a na jakim oleju jeździsz ???
Motul 300V 5W40
Napisany 12 listopada 2013 - 23:48
to świetna marka niestety nie u nas, ponieważ na półkach w sklepach jest chyba 2x więcej podróbek niż ori.Motul
Napisany 13 listopada 2013 - 19:34
to świetna marka niestety nie u nas, ponieważ na półkach w sklepach jest chyba 2x więcej podróbek niż ori.
moja omega w dziale "KLUBOWY GARAŻ"
Napisany 13 listopada 2013 - 19:39
to świetna marka niestety nie u nas, ponieważ na półkach w sklepach jest chyba 2x więcej podróbek niż ori.
Olej kupuje u przedstawiciela producenta w zaplombowanych opakowaniach. Na każdej plombie jest indywidualny numer produkcyjny, data wyprudkowania oleju
Napisany 13 listopada 2013 - 21:00
Dobrze, przecież ja nie neguje tego, że ten olej jest dobry wręcz przeciwnie co napisałem wcześniej. Też nie napisałem, że napewno wozisz u siebie podróbkę. Bo koro kupujesz u dystrybutora to napewno jest to ori. Tym bardziej nie rozumiem dlaczego naskakujesz na mnie.Przeczytaj co napisałem parę postów wcześniej
Napisany 13 listopada 2013 - 21:04
Tym bardziej nie rozumiem dlaczego naskakujesz na mnie.
w temacie tego oleju dla innych którzy czytają to forum, mających zamiar kupić olej i sugerujący się tymi wypowiedziami. Przeczytają kupią w sklepie a później rozejdzie się fama że Motul to syf. Dlatego lepiej takie pogłoski dusić w zarodku.
Napisany 18 listopada 2013 - 05:16
Napisany 18 listopada 2013 - 09:38
Napisany 18 listopada 2013 - 09:55
Napisany 18 listopada 2013 - 11:19
Dodam że jeżdżę dynamicznie,od czasu do czasu przegonię po trasie,bez większych szaleństw
nowe panewki-ale tylko korbowodowe,bo już dwie nie wyglądały za ciekawie,ale nie było tragedii
Napisany 18 listopada 2013 - 23:56
Napisany 19 listopada 2013 - 16:12
Napisany 19 listopada 2013 - 16:43
Napisany 19 listopada 2013 - 16:59
Napisany 19 listopada 2013 - 23:56
ja sie dziwie,ze jeszcze nikt nie napisal,ze w tych silnikach sie dolu nie robi
Zrobiłem całkowity remont X30XE bez szlifu wału,bo akurat spece pomierzyli wał i był ok w przeciwnym razie gdyby miałby być szlif szukałbym innego wału.
Napisany 20 listopada 2013 - 18:35
wymiana pierścienie to też już robota z dołem silnika i co nie robi się? dużo na forum jest o tym, że nie szlifuje się wału, ale nie o tym żeby nie ratować dołu silnika tylko dać mu umierać w męczarniach;pja sie dziwie,ze jeszcze nikt nie napisal,ze w tych silnikach sie dolu nie robi
Napisany 21 listopada 2013 - 11:51
Najpierw ustal co rozumiesz przez "sie dolu nie robi".
Napisany 23 listopada 2013 - 06:43
Napisany 23 listopada 2013 - 09:54
Napisany 23 listopada 2013 - 10:41