Pompa wtryskowa
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 16:04
Grzanie świec włącza sie dopiero poniżej kilku st. C (temp. silnika).
#23 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 20:20
#24 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 20:23
#25 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 20:45
#26 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2007 - 17:06
#27 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2007 - 16:02
#28 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2007 - 15:52
Dzieki wszystkim za dobre rady i życze Wesołych Świąt! :smile:
#29 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2007 - 14:16
#30 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2008 - 19:37
nie dawno przy temp.-8, -9 stopni moja oma bardzo ciezko palila po nocnym postoju.swiece grzalem dwa razy i zaczelem krecic ok.10 sekund juz prawie zapalila ale nic .ponownie grzanie swiec i krece znowu 8-10 sekund i zapala z trudem.po odpaleniu chodzi rowniutko -zadnych wachan obrotow.przy temp.+2+3 stopni pali w miare dobrze(po 2-3 sek.).zostawilem autko u mecha na noc(temp.w nocy ok.-1-0 stopni) zeby zobaczyl co i jak.stwierdzil ze odpalila troche ciezko sprawdzil przelewy i twierdzi ze sa jeszcze orginalne GM i ze sa o.k. po podlaczeniu pod Tech-a zadnych bledow.wczesniej wymienilem filtr paliwa ,uklad byl odpowietrzony w taki sposob:zdjeli jakis gruby waz i sprezarka wdmuchiwali powietrze i kazali odpalic pare razy przygazowal i pozniej autko chodzilo jakies 10-15 min. na wolnych obrotach.
ogolnie mech stwierdzil ze przyczyna jest chyba pompa wtryskowa ,mowil cos o kącie wtrysku i o samej pompie ze chyba pomalu pada.gdy spytalem o czujnik temp. to stwierdzil ze komputer nic nie wykazal,podobnie ze swiecami.
poczytalem tez na forum vectry o przyczynach trudnego odpalania i nie wiem teraz co o tym wszystkim myslec,co robic.dodam ze mechanik u ktorego bylem naprawde zna sie na opelkach i nigdy sie na nim nie zawiodlem.napiszcie co robic.pozdro
#31 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2008 - 21:39
Mój swietny mechanik zajmujący się przede wszystkim dieslami powiedział mi że warto spróbowac i ze silnik absolutnie na tym nie ucierpi, wiec jak narazie wole wydać 120 zł niz ponad 2500 zł. Jeżeli to ma pomóc to czemu nie... Mam nadzieje, że za kilka dni podziele się z Wami dobrymi wieściami :smile:
#32 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2008 - 21:46
#33 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2008 - 22:09
#34 OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2008 - 17:06
1. temp.zewn.4*C - czas swiecenia sie spiralki na desce 2sek. -natychmiast krece po zgasnieciu kontrolki i po 2sek. odpalil
2. temp.zewn.-0,5*C-czas swiecenia sie spiralki na decse 4sek.-natychmiast krece po zgasnieciu kontrolki i po 2,5 sek. odpalil
narazie zrobilem te dwa pomiary ale jak temp. beda inne zrobie jeszcze. duze problemy z odpalaniem mialem przy temp.-9 , -10 *C nie mierzylem wtedy jak dlugo grzalem swiece i jak dlugo pozniej go krecilem -opisalem jak bylo we wczesniejszym poscie.
zauwazylem jeszcze takie dwie rzeczy:
a)przy temp.zewn. -0,5 *C jak autko mialo temp.silnika ok.80*C probowalem odpalic to po przekreceniu kluczyka w stacyjce kontrolka(spiralka) na desce nie zapalila sie a autko odpalilo dobrze-nie wiem czy to jest jakas wskazowka ,ale chce opisac wszystko dokladnie
b)gdy bylo zimno (-9 , -10*C) i auto ciezko palilo zauwazylem,ze jak go krecilem to zajarzyla sie kontrolka od abs-u ,a wskazówka od predkosciomierza tez lekko ruszala sie -nie wiem czy to cos oznacza?
prosze o jakies sugestie , pozdro
nowe pomiary:
3. temp.zewn.+4*C -czas swiecenia spiralki 4,5 sek -natychmiast krece i po 3 sek odpala (dziwne bo we wczesniejszym pomiarze przy tej temp. czas grzania i odpalania byl krotszy : )
4. temp.zewn.+6*C -czas swiecenia spiralki 3,2 sek-natychmiast krece i po 3,5 sek odpalil(tez dziwne cieplej na dworze a grzal dluzej niz przy pomiarze nr 1 i odpalil pozniej niz przy pomiarze nr 1 i, 2 i 3 :shock: - cos chyba jest nie tak)
#35 OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2008 - 20:49
#36 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2008 - 07:14
5. temp.zewn.-1*C - czas swiecenia spiralki 3,9 sek. natychmiast krece i po 2,9 sek. odpala
wyniki zblizone do pomiaru nr 2 gdzie temp.zewn. byla podobna.
mam jeszcze pytanie odnosnie czujnika temp.na komputer-chodzi mi o nr katalogowy.ja znalazlem takie czujniki na allegro :
http://moto.allegro....el_peugeot.html
http://moto.allegro...._komputer_.html
czy one beda pasowac do mojego silnika.pozdro
#37 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2008 - 20:51
Mozesz tez sprawdzić czy na Twoim czujniku nie ma jakiegos symbolu (nr oryginalnego) i po nim szukać zamiennika lub tez kupic oryginał, wtedy masz pewność w 100% że bedzie pasował.
Pozdrawiam
#38 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2008 - 21:11
#39 OFFLINE
#40 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2008 - 16:32