A z google wychodzi, że to jakiś sensor kierunku jazdy czy coś takiego. Jaką to w Omedze miało by pełnić funkcję
Obstawiam, że może pełniło to rolę a'la żyroskopu i było połączone z niefabrycznym autoalarmem

Napisany 20 czerwca 2015 - 00:53
A z google wychodzi, że to jakiś sensor kierunku jazdy czy coś takiego. Jaką to w Omedze miało by pełnić funkcję
Napisany 20 czerwca 2015 - 10:14
Teraz moje pytanie:
Potrzebuję na pilnie nr tej dziwnej uszczelki pod listwą podciśnień na kolektorze ssącym. I w sumie oringów tych co wchodzą z tą listwą w przepustnicę do 2,5 V6.
Napisany 20 czerwca 2015 - 13:59
Napisany 20 czerwca 2015 - 14:05
Napisany 20 czerwca 2015 - 15:44
Napisany 20 czerwca 2015 - 15:53
u mnie jest wpięte w dolną część zderzaka po stronie lewego halogena
Napisany 20 czerwca 2015 - 19:08
Witam, wczoraj z sentymentu po mojej wcześniejszej omedze kupiłem sobie następną omegę B FL 2.2 benz, tylko że ktoś zdąrzył się do tłumika dobrać i wyciął kat-a, ale resztę tłumików mi oddał w bagażniku wraz z dwoma sonadami , dzisiaj tłumik pospawany do kupy a tu zonk bo nie mogę znaleźć wtyki do pierwszej sondy, może ktoś opisze gdzie dokładnie się znajduje bądź jakiś link z fotą?
Napisany 20 czerwca 2015 - 20:51
Potrzebuję na pilnie nr tej dziwnej uszczelki pod listwą podciśnień na kolektorze ssącym. I w sumie oringów tych co wchodzą z tą listwą w przepustnicę do 2,5 V6.
Napisany 21 czerwca 2015 - 08:40
Napisany 21 czerwca 2015 - 21:44
Witam, mam taki problem, otóż w reperaturkach tylnych zacisków jest metalowy oring który jak podejrzewam powinien opasać kołnierz uszczelniający z zewnątrz tłoczka, jednak po jego nałożeniu ten oring się zsuwa, czy on powinien być jakoś inaczej nałożony czy o co tu chodzi? można zmontować bez tego oringu?
Napisany 27 czerwca 2015 - 09:16
Napisany 27 czerwca 2015 - 12:42
bestbKtoś pamięta i może podać nick chłopa , który na forum oferował fejsy diagnostyczne??
Nie chcę ryzykować z allegro
Edytowany przez machony79, 27 czerwca 2015 - 12:47.
Napisany 28 czerwca 2015 - 17:57
Napisany 28 czerwca 2015 - 18:56
Napisany 28 czerwca 2015 - 20:57
Napisany 28 czerwca 2015 - 21:22
Witam!
Czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi z płynem chłodzącym (rożowy, zielony).
Edytowany przez vertix, 28 czerwca 2015 - 21:25.
Napisany 28 czerwca 2015 - 21:50
Witam!
Czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi z płynem chłodzącym (rożowy, zielony). Wg ksiązki Etzolda do rocznika IX/2000 stosowany był zielony, póżniej tylko różowy. Jednocześnie nie wolno tych płynów mieszać bo straszy uszkodzeniem silnika. I tu jest problem. Cały czas miałem płyn różowy, teraz wymieniam silnik, a tu zonk. W silniku resztki płynu zielonego. Czy to znaczy że mam wypłukać dokładnie silnik i zalać różowy czy może przejść na zieloną stronę mocy?
Pozdrawiam
Napisany 29 czerwca 2015 - 17:33
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|