

[OB & OBFL] 3.2 V6 duże spalanie
#41
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 00:43
Wiadome będzie, że bez przepływki będzie gorzej pracował, grunt aby przestał falować.
#42
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 01:45
Ponoć idzie wymienić sam wkład przepływki, osobiście tego nie robiłem, ale jest dużo taniej. Wiem, że przepływka nie jest wtedy od opla ale chyba od saaba.
można coś dobrać

http://forum.omegakl...ead.php?t=38531
#43
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 11:51
Wiadome będzie, że bez przepływki będzie gorzej pracował, grunt aby przestał falować.
Nie, grunt to żeby przestał tyle palić
#44
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 16:01
#45
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 17:42
Przepływka najtaniej od Astry G 2.0 boscha gdzieś za 260 powinno się trafić. nr bosch 0 280 218 051 trzeba aby przełożyć wkłąd.
tu przepływka nie jest uszkodzona,u kolegi piohrun92 została wymieniona dziś przepustnica i spalanie na biegu jałowym spadło z 2.4 do 1.5l
#46
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 18:53
Pojeżdże kilka dni i napiszę czy problem zniknął całkowicie.
#47
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 19:34
#48
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 00:16

Dzięki wszystkim za rady i pomoc a w szczególności kolegom robert3012 za użyczenie części i motyl81 za skontaktowanie z robertem i pomoc przy podmiance

Jak będę miał chwilę czasu postaram się zebrać wszystkie informacje do kupy i napisać poradę
#49
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 07:30
Spoko... A co zrobiłeś z rurą od filtra powietrza??Dzięki wszystkim za rady i pomoc a w szczególności kolegom robert3012 za użyczenie części i motyl81
#50
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 09:48

#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2015 - 16:18
#53
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2015 - 10:19
Oma 3.2 na cieplym silniku jest lekkie falowanie i po podpieciu kompa pokazuje ze rzad 2 podlewa mocno benzyne czuć z rury że na bogato, cewki sprawne brak błędów, świece nówki gm 4 elektrodowe, przepływka podmieniana i to samo, lewe powietrze nie stwierdzone, przepustnica wyczyszczona, błędy z kompa to 0136, 0141, 0150,0173,0180, dodam tylko że katy wyciete i wstawione rury przez poprzedniego właściciela, nowy wydech bede mial w piatek ori, czy od tego że brak katów może być to falowanie i błędy sond,spalanie na jalowym jak jest zimny trzyma 650 rpm i 1,6-1,7 jak sie rozgrzeje 2,3-2,8 i spada do 550 rpm i zaczyna leciutko falowac podskoczylo tez spalanie, jakie ewentualne przyczyny czy po podmiance wydechu powinno wszystko wrocic do normy, dodam ze sondy bez emulatorow i brak 4 katow, czasem skoczy na 650 i trzyma silnik chodzi idealnie zero falowania szarpania itd i od razu na jalowym spada spalanie na 1,6 ale z pol minuty i wraca do falowania jakieś pomysły?
0136 Sygnał sondy ? 2 za wysoki
0141 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2
0150 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? 2
0173 Nieprawidłowy skład mieszanki (rząd cylindrów 2) - mieszanka za uboga lub za bogata
0180 Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A
#54
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2015 - 11:12
Ewentualnie regulator ciśnienia paliwa daje za duże ciśnienie na listwę, a wtryski nie trzymają.
#55
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2015 - 12:46
#56
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2015 - 12:53
#57
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2015 - 12:55
Na lpg nie jezdze bo nie da rady przy tym podlewaniu wyregulowac zadnego checka nie mam wtdech wrzucam oryginal ze sprawnymi katami to chyba nie ma sensu odstawiac sond? Gdzie ten regulator jest i jak go sprawdzic czy wszystkie 4 sondy sa takie same bo bede mial 2 z wydechem
Najpierw musisz wsadzić znaki interpunkcyjne, bo tego czytać nie idzie.
#58
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2015 - 13:59
#59
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2015 - 14:07
Na wolnych faluje po rozrzaniu i czasem obroty nie chcą schodzić tylko zatrzymują się na chwile na 1500.
Jak myślicie to na pewno przepływka? Z tego co czytałem wymiana ma pomóc tylko chyba trafiłem na ten okazyjny bubel...
Na lpg nie jeżdżę w ogóle bo nie da rady przy tym podlewaniu wyregulować, żadnego checka nie mam, wydech wrzucam oryginał ze sprawnymi katami to chyba nie ma sensu odstawiać sond? Gdzie ten regulator jest i jak go sprawdzić?? czy wszystkie 4 sondy są takie same bo będę miał 2 z wydechem to mogę podmienić i czy jak bym pomylił wtyczki sond to jest wpiął pierwszą we wtyczkę drugiej to mogło by się coś takiego dziać??miałem cały wydech zrzucany to może tu tkwi problem??
Mogłeś zamienić wtyczki i świruje. Podmieniaj i sprawdzaj parametry.
#60
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2015 - 15:42