

[OB & OBFL] Omega 3.2 MV6 - Tuning silnika - Na przyszlosc
#61
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 12:57
#62
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 13:00
Albo budować silnik na innym korbowodzie i innych tłokach
po co??
to w 3.2 jest wystarczająco wytrzymałe
#63
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 13:03
po co??
to w 3.2 jest wystarczająco wytrzymałe
Chociażby po to aby zmienić skok tłoka

#64
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 13:13
:yes:
ale koszta robią się za***iście duże wtedy
#65
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 13:21

#66
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 13:35
Mozna by bylo tez dlubnac programem mape z ktorej mozna jakies 15-20km wyciagnac max. Chociaz to drogi zabieg
Sportowymi walkami juz lepiej moze byc mysle ze z 30 max by wyszlo a wydech dobry od a do x to max 15
#67
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 13:38
W 3.2 wystarcza walki od swiatka i good wydech od baranow startujac.
Mozna by bylo tez dlubnac programem mape z ktorej mozna jakies 15-20km wyciagnac max. Chociaz to drogi zabieg
Sportowymi walkami juz lepiej moze byc mysle ze z 30 max by wyszlo a wydech dobry od a do x to max 15
jak wałki to musi za tym pójść program... i dobrze by było też regulowane koła do wałków
w przeciwnym wypadku auto nie będzie pracowało tak jak należy
#68
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 19:07
#69
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 19:59
Walki z 1.5k
Program 1.5k
Gdzie te 10tys?
Heheh prawdziwy tuning to nie dzial mototyzacyjny z tesco.
Ten sport zaaaaawsze byl, jest, i bedzie droooogi.
Chcesz to plac i placz

#70
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 20:01
Wydech z 3tys kompletny
to jest cena za barany+montaż i to robiąc mocno po łebkach oraz u znajomego.... a gdzie reszta wydechu??
#71
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 20:20
Ale ok niech bedzie max 4k za kpl wydech
#72
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 20:23
co do sprezyn zaworowych to nie przesadzajmy, te sprezyny sie daje jak auto sie kreci wyzej jak omegowe 6700 czy ile tam jest odcina.
zabawa z korbami/tlokami to koszty dochodzace do 10tys z wywazeniem bo musi byc wywazone. A wał korbowy dalej pozostaje seryjny

#73
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 20:25
Zalezy... Mi kiedys srt oferowal 2.5 za calosc o ile dobrze pamietam... Fakt no name i pod R4.
noooo i to zmienia postać rzeczy

Bo ja bym się nie podjął założenia komuś baranów za 3tyś, bo byłaby to robota zrobiona na odpierdziel
Żeby założyć barany to musz wyjąć silnik, a to się wiążę z wymianą płynu chłodzącego, płynu we wspomaganiu, przeróbką reszty wydechu..... Tak samo moim zdaniem non sens wsadzać barany i nie powiększyć kanałów wydechowych w głowicy, a to się wiążę ze zdjęciem głowic, zrobieniem ich porządnie (a koszt zrobienia głowicy w aucie z przebiegiem ok 250-300tyś to ok 1tyś zł plus uszczelki + robota z powiększaniem kanałów)
#74
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2014 - 09:49
Wcale nie trzeba silnika wyjmować, bo można zrobić takie barany.Żeby założyć barany to musz wyjąć silnik
#75
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2014 - 10:48
Wcale nie trzeba silnika wyjmować, bo można zrobić takie barany.
Już przerabialiśmy ten temat

jakoś fotek nie było .

782-214-578
884-777-999

#76
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2014 - 12:08
Wcale nie trzeba silnika wyjmować, bo można zrobić takie barany.
a ja Ci udowodnię, że trzeba.....
Po 1. Żadnych fotek nie było
po 2. Przyjmijmy, że nawet zrobiliście takie barany to powiedz mi jak udało Ci się włozyć owinięte bandażem barany

Po3. Również przyjmijmy, że zrobiliście takie barany.... to teraz mnie powiedz czy są one z rur giętych czy jest tam pierdylion spawów?? Bo jak jest pierdylion spawów to dla mnie one są nic nie warte
po 4. Również przyjmijmy, że zrobiliście takie barany, z rur giętych, owiniete bandażami (przyjmuję, że cuda się zdarzają), ale jaki jest sens je montować na te spaprane kanały wydechowe w głowicy?? Trzeba te kanały w głowicy powiększyć i spolerować inaczej w ogóle nie mają sensu te barany
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

#77
OFFLINE
#78
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2014 - 23:34

#79
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2014 - 01:23
Wiekszy i krotszy dolot z doplywem zimnego powietrza, porting in/ex, barany, wydech (najlepiej policzony - samorobka to nigdy niewiadomo. Ostre walki, regulowane kolka rozrzadu, mocniejsza pompa paliwa i regulator cisnienia oraz wtryski troche wydajniejsze (seryjne z 3.0 wytrzymuja ok. 260KM). No i oczywiscie program (na oryginalnym ecu), u prywaciarza 400zl robota, 300zl za wynajecie hamowni no i dojazd do niego na miejsce... W moim przypadku to 700km w dwie strony i w tysiacu sie mieszcze... Kto tu pisal cos o 1500zl+ za sama robocizne??
Sipa, ale te graty co tu wymieniłeś nie spadły Ci z ciężarówki.... za barany, regulowane koła rozrządu itd itp musiałeś zapłacić.....a Ty piszesz że mieścisz się w tyciącu, tylko, że za sam program

#80
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2014 - 06:16
Wiekszy i krotszy dolot z doplywem zimnego powietrza, porting in/ex, barany, wydech (najlepiej policzony - samorobka to nigdy niewiadomo. Ostre walki, regulowane kolka rozrzadu, mocniejsza pompa paliwa i regulator cisnienia oraz wtryski troche wydajniejsze (seryjne z 3.0 wytrzymuja ok. 260KM). No i oczywiscie program (na oryginalnym ecu), u prywaciarza 400zl robota, 300zl za wynajecie hamowni no i dojazd do niego na miejsce... W moim przypadku to 700km w dwie strony i w tysiacu sie mieszcze... Kto tu pisal cos o 1500zl+ za sama robocizne??
czy ja o czyms niewiem?