gaz wciskam jak bym jej wogóle nie miał i robił to tylko siłą woli
Mam co prawda 2.5 ale przy takim wciskaniu gazu też mi palił więcej

Napisany 17 stycznia 2015 - 23:18
gaz wciskam jak bym jej wogóle nie miał i robił to tylko siłą woli
Napisany 18 stycznia 2015 - 17:09
Napisany 19 stycznia 2015 - 12:57
Napisany 19 stycznia 2015 - 15:15
Napisany 20 stycznia 2015 - 13:37
20l przy jeździe miejskiem jest normalnym wskazaniem.
Napisany 20 stycznia 2015 - 16:00
No popatrz a ja głupi myślałem,że takie spalanie jest OK.Nie jest normalnym wskazniem.
Napisany 20 stycznia 2015 - 20:24
No popatrz a ja głupi myślałem,że takie spalanie jest OK.
9 lat przejeździłem zepsutą Omegą
Napisany 21 stycznia 2015 - 11:56
Przepływka była juz wymieniona a sondy są w emulatorach. Przedwczoraj zostal wymieniony parownik gazu i po tygodniowym jezdzeniu na benzynie wczorajszą trasę na "ślunsk" zrobiłem na gazie, 530km i check się nie zapalił, jazda była bardzo spokojna (110-130 km/h) i praktycznie bez zatrzymań a omega zjadła 13 l/100km więc chyba w granicach rozsądkuNie jest normalnym wskazniem.
Odnośnie plikó pdf z parametrami pracy. Musisz się przyjżeć przepływce. Na zimnym i ciepłym silniku różnica wynosi tylko kilka kg.
Nie baw się w przekładanie sond, na wiele się to nie zda. Najpewniejsze są te "emulatory". Chcodzi tutaj o to aby do sobdy docierało mniej informacji o spalinach, dla tego się je odsuwa od wydechu.
Napisany 29 stycznia 2015 - 20:45
Napisany 30 stycznia 2015 - 00:20
Napisany 30 stycznia 2015 - 07:55
Napisany 30 stycznia 2015 - 12:13
Napisany 30 stycznia 2015 - 17:09
Napisany 01 lutego 2015 - 23:10
Napisany 01 lutego 2015 - 23:43
W zeszły weekend wymieniłem świece i przy okazji uszczelkę pokrywy zaworów od strony pasażera bo ciekła.
We wtorek samochód wylądował w Bosch service na maratońskiej, wczoraj go odebrałem. Panowie skasowali mnie na 460 zł (120-komp., 120-sprawdzenie rozrządu, 50-rogramowanie radia, i 170 za czujnik temp. rolkę napinacza paska wieloklinowego i filtr powietrza) problemu nie usuneli i powiedzieli że winne jest oprogramowanie sterownika (komputer cały czas opóźnia zapłon i dolewa więcej paliwa żeby rozgrzać katalizatory) odesłali mnie do typka który wgra je od nowa za jedyne 400 zł.
Jeszcze tego samego dnia pojechałem do kolegi robert3012 od którego pożyczyłem na chwilę kompa. Niestety z jego sterownikiem było dokładnie to samo.
W związku z powyższym śmiem wątpić w słuszność diagnozy pana z Bosch service.
Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
Czy problemem może być to że komp kolegi roberta był wyjęty z 2.6?
Już tracę cierpliwość do tego samochodu...:confused:
PS. jakieś 2 tyg temu byłem u "szpecjalistów" od opla na puszkina którzy powiedzieli tylko tyle że wg kompa wszystko jest OK, skasowali na 86zł i powiedzieli do widzenia...
Edit. dzisiaj jeszcze doszło "falowanie" obrotów czasem chodzi OK a czasem zaczyna się raptem wkręcać na ok 1500 obr albo po puszczeniu gazu obroty sie zatrzymują na tej wartości.
wrzucam wyniki z opelscannera:
jak chodzi dobrze - https://drive.google...iew?usp=sharing
jak wariuje - https://drive.google...iew?usp=sharing
Napisany 01 lutego 2015 - 23:49
**...}
Btw. Proponuję sprawdzić jeszcze wąż łączący obudowę filtra powietrza z tą tubą przed chłodnicą, u mnie był zagnieciony tak mocno że ledwo dwa palce wchodziły w przelot.**...}
Napisany 01 lutego 2015 - 23:51
Napisany 01 lutego 2015 - 23:52