

Czy OMEGA to rzeczywiście taka......kichaaaa!
#41
OFFLINE
Napisany 21 września 2006 - 17:30
Samochód miał 1 właściciela od początku (gościu 64 lata gdy sprzedawał)
Serwisowany w ASO od początku do końca (pełna książka serwisowa, z rachunkami itd..)
Oprócz kilku zadrapań na lakierze nie mam sie do czego doczepić.
Zrobiłem 6000km, jak do tej pory wymieniłem :
-Olej + filtry (ok 120 zł)
-Świece (ok 50 zł)
-Kilka żarówek(nie liczyłem... 15-20 zł)
-czujnik włączania świateł stop, swiatła działały, ale ABS szwankował, w życiu bym sie nie domyślił, że to od tego. (25 zł)
Rano silnik troche klekocze, przez jakieś 2 min, później cisza - nie wiem czy jest sens coś z tym robić. Ponoć Eco-tec przy przebiegu jak mój 175 000 km tak ma, nie wiem, jak ktoś wie, niech powie.
Jak narazie jestem bardzo zadowolony
Pozdrawiam i polecam Omege.


www.axel-pc.pl
#42
OFFLINE
Napisany 21 września 2006 - 18:02

a prawda jest taka ze duza czesc aut jezdzacych po Polsce to zlomy, ktore wogole nie powinny byc dopuszczone do ruchu
#43
OFFLINE
Napisany 21 września 2006 - 18:23

#44
OFFLINE
Napisany 21 września 2006 - 19:07
Koledzy i właśnie tak jak napisał kolega Zet_radom najwazniejsze jest w jakim stanie kupi sie autko, bo to ma pózniej wpływ jesli chodzi o usterki i awarie auta.Po pierwsze ważne jest w jakim stanie kupi się auto. Ja kupiłem swoją niedawno (2 misiące) ale :
Samochód miał 1 właściciela od początku (gościu 64 lata gdy sprzedawał)
Serwisowany w ASO od początku do końca (pełna książka serwisowa, z rachunkami itd..)
Oprócz kilku zadrapań na lakierze nie mam sie do czego doczepić.
Nie ma co porównywac, ktore auto jest lepsze, a które gorsze.
Ja mam omege od roku, poprzednio mialem mondeo i miałem z nim sporo problemów.
Jesli chodzi o opla omegę to naprawdę jest to bardzo dobre autko tylko trzeba o nie dbać.
Napewno wadą firmy opel to jest złe zabezpieczenie karoserii przed korozją, bo auta szybko koroduja jak sie nie zadba dobrze o korasorię.
I bardzo prosze abyście przestali sie sprzeczać i wyklinac na forum.
#45
OFFLINE
Napisany 21 września 2006 - 19:35
pozdrawiam
#46
OFFLINE
Napisany 21 września 2006 - 22:05
Jeśli ktoś kupuje takie auto, to nie po to, żeby stało. Tym bardziej u szwaba, (jak by nie patrzeć 80% omeg w polsce pochodzi z niemiec). Niemcy mają gdzie gdzie latać, i mają za co. Więc km lecą. A co za tym idzie, stan techniczy pogarsza się. Myśle, że 3/4 omeg B z początku produkcji ma nakulane spokojnie po 300tyś km. A przy tym przebiegu, zawsze zacznie coś się sypać. (wiem, ja też wierzyłem w skazania licznika, ale naogladałem się omeg, i naprawdę są omki z przebiegiem nawet 300-400tyś km w bdb stanie, i technicznym i wizualnym. A skoro one mogą być ładne(wizualnie, i technicznie) z takim przebiegiem, to dlaczego te z 140tyśkm wyglądają i pracują jak jak ściery??? (przepraszam wszystkie omgi za takie wyrażenie). Problem jest z nagminnym cofaniem liczników, i wiarą ludzi w ich wskazania. A potem taki jeden z drugim gada, no te auta są takie i takie, ledwo ma nakulane 140tyś km, a jest powycierana , silnik nie chodzi ok, zawory słychać itp).
(Ostatnio kumpel kupił omkę 95, ma liczniku 140tyśkm, a wnetrze jak i stan ogólny jak by przejechała 1mln. Kupił ja tanio, dał 4tyś zł, ale sprzedający wiedział co sprzedaje. Ona więcej nie była warta. )
więc jak nie chcesz mieć wydatków, to albo jak najnowsza omka, albo może rower
ps. zobaczcie na allegro, mobile.de jakie przebiegi mają omegi C z 2001-2004, większośc ma po 150-250tyśkm. Są to kilku letnie auta :shock: Chyba daje to do myślenia. Najgorsze jest to, że te same omegi będziemy mogli kupić za parę lat z tym samym przebiegiem

#47
OFFLINE
Napisany 21 września 2006 - 22:34

Pozdrawiam wszystkie tyrające OMEGI

#48
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 07:22
ps. zobaczcie na allegro, mobile.de jakie przebiegi mają omegi C z 2001-2004, większośc ma po 150-250tyśkm.
bo one śmigały w firmach jako limuzyna
ja swoją omke mam od 2,5 roku i jedynie wymieniłem kopułke, palec, przewody, butle LPG (była 35l :neutral: czy coś w tym stylu ) no i normalne żeczy eksploatacyjne typu wycieraczki, olej, filtry itp.
#49
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 07:44

Mam ją pół roku. Przebieg 230 tys. Na początku wymieniłem olej i filtry. Koszt ok. 200 zł. Rozrząd był wymieniany przez Niemca i mam na to dowody

Między czasie pękł mi jeden z przewodów od cieczy chłodzącej

Obecnie jak zarobię to wymienie pompę wspomagania

Koszt 100 zł + robocizna.
I niedługo nadejdzie czas na kolejną wymianę łolejów. Poza tym tylko leję i jadę :driver: bo nic nie stuka i nie puka

Oby to trwało jak najdłużej :yes_yes:
#50
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 08:10
Jak juz każdy pisze o swojej Omedze co przy niej robił to i ja się pochwalę
Mam ją pół roku. Przebieg 230 tys. Na początku wymieniłem olej i filtry. Koszt ok. 200 zł. Rozrząd był wymieniany przez Niemca i mam na to dowody
Między czasie pękł mi jeden z przewodów od cieczy chłodzącejKoszt tylko w robociźnie.
Obecnie jak zarobię to wymienie pompę wspomagania
Koszt 100 zł + robocizna.
I niedługo nadejdzie czas na kolejną wymianę łolejów. Poza tym tylko leję i jadę :driver: bo nic nie stuka i nie puka
Oby to trwało jak najdłużej :yes_yes:
to ja chyba najmniej wlozylem

kupilem ja na koncu lipca z wymienionym olejem, rozrzad 30 000, nowa zawiecha, hamulce. wymienilem, filtry pow, p-pylkowy, pompy pow wtornego, zaroweczki w kokpicie i nawiewach, wyczyscilem silnik krokowy. Za 6500 bedzie wymiana oleju, swiece ok, przewody ok, dzis jade na kanal sprawdzic olej w skrzyni. Do silnika nie dolewalem (zrobilem 3500) caly czas mam na polowie stanu. Oby tak dalej :yes_yes:
#51
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 20:54
ps. zobaczcie na allegro, mobile.de jakie przebiegi mają omegi C z 2001-2004, większośc ma po 150-250tyśkm.
bo one śmigały w firmach jako limuzyna
ja swoją omke mam od 2,5 roku i jedynie wymieniłem kopułke, palec, przewody, butle LPG (była 35l :neutral: czy coś w tym stylu ) no i normalne żeczy eksploatacyjne typu wycieraczki, olej, filtry itp.
no nie powiesz mi, że 8/10 omeg latało we firmach.(mniej więcej tyle jest omeg z dużymi przebiegami na 10sztuk)
Jak by nie patrzeć, 30tyś km rocznie to minimum, ja dużo nie jeźdze, wsumie tyle ile muszę, a tyle robię. W niemczech sporo ludzi dojeźdza do roboty nawet 100km (np. mój kumpel), więc takie przebiegi to standard.
#52
OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 07:30
no wszystkie może nie latały po firmach ale tak jak mówisz, mają duże przebiegi bo śmigają do pracy gdzie ludzie mają ładny kawałek do roboty i chcą komfortowo podrużować :mrgreen:
ale nie wiem czy dobrze myśle ale jeżeli omka ma duży przebieg i jeździła po trasach to koleś omke serwisował u Opla bo wkońcu chce niezawodny samochód co nie

#53
OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 08:13
Oczywiście nie musi tak być z każdym samochodem (i tacy ludzie jeżdżą też bmkami i mercami), wszystko zależy od człowieka. Jeden trafi na ome od pedanta, drugi od flejtucha.
Ale omega wcale nie jest jakąś kichą (jak jest w temacie, którego tytuł mnie irytuje :evil: ) tylko wygodnym, dobrym samochodem z wadami genetycznymi producenta, które mnie osobiście wcale nie zraziły. Rekompencuje je bogate wyposażenie, o którym u konkurencji mógłbym pomarzyć.
#54
OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 08:48
Mnie też :evil: :evil: :evil:w temacie, którego tytuł mnie irytuje :evil:
I oczywiście cena jest konkurencyjna względem innych aut w tej klasie.Rekompencuje je bogate wyposażenie, o którym u konkurencji mógłbym pomarzyć.
Jak dla mnie to klasa wyższa za niewielką kasę. Chciałem takie auto i dlatego je mam

EDIT:
Zapomniałem w poprzedniej wypowiedzi dopisać do kosztów 2 środkowe tłumiki, które musiałem wymienić gdyż nie były wymieniane od nowości. Koszt 200 zł + robociazna, siakis browar dla QQ

#55
OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 10:10
I faktycznie nowsze modele są już bardziej dopracowane.
Modele powyżej 97 są już tym czym powinny być na starcie sprzedaży omki.
ps. z tego co wyczytałem omega MV6 była najlepiej sprzedającym się autem (w swojej klasie) w europie, więc tak źle z nimi nie było. Mimo to ,że kosztowały ok 150tyś zł (MV6-98rok) nabywcy byli.
#56
OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 14:30
:shock:Mimo to ,że kosztowały ok 150tyś zł (MV6-98rok) nabywcy byli.
Żeby tak można było cofnąć czas i mieć to auto co mam to bym se zamienił na chatę

EDIT:
Kupię czasowstrzymywacz

#57
OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 19:16
Cieszę się również że znaleźli się i tacy, w znacznej większości, którzy nie zareagowali w sposób agresywny i podeszli profesjonalnie do tematu...nie szukając zaczepki.
Dziekuję raz jeszcze bo teraz już wiem coś o Omegach, nie jest tak źle,a można do tego dojść niekoniecznie będąc fanem marki.
Rozglądam się za Omą 2,5v6 powyżej 2000r koniecznie z instalacją LPG.
Znalazłem ofertę 2.2 z 2000r z instalacją holenderską, nie wiem jak tylko będzie wyglądał serwis obcej instalki.
pozdrawiam
#58
OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 19:43
#59
OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 11:43
#60
OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 12:31