Za taka kase jeszcze sie zastanawiasz....pewnie ze sie opłacawitam oplaca sie kupic takie cos pod soczewki

Choc ja ostatnio zamawiałem kuplowi taki zestaw za 110 pln;)
Napisany 11 listopada 2010 - 15:52
Za taka kase jeszcze sie zastanawiasz....pewnie ze sie opłacawitam oplaca sie kupic takie cos pod soczewki
Napisany 11 listopada 2010 - 16:42
witam oplaca sie kupic takie cos pod soczewki http://moto.allegro....1290178691.html prosze o porady
Napisany 11 listopada 2010 - 20:28
Hid jak hid... Dobrze, że przynajmniej chcesz to zamontować w soczewkę. Kolego szukaj żarników z niższą barwą. Szukaj 5000K lub nawet 4300K (o takie ciężej). Ja miałem kiedyś 6000K i niby fajnie, bardzo jasno i niebieskawa poświata. Zmieniłem na 5000K i o wiele lepiej. Bez niebieskiej poświaty i o wiele więcej widać na drodze. Po wypaleniu drugiego kompletu (bo zaczęły świeć coś pomiędzy białym o żółtym światłem) miałem pod ręką użyte kilka razy żarniki 6000K, założyłem je. Stwierdzam, że wypalone 5000K lepiej oświetlają drogę niż 6000K (nawet jak się wstępnie wypaliły, tak jak na początku się wypalają ksenony). Nie wspominam o jeździe w deszczu
Teraz będę z powrotem szukał 5000K lub 4300K.
Już było wiele razy napisane:
- 8000K świecą na niebiesko-fioletowo - tylko do lansu
- 6000K świecą prawie biało z niebieską poświatą - można jeździć z lansem
- 5000K świecą prawie biało - dobre do jazdy
- 4300K świecą biało - bardzo dobre do jazdy, większość ori kseononów ma taką barwę
Napisany 11 listopada 2010 - 21:08
Ja też mam takie i wydają mi się ok . Co do świecenia to Ci powiem nie myślałem że się wypalają ale na pewno zużywają się przetwornice tak mi się wydaje. Teraz nie dawno wymieniłem jedną bo się przepaliła. Żarniki te same a efekt świecenia taki że na nowej przetwonicy widać że światło jaśniejsze i mocniejsze . Szczególnie w nocy to już widać różnicę i zastanawiam się nad wymianą drugiej.a kupilem 4300K i jestem bardzo zzadowolony, co prawda palniki sie bardzo szybko wypalaja
Napisany 12 listopada 2010 - 15:47
Napisany 12 listopada 2010 - 15:50
Nie miałeś żarówek na podmiankę??WitamDwa lata bujałem się z hidami o barwie 5000k i na przeglądach nie było problemu.Dziś miałem kontrol policji i odrazu spojrzał na światło i zapytał czy to xenon, ja mówie nie skąd normalna lampa, a on kazał zagasić zapalić, podnieść maskę i zabrał dowód.Zaczął prawić coś o jakiś symbolach lampy,spryskach samopoziomowaniu itd. widać było, że koleś wie o co kaman.Tak więc trzeba wrócić do normalnych żąrówek.
Napisany 12 listopada 2010 - 15:52
Napisany 12 listopada 2010 - 15:57
Żarniki te same a efekt świecenia taki że na nowej przetwonicy widać że światło jaśniejsze i mocniejsze .
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 12 listopada 2010 - 17:28
tyle że przetwornica służy tylko do odpalenia żarnika
Napisany 12 listopada 2010 - 18:09
Napisany 12 listopada 2010 - 19:16
No tak , ostatnio gadałem z znajomym od nas z Wrocka z drogówki to spryski to podstawa nie ma gadki no i poziomowanie. Nie było tylko czasu zapytać czy ręczne jest ok , bo byłem w pracy i obowiązki wzywały. Sam mam tylko ręczne i kto wie jak w kontroli może to wypaść.Chyba ze nie masz spryskow, no to nie miales szans..
Napisany 12 listopada 2010 - 20:27
jest dopuszczalne,którys z kolegów na forum przedstawił paragraf odnosnie tej kwesti.czy ręczne jest ok
Napisany 12 listopada 2010 - 20:29
jest dopuszczalne,którys z kolegów na forum przedstawił paragraf odnosnie tej kwesti.
Napisany 12 listopada 2010 - 20:31
Napisany 13 listopada 2010 - 13:20
Napisany 13 listopada 2010 - 13:24
Napisany 13 listopada 2010 - 13:31
Z policją przynajmniej u mnie jest tak (słowa policjanta)
To nie przekraczaj granic Częstochowy bo zaliczysz lawetę i stracisz dowód.Dlatego zrobiłem u siebie (w ryflach) coś takiego
Napisany 13 listopada 2010 - 13:52
To nie przekraczaj granic Częstochowy bo zaliczysz lawetę i stracisz dowód.
Napisany 13 listopada 2010 - 13:59