Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Omega V6 nie pali na jeden cylinder


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
70 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   sfinxowp

sfinxowp
  • 13 postów
  • Dołączył: 08-03-2013
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 21 czerwca 2014 - 12:14

tak jest od strony kierowcy srodek... podmienilem miescami i zero efektu ;/

podrzuci ktos jeszcze jakies mozliwości ?

#62 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 czerwca 2014 - 14:41

tak jest od strony kierowcy srodek... podmienilem miescami i zero efektu ;/

podrzuci ktos jeszcze jakies mozliwości ?


Cewka ma trzy sekcje po dwie świece często zwarcie na przewodzie lub świecy powoduje że na tej sekcji iskra pojawia się niestabilnie lub z małą energią dlatego należy sprawdzić drugą świecę i przewód do niej.

Następnym krokiem może być słaby sygnał z ecu na sterowanie tej sekcji cewki co spowoduje że iskra pojawia się tam gdzie jest mniejszy opór.Często zwarcie spowodowane wodą lub olejem w świecach powoduje uszkodzenie tranzystora na ecu a nawet wygrzanie i wypalenie druku.:(

#63 OFFLINE   sfinxowp

sfinxowp
  • 13 postów
  • Dołączył: 08-03-2013
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 21 czerwca 2014 - 15:22

jedyne co moge dodac ze dzis jechalem na 5 garach i nagle omcia zgasla i choooj bobmki strzeli... nie odpala, kreci i nie odpala...
iskra jest, pasek rozrzadu na miejscu.. juz wymiekam... wpakowalem w nia juz za wiele... oddam chyba na graty;/

#64 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 czerwca 2014 - 15:34

jedyne co moge dodac ze dzis jechalem na 5 garach i nagle omcia zgasla i choooj bobmki strzeli... nie odpala, kreci i nie odpala...
iskra jest, pasek rozrzadu na miejscu.. juz wymiekam... wpakowalem w nia juz za wiele... oddam chyba na graty;/


Jak jest iskra to CPW jest ok, sprawdz paliwo. Grubszy wąż zasilający w paliwo (klucz 19), owin go w sucha szmate i spróbuj odpalić. Paliwo musi zalac szmate, mozesz to tez sprawdzic wkladajac go do butelki, lub najlepiej wkręcając manometr od gory na listwie wtryskowej.

Moze byc tez tal ze zdechala Ci centralka gazowa lub bezpiecznik od niej. Jezeli nie dzial lub nie ma zasilania , a gaz masz sekwencyjny to na benzynie nie bedzie chodzic.

Posprawdzaj to. Napisz co zauwazyles. Pomyslimy dalej.

#65 OFFLINE   wandrzej840717

wandrzej840717
  • 75 postów
  • Dołączył: 22-01-2011

Napisany 21 czerwca 2014 - 19:18

Zaprowadz do jakiegoś dobrego elektromechanika bo szkoda Twoich nerwów,bo przyczyn może być naprawde dużo.

#66 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 czerwca 2014 - 20:41


Tak łatwo powiedzieć ,,,,,jak podjedziesz do mecha i mówisz że to silnik V6 to gość ,,,,wszystkie terminy mamy zajęte albo mówi wprost że my takich silników nie naprawiamy. Jeszcze lepiej kiedy zagra z tobą w zgaduj zgadulę ale ty płacisz.

#67 OFFLINE   wandrzej840717

wandrzej840717
  • 75 postów
  • Dołączył: 22-01-2011

Napisany 21 czerwca 2014 - 22:48

Tak łatwo powiedzieć ,,,,,jak podjedziesz do mecha i mówisz że to silnik V6 to gość ,,,,wszystkie terminy mamy zajęte albo mówi wprost że my takich silników nie naprawiamy. Jeszcze lepiej kiedy zagra z tobą w zgaduj zgadulę ale ty płacisz.


Jak na moje oko to coś związane z elektryką,dobry elektromechanik niepowinien mieć z tym problemu.

#68 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 czerwca 2014 - 13:23

dobry elektromechanik niepowinien mieć z tym problemu.

a takich jest mało. Dlatego ludzie szukają pomocy na forach, bo już nie chcą tracić pieniędzy na kolejnych "dobrych" mechaników który tylko doją Twoją kieszeń...

#69 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 czerwca 2014 - 13:33

Skoro jest LPG to zdiagnozować czy dochodzi paliwo jest szalenie łatwo. sprawdzamy czy wtrysk LPG chodzi oraz czy jego odłączenie pogarsza pracę, lub poszczególne cylindry przełączamy na PB.

Iskrę też nie trudno sprawdzić, trzeba podmienić świecę, kabel i cewkę. najprościej jak w komarku wykręcić świecę dotknąć do masy i patrzeć czy jest i jaka jest iskra.

Ciśnienie też chyba wiadomo jak zmierzyć.

#70 OFFLINE   berlin74

berlin74
  • 24 postów
  • Dołączył: 20-09-2011

Napisany 24 czerwca 2014 - 18:55

Miałem podobny przypadek.Czego ja nie sprawdzałem , czego ja nie wymieniłem.... sprawdziłem pasek rozrządu. był przestawiony o dwa ząbki.Nic nie spowodował , ale nie chodził na czwartym.Podejrzewałem napinacz , ale okazało się ,że rolka prowadząca miła bicie i to spowodowało bicie na pasku. Uderz w ten dział motoryzacji , bo widzę , że robiłeś tak jak ja.:jump:

#71 OFFLINE   rutra884

rutra884
  • 23 postów
  • Dołączył: 22-01-2014
  • Skąd: Warszawa okol.
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 sierpnia 2014 - 20:23

No dobrze a jak odpalal na przestawionym pasku o dwa zabki?