

[OB & OBFL] Omega V6 nie pali na jeden cylinder
#61
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2014 - 12:14
podrzuci ktos jeszcze jakies mozliwości ?
#62
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2014 - 14:41
tak jest od strony kierowcy srodek... podmienilem miescami i zero efektu ;/
podrzuci ktos jeszcze jakies mozliwości ?
Cewka ma trzy sekcje po dwie świece często zwarcie na przewodzie lub świecy powoduje że na tej sekcji iskra pojawia się niestabilnie lub z małą energią dlatego należy sprawdzić drugą świecę i przewód do niej.
Następnym krokiem może być słaby sygnał z ecu na sterowanie tej sekcji cewki co spowoduje że iskra pojawia się tam gdzie jest mniejszy opór.Często zwarcie spowodowane wodą lub olejem w świecach powoduje uszkodzenie tranzystora na ecu a nawet wygrzanie i wypalenie druku.

#63
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2014 - 15:22
iskra jest, pasek rozrzadu na miejscu.. juz wymiekam... wpakowalem w nia juz za wiele... oddam chyba na graty;/
#64
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2014 - 15:34
jedyne co moge dodac ze dzis jechalem na 5 garach i nagle omcia zgasla i choooj bobmki strzeli... nie odpala, kreci i nie odpala...
iskra jest, pasek rozrzadu na miejscu.. juz wymiekam... wpakowalem w nia juz za wiele... oddam chyba na graty;/
Jak jest iskra to CPW jest ok, sprawdz paliwo. Grubszy wąż zasilający w paliwo (klucz 19), owin go w sucha szmate i spróbuj odpalić. Paliwo musi zalac szmate, mozesz to tez sprawdzic wkladajac go do butelki, lub najlepiej wkręcając manometr od gory na listwie wtryskowej.
Moze byc tez tal ze zdechala Ci centralka gazowa lub bezpiecznik od niej. Jezeli nie dzial lub nie ma zasilania , a gaz masz sekwencyjny to na benzynie nie bedzie chodzic.
Posprawdzaj to. Napisz co zauwazyles. Pomyslimy dalej.
#65
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2014 - 19:18
#66
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2014 - 20:41
Tak łatwo powiedzieć ,,,,,jak podjedziesz do mecha i mówisz że to silnik V6 to gość ,,,,wszystkie terminy mamy zajęte albo mówi wprost że my takich silników nie naprawiamy. Jeszcze lepiej kiedy zagra z tobą w zgaduj zgadulę ale ty płacisz.
#67
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2014 - 22:48
Tak łatwo powiedzieć ,,,,,jak podjedziesz do mecha i mówisz że to silnik V6 to gość ,,,,wszystkie terminy mamy zajęte albo mówi wprost że my takich silników nie naprawiamy. Jeszcze lepiej kiedy zagra z tobą w zgaduj zgadulę ale ty płacisz.
Jak na moje oko to coś związane z elektryką,dobry elektromechanik niepowinien mieć z tym problemu.
#68
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2014 - 13:23
a takich jest mało. Dlatego ludzie szukają pomocy na forach, bo już nie chcą tracić pieniędzy na kolejnych "dobrych" mechaników który tylko doją Twoją kieszeń...dobry elektromechanik niepowinien mieć z tym problemu.
#69
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2014 - 13:33
Iskrę też nie trudno sprawdzić, trzeba podmienić świecę, kabel i cewkę. najprościej jak w komarku wykręcić świecę dotknąć do masy i patrzeć czy jest i jaka jest iskra.
Ciśnienie też chyba wiadomo jak zmierzyć.
#70
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2014 - 18:55
#71
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2014 - 20:23