a co tu rozwijać kupi komplet za 200zl tarcze klocki i za 2 miesiace bedzie musial zrobć to samo. Sam to przerabiałem z braku kasy kupilem komplet za 220zl i po miesiacu bicie na tarczach i klocki piszczały.... Kupilem bosh i trv i od 7 miechów spokojnie!:szpital:


kolejny, który wypisuje bzdury bo nie potrafił poprawnie "dotrzeć" nowych tarcz :masakra:
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#386 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 marca 2014 - 12:15

kolejny, który wypisuje bzdury bo nie potrafił poprawnie "dotrzeć" nowych tarcz :masakra:


Przeta nowe wyczynowe tarcze są gotowe do jazdy już w pudełku:D:hihi:

#387 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 marca 2014 - 12:24

Przeta nowe wyczynowe tarcze są gotowe do jazdy już w pudełku:D:hihi:

Dotarłem w miare dobrze 2-4 dni smigalem powoli jak stara babcia unikałem długich i mocnych hamowań.
Takze podczas mojej jazdy 2-4 dniowej uwazalem i mysle ze wierzchnia warstwa klocka nie scierałą sie w wysokiej temperaturze. Także co jeszcze powienienm zrobić niby?

#388 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 marca 2014 - 12:32

Także co jeszcze powienienm zrobić niby?


Poczytać tutaj w temacie jak należy użytkować nowe tarcze. Po raz któryś kolejny raz nie chce mi się pisać tego...
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#389 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 marca 2014 - 12:38

Dotarłem w miare dobrze 2-4 dni smigalem powoli jak stara babcia unikałem długich i mocnych hamowań.
Takze podczas mojej jazdy 2-4 dniowej uwazalem i mysle ze wierzchnia warstwa klocka nie scierałą sie w wysokiej temperaturze. Także co jeszcze powienienm zrobić niby?


Chodzi o ilość przejechanych kilometrów, nie data montażu. Nawet na ulotkach przy klockach i tarczach są wskazówki. ;)

#390 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 marca 2014 - 12:42

W moim przypadku bylo to z 250 km ale mniejsza z tym zalozylem boshowskie tak samo zrobilem i smigalo no ale nie spieram sie :)

#391 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 marca 2014 - 13:29

Napisaliście całą stronę, a ja dalej nie wiem co kolega miał na myśli bo się nie wypowiedział.
Mam Mikody z klockami ATE w 3.2 z przodu, montowane w kwietniu a więc rok temu i jakoś nic się nie dzieje. W poprzedniej Omedze też jeździłem na Mikodach z klockami Bosch i również nic się nie działo oprócz piszczenia samych klocków (dlatego teraz ATE).
A jak ktoś jest sprytny to i metalową kulkę zepsuje ;)

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"


#392 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 22 marca 2014 - 13:32

Chodzi o ilość przejechanych kilometrów, nie data montażu.

ale to może być bardzo złudne. Jak założę nowe tarcze i pojadę w trasę, to mogę zrobić kilkaset km, hamując bardzo rzadko. I np po 500km w jeden dzień będą lepiej dotarte, niż po 200km w mieście przez 4 dni?

#393 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 marca 2014 - 19:12

dobrze myślisz
w dostawczym mam jeszcze klocki fabryczne z okładzinami prawie 1cm, auto 130tys km ;)
zdarzają się odcinki po 300-400km bez dotykania hamulca

#394 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 marca 2014 - 22:11

dobrze myślisz
w dostawczym mam jeszcze klocki fabryczne z okładzinami prawie 1cm, auto 130tys km ;)
zdarzają się odcinki po 300-400km bez dotykania hamulca


a ja w Omie zmieniłem dopiero fabryczne tarcze z tyłu, i co z tego? Chyba każdy rozumie, że chodzi o kilometry które nie są bezproduktywne względem hamulców;)

#395 OFFLINE   superkudrel

superkudrel
  • 92 postów
  • Dołączył: 17-06-2011
  • Skąd: Kraśnik
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 marca 2014 - 22:47

U mnie na przodzie tarcze trw z klockami bosch dają radę, mikoda i meyle niestety po 3-4 miesiącach biła:/ w tym tyg klocki zmienione na remsa, potestuję, opiszę:)

#396 OFFLINE   MarekV6

MarekV6
  • 43 postów
  • Dołączył: 21-04-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 marca 2014 - 23:15

http://forum.omegakl...p?t=7946&page=8

Kupiłem te zimmermanny :D o których nic nie napiszę bo za mało km zrobiłem

#397 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 marca 2014 - 23:52

I dobrze zrobiłeś. Mam na przodzie i jest bardzo dobrze. A z tyłu siedzą ATE i coś wibruje przy hamowaniu z większych prędkości. Poza tym Zimmermany mniej rdzewieją.

#398 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 marca 2014 - 06:49

dobrze myślisz
w dostawczym mam jeszcze klocki fabryczne z okładzinami prawie 1cm, auto 130tys km ;)
zdarzają się odcinki po 300-400km bez dotykania hamulca


Normalnie się usmiałem chyba w Stanach Zjednoczonych lub Australii

#399 OFFLINE   rukcug

rukcug

    omega i s klasa

  • 1 067 postów
  • Dołączył: 07-04-2008
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 marca 2014 - 08:24

moze wciecie na tarczy uniemozliwia wkrecenie sruby imbusowej?..nie wiem , bo nie odpisuje..patrz aukcja na Allegro nr 2745369298..zobacz moze cos doradzisz?



No i ntarcza kupiona sprawuje sie b.dobrze...dlaczego nikt nie kupił wczesniej..za ta kase to okazja była.
Życie jest chwilą - więc żyj i kochaj.

#400 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 marca 2014 - 19:25

No i ntarcza kupiona sprawuje sie b.dobrze...dlaczego nikt nie kupił wczesniej..za ta kase to okazja była.


zobaczysz jak się sprawuje po większej ilości kilometrów.