Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaki rozmiar dysz do 2.6

dysze

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
205 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   wovwka

wovwka
  • 179 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Warszawa<=>Siedlce

Napisany 18 maja 2012 - 20:03

na dniach załozyłem LPG do swojej 2.5 V6. Sterownik to KME Nevo ( najnowszy od KME - wyswietla nawet kody błędów na diodach na przelaczniku w kokpicie) + Parownik KME GOLD + Hany zielone i Walec 160 litrow :) Efekt jest taki że nie zauważam roznicy pomiedzy LPG czy PB, gdyby nie dzwiek otwierajacego sie elektrozaworu, to bym nawet nie wiedzial kiedy sie przelacza na gaz.. gosc ktory mi to montowal jest dosyc pedantyczny jesli chodzi o montaż, strojenie sie odbywalo oczywiscie w trakcie ok 20 - 30 minutowej jazdy.. o spalanie sie ciezko wypowiedziec bo nawet nie zrobilem 1000km, ale ogolnie jest super..

#102 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 18 maja 2012 - 20:05

to ona pojdzie wzdluznie czy poprzecznie ?? Pytam bo co wtedy gdy bym chcial przewiesc cos dłuższego??


poprzecznie i chyba tak najlepiej.
Długie narty przewieziesz na bagażniku dachowym:D

#103 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 18 maja 2012 - 22:57

na dniach załozyłem LPG do swojej 2.5 V6. Sterownik to KME Nevo ( najnowszy od KME - wyswietla nawet kody błędów na diodach na przelaczniku w kokpicie) + Parownik KME GOLD + Hany zielone i Walec 160 litrow :) Efekt jest taki że nie zauważam roznicy pomiedzy LPG czy PB, gdyby nie dzwiek otwierajacego sie elektrozaworu, to bym nawet nie wiedzial kiedy sie przelacza na gaz.. gosc ktory mi to montowal jest dosyc pedantyczny jesli chodzi o montaż, strojenie sie odbywalo oczywiscie w trakcie ok 20 - 30 minutowej jazdy.. o spalanie sie ciezko wypowiedziec bo nawet nie zrobilem 1000km, ale ogolnie jest super..


to teraz jeszcze powiedz gdzie i ile Cie to kosztowalo??

#104 OFFLINE   wovwka

wovwka
  • 179 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Warszawa<=>Siedlce

Napisany 19 maja 2012 - 07:29

3800 zl, ale sama butla ze stelazem 160 litrow, kosztowala prawie 800zl, wogole z Butla byl problem, bo musial kombinowac w centrali Stako i prawie miesiac czekalem na sam zbiornik.. ze zwykla bylo by 3500zł.

a robiłem u Pawła Grabowskiego, solidna firma, montaz w V-ce trwa ok 12 godzin, wlew oczywiscie pod klapka wlewu PB, warsztat - Chmielewo k/Ostrowii Mazowieckiej.


fotka usunięta , max 800x600 ,;kocyk

#105 OFFLINE   Malin

Malin
  • 210 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Edinburgh

Napisany 19 maja 2012 - 14:11

nie nie takiej wielkosci walca sobie nie zamontuje napewno :)

#106 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 19 maja 2012 - 19:55

wovwka-mozesz wrzucic jakies foty jak wyglada u ciebie ta instalacja.Zaczynam myslec ze i ja powinienem zalozyc HANA zielone no ale cóz zobaczymy pózniej.Rozmawialem niedawno z "topserwis"wstepnie na regulacje gazu.A co do regulacji to tam gdzie zakladalem ich regulacja to podlaczenie pod kompa lukniecie na dwa wykresy i zamkniecie klapy nawet przygazowac nie chcieli.Ja im mowie ze na wtryskach hana czarnych jezdzila duzo lepiej tylko blad sie pokazywal za uboga za bogata mieszanka a on mi na to zdaje sie panu i po rozmowie.Narazie nie podam nazwy firmy gdzie montowalem ale jak "topserwis" zrobi mi to tak ze bede zadowolony pojade tam i porozmawiam sobie z ich szefem.A i zastanawia mnie jedno czemu tam wszystkim polecaja BRC.

#107 OFFLINE   wovwka

wovwka
  • 179 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Warszawa<=>Siedlce

Napisany 19 maja 2012 - 20:05

wovwka-mozesz wrzucic jakies foty jak wyglada u ciebie ta instalacja.Zaczynam myslec ze i ja powinienem zalozyc HANA zielone no ale cóz zobaczymy pózniej.Rozmawialem niedawno z "topserwis"wstepnie na regulacje gazu.A co do regulacji to tam gdzie zakladalem ich regulacja to podlaczenie pod kompa lukniecie na dwa wykresy i zamkniecie klapy nawet przygazowac nie chcieli.Ja im mowie ze na wtryskach hana czarnych jezdzila duzo lepiej tylko blad sie pokazywal za uboga za bogata mieszanka a on mi na to zdaje sie panu i po rozmowie.Narazie nie podam nazwy firmy gdzie montowalem ale jak "topserwis" zrobi mi to tak ze bede zadowolony pojade tam i porozmawiam sobie z ich szefem.A i zastanawia mnie jedno czemu tam wszystkim polecaja BRC.


Hana zielona bedzie dobra, w koncu mamy podobną moc, niecale 2KM z cylindra, nie powinno robic roznicy.. fotki zrobie niedługo.. a z tym BRC, chodzi o to że jest najmniej problematyczna przy monazu, ale jak cos sie zaczyna sypac to robi sie nieciekawie, bo malo jest ludzi ktorzy ogarniają to.

mam tylko fotke butli..

Dodany obrazek

#108 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 19 maja 2012 - 20:09

myślelem ze z regulacja jest latwiej,zaskoczyleś mnie tym ze regulacje miales w trakcie jazdy,mam nadzieje ze pan piotr ktory montowal mi ten gaz ktory juz udzielal sie w tym temacie poczyta sobie jak sie powinno sie regulowac,nie omieszkam tak czy siak tam pojechac,a samochod chodzi porazka.

#109 OFFLINE   wovwka

wovwka
  • 179 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Warszawa<=>Siedlce

Napisany 19 maja 2012 - 20:23

myślelem ze z regulacja jest latwiej,zaskoczyleś mnie tym ze regulacje miales w trakcie jazdy,mam nadzieje ze pan piotr ktory montowal mi ten gaz ktory juz udzielal sie w tym temacie poczyta sobie jak sie powinno sie regulowac,nie omieszkam tak czy siak tam pojechac,a samochod chodzi porazka.



moj spec, podlaczyl czytnik bluetooth do sterownika KME nevo, zamkenlismy maske, laptop z odbiornikiem bluetooth w reke i pojechalismy w trase.. jechalem w zakresie obrotow 2500- 3000obr, z roznym obciazaniem silnika, od pełnego do lekkiego a komputer zbieral mape benzyny, calosc trwala ok 25 minut, konieczny jest kawalek prostej drogi o dlugosci ok 10 km, poza obszarem zabudowanym bo predkosci na 5 biegu to ok 100-120km/h..

#110 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 19 maja 2012 - 20:28

i to sie nazywa regulacja.

#111 OFFLINE   tomekMV6

tomekMV6
  • 412 postów
  • Dołączył: 01-04-2008
  • Skąd: Wejherowo

Napisany 20 maja 2012 - 08:48

i to sie nazywa regulacja.


a swiece juz kupiles takie jak maja byc czy dalej meczysz te dwuelektrodowe i od gazownika cudow oczekujesz?

#112 OFFLINE   piotrekpg

piotrekpg
  • 16 postów
  • Dołączył: 10-02-2009

Napisany 20 maja 2012 - 09:46

wovwka-mozesz wrzucic jakies foty jak wyglada u ciebie ta instalacja.Zaczynam myslec ze i ja powinienem zalozyc HANA zielone no ale cóz zobaczymy pózniej.Rozmawialem niedawno z "topserwis"wstepnie na regulacje gazu.A co do regulacji to tam gdzie zakladalem ich regulacja to podlaczenie pod kompa lukniecie na dwa wykresy i zamkniecie klapy nawet przygazowac nie chcieli.Ja im mowie ze na wtryskach hana czarnych jezdzila duzo lepiej tylko blad sie pokazywal za uboga za bogata mieszanka a on mi na to zdaje sie panu i po rozmowie.Narazie nie podam nazwy firmy gdzie montowalem ale jak "topserwis" zrobi mi to tak ze bede zadowolony pojade tam i porozmawiam sobie z ich szefem.A i zastanawia mnie jedno czemu tam wszystkim polecaja BRC.




Chyba nie umiem czytac tej tabelki :) czarne(lpg1.25bar) do standardowego silnika,czerwone do tego co masz.na czarnych trzeba bylo tylko dostroic ,pb923 po wymianie na czerwone przyjechales na przeglad,i nie slyszalem zebys mowil ze jest zle dlatego nikt ci nic nie zaczepial i nie jezdzil,na forum piszesz ze jest zle wiec... zdecyduj sie.

brc P&D ma lepsza elektronike,mniej awaryjna,obd(stag tez ma ale mniej udane),caly zestaw zrobiony jest pod montazyste,minimum lutowania.instalacja musiala by byc naprawde zle zmontowana zeby komputer nie mogl tego dostroic.cena=gwarancja bez limitu km

a swiece juz kupiles takie jak maja byc czy dalej meczysz te dwuelektrodowe i od gazownika cudow oczekujesz?


no prosze:masakra:

moj spec, podlaczyl czytnik bluetooth do sterownika KME nevo, zamkenlismy maske, laptop z odbiornikiem bluetooth w reke i pojechalismy w trase.. jechalem w zakresie obrotow 2500- 3000obr, z roznym obciazaniem silnika, od pełnego do lekkiego a komputer zbieral mape benzyny, calosc trwala ok 25 minut, konieczny jest kawalek prostej drogi o dlugosci ok 10 km, poza obszarem zabudowanym bo predkosci na 5 biegu to ok 100-120km/h..




instalacje KME troszke inaczej ustawia sie niz stag,program wymaga jazdy z laptopem do zebrania mapy benzyny(w wybranym zakresie tu 2500-3000)przy stagu jest duzo szybciej i w pelnym zakresie

#113 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 maja 2012 - 16:31

Nie zależnie od tego jak masz wykonaną instalacje, mogles zdecydowac sie na BRC. W tym koledze piotrekpg nie mozna odjac racji. Zaloze sie, ze teraz smigal bys z bananem na twarzy (po wymianie świec :D ). Teraz niestety zasilasz rzeszę tych którzy maja z instalacją LPG problemy.

#114 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 maja 2012 - 16:53

BRC Sequent56 3800 we wrzesni pod Poznaniem, ja jeszcze placilem 3400. Ile z ciekawości zapłaciłeś za wszystko ?

#115 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 20 maja 2012 - 17:06

Zbaczajac z tematu we wrzesni kupowalem trzy omegi jakie do tej pory mialem.No to teraz kolega wars1977 niezlego klina mi zadales,niewiem co mam ci odpowiedzic a to ze wzgledu na cala zistniala sytuacje.Jesli powiem ile beda komentarze typu drogo,trzeba bylo przyjechac tutaj itd.I prawdopodobnie byscie mnie zrozumieli dlaczego mam takiego nerwa.Bo ceny podwarszawskie naprawde sporo sie roznia od innych.Kolega wars1977 napisal ze zasilam rzesze osob ktore maja problemy z gazem,nie ja jeden na tym forum narzekam na to ze instalacja zle wyregulowana ze trudno dzis o dobrego gaziarza itd.jak juz mowilem wymenie swieczki,zobaczymy.

#116 OFFLINE   wovwka

wovwka
  • 179 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Warszawa<=>Siedlce

Napisany 20 maja 2012 - 20:01

świece to podstawa, ja wymienilem tydzien przed montażem LPG, na NGK, bo poprzednie juz byly sfatygowane i nawet na PB gubil pojedyncze zaplony na biegu jałowym.. Kazda instalacja ma swoje plusy i minusy, akurat facet u ktorego ja montowalem od lat montuje KME i trzyma sie tego co juz sprawdzil, mozliwe że BRC nie trzeba regulowac podczas jazdy, nie znam sie na szczegolach, w moim przypadku była.. faktem jest ze przed montażem silnik musi byc sprawny na 100%, bo przy LPG, szybko wyjdą problemy, swiece to tylko jeden z przykładow..

#117 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 maja 2012 - 21:12

świece to podstawa, ja wymienilem tydzien przed montażem LPG, na NGK, bo poprzednie juz byly sfatygowane i nawet na PB gubil pojedyncze zaplony na biegu jałowym.. Kazda instalacja ma swoje plusy i minusy, akurat facet u ktorego ja montowalem od lat montuje KME i trzyma sie tego co juz sprawdzil, mozliwe że BRC nie trzeba regulowac podczas jazdy, nie znam sie na szczegolach, w moim przypadku była.. faktem jest ze przed montażem silnik musi byc sprawny na 100%, bo przy LPG, szybko wyjdą problemy, swiece to tylko jeden z przykładow..


Dokładnie, sprawny zapłon to duża część sukcesu. Olej w gniazdach świec , niesprawne świece , czy źle dobrane, kable ,cewki. To wszystko musi być na tip top.

#118 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 20 maja 2012 - 22:30

samochod mam na tip top stwierdzilo to dwoch nieznajacych sie ze soba mechanikow jedny z nich byl BEAST znany na tym forum wymienialem u niego walki rozrzadu,podlaczal pod kompa,jezdzil bryka i powiedzial ze parametry ksiazkowo.Jutro sprawdze jakie tam ja mam swiece bo juz zglupialem tak jak mowil kolega tomekmv6 wypowiadalem sie wtedy na temat swiec bo borykalem sie z zamulonym samochodem i swiece byly przekladane ze trzy razy i wkoncu juz zglupialem jakie tam zostaly,z tego co pamitam paragon powinienem miec w samochodzie,teraz nie bede mogl spac czekam do jutra.

#119 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 maja 2012 - 08:37

Czytalem ten watek o swiecach do 2.6 i to co tam pisales. Sprawdz te swiece ,jezeli sa inne niz 4 elektrodowe to je poprostu wymien i nie mysl za wiele dla czego :)
Starsz sie dbac o Omke i to jest baardzo fajne.
Mysle ze dojdziesz z nia do ladu.

#120 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 21 maja 2012 - 10:12

Czytam o tym LPG i z jednej strony rozumiem dążenie do oszczędności, a z drugiej, jak pomyśle, że polonez, 125p, LADA z silnikami 1,5 paliły 12, to dla mnie osobiście utrąca sens montażu gazu. Mieć kombi ze zbiornikiem w kufrze, albo kołem zapasowym leżącym luzem, wojować z mapami, parownikami, regulacją, to już bym chyba wolał wejść w auto bardziej ekonomiczne.
To oczywiście wyłącznie moje zdanie i nie chcę nikogo pouczać ani urazić.