Pompa wtryskowa
#1 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 13:39
mam problem z moja Omegą otóż chodzi o to ze mam bardzo duze trudności aby ja zapalic, kręci kręci i zaskauje dopiero za 5 razem jak jest dobrze a z reguly to za 20 razem - swiece sa ok, akumulator tez, filrty powymieniane olej tez - mechanik powiedział mi ze to problem z pompa wtryskową i ze bede musiala oddac ja do regeneracji :sad: Czy moze mi ktoś polecic zaklad gdzie regeneruja takie pompy i mniej wiecej ile to kosztuje?
#2 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 13:40
Witam,
mam problem z moja Omegą otóż chodzi o to ze mam bardzo duze trudności aby ja zapalic, kręci kręci i zaskauje dopiero za 5 razem jak jest dobrze a z reguly to za 20 razem - swiece sa ok, akumulator tez, filrty powymieniane olej tez - mechanik powiedział mi ze to problem z pompa wtryskową i ze bede musiala oddac ja do regeneracji :sad: Czy moze mi ktoś polecic zaklad gdzie regeneruja takie pompy i mniej wiecej ile to kosztuje?
na cieplym czy zimnym ?
#3 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 13:49
#4 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 13:51
najtrudniej jest ja zapalic na zimnym po calej nocy lub jak postoi ponad godzinke
podjedz gdzies na odpowietrzenie ukladu paliwowego i wymiane wezy przelewowych
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 14:27
juz jest odpowietrzony i powymieniane weze
no to nieciekawie. poszekaj na ArturaL on jest obcykany w klekotach moze cos pomoze
#7 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 14:56
W Vectrze X20dtl, miałem podobny przypadek gdzie powietrze dostawało się do układu poprzez połaczenie pompy wtryskowej z przewodem paliwowym, przez co oczywiscie nie ciekło, ale swoje przez nockę robiło i pojazd był nie do uruchomienia.. Czesto w tych motorach przewody przelewowe, sparciałe potrafia narobić takiego bałaganu.
A pompka może być sprawna
#8 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 14:58
#9 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 15:23
forezka nie przesadzaj. Skoro problem wystepuje na zimnym silniku, to najprawdopodobniej gdzies do ukladu paliwowego dostaje sie powietrze. Przy niesprawnej pompie problem z odpalaniem wytepowalby na cieplym silniku. Zreszta taka usterke mozna dosc prosto zdiagnozowac, co juz wielekrotnie bylo poruszane na forach "omegowych". Wystarczy pompe schlodzic (np. polewajac zimna woda) i jesli to ona jest winna, to autko po jej schlodzeniu powinno odpalic.forezka, szykuj 2500-2800 na regenerację albo 3500 na nową pompę
#10 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 16:14
#11 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 16:35
Trudno sie przyzwyczaić do tego że na forum motoryzacyjnym piszą Kobiety.Najprostszą czynnością którą możesz dokonac sam, dziadparyski,
Ale przepraszam.[/ot]
Zawsze kolega/mąż/chłopak może conieco wymienić
#12 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 16:43
Ona ma 2.2 DTI, tam ni ma pompki w bakuW Omegach jest w zbiorniku pompka paliwowa i w przypadku gdy jest zabrudzona lub niesprawna to przy ponizej 20 L ON w baku jest problem z odpalaniem. Ja tak wlasnie mam.
#13 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 17:17
pozdrawiam wszystkich :smile:
#14 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 18:22
#15 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 18:32
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 21:58
Jeśli to nie pomoże, to wiesz co, z Rudy Śląskiej masz niedaleko do Myślenic, pojedź tam i niech Ci wgrają nowy soft z modułem do likwidacji trudnego zimnego startu silnika. Namiary:
MARIMEX Punkt satelitarny
32-400 Myślenice, ul. Sobieskiego 44
Tel.: (12) 274 14 80; Fax.: (12) 274 14 82
Email: krakow@opel-marimex.com.pl
www: http://www.opel.marimex.com.pl/
NA SAMYM POCZĄTKU podłącz kompa i sprawdź wskazania czujnika temperatury do ECU (2-pinowy obok termostatu) na zimno (po nocy porównując z temp. otoczenia) i na gorącym (porównując ze wskazaniami z deski rozdzielczej). To na tyle. Bądź dzielna
#18 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 22:19
Jeśli to nie pomoże, to wiesz co, z Rudy Śląskiej masz niedaleko do Myślenic, pojedź tam i niech Ci wgrają nowy soft z modułem do likwidacji trudnego zimnego startu silnika. Namiary:
Takie wgranie softu ZTCW to robia w kazdym ASO Opla, dzwonilem z 2 miesiace temu do Mikolowa i Tychow i gadali, ze za ~100zl wgrywaja :smile:
#19 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 22:53
P.S. co do przebiegu to niestety nie wiem ile ma bo niedawno ja kupilam i napewno byl przekrecany licznik tak wiec nie jestem w stanie tego stwierdzic
#20 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 14:12
Dzisiaj dodatkowow zauwazyłam
1. ze wskazówka z temperatury wody ledwo sie podnosi dopiero po przejechaniu kilku dobrch kilometrów (ale juz wyczytałam ze musze sprawdzic czy chlodnica jest ciepla i ze to moze byc termostat )
2. kontrolka swiec zarowych zapala mi sie tylko rano po nocy, a w ciagu dnia jak chce odpalic np po 1,5 h to nawet sie nie zaswieca i wtedy mam najwieksze problemy z odpaleniem a swiece byly sprawdzane i sa ok.
Czy moze to byc uszkodzony przekaźnik swiec lub jakis czujnik i dlatego mam takie problemy z odpalaniem?