


[OB & OBFL] Omega 3.2 MV6 - Tuning silnika - Na przyszlosc
#41
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2014 - 22:28

#42
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2014 - 22:33
Ostatnio siedziałem 3 godziny, gumką do metalu na mikrosilniku i różnych ziarnach, polerowałem jedną głowicę. Efektu na pewno się nie odczuje, ale satysfakcja gwarantowana

[yt=dolot]WtB28mzhS6g[/yt]
#43
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 20:55
Jak chcesz poprawić "trochę" dolot i wylot to go spoleruj. Fabryka niestety tego nie zrobiła i po kosztach zostawiła chropowatości. Zmniejszysz trochę zawirowania spalin i powietrza z i do głowicy.
Ostatnio siedziałem 3 godziny, gumką do metalu na mikrosilniku i różnych ziarnach, polerowałem jedną głowicę. Efektu na pewno się nie odczuje, ale satysfakcja gwarantowanaSłaby filmik, na 1 cyl widać w środku te nieróności. Na drugim cyl już coś było zrobione, chociaż ciężko tam frezem dojść głębiej ale dało rade. Na koniec 2500 wodnym i pastą g3 na mokro.
[yt=dolot]WtB28mzhS6g[/yt]
Poprawcie mnie jak się mylę ale gdzieś czytałem że nie powinno się polerować kanałów dolotowych tylko wydechowe :pokoj::pokoj::pokoj::pokoj:

782-214-578
884-777-999

#44
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 21:16
#45
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 22:59
Poprawcie mnie jak się mylę ale gdzieś czytałem że nie powinno się polerować kanałĂłw dolotowych tylko wydechowe :pokoj::pokoj::pokoj::pokoj:
Trudno. Beda spolerowane

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#46
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 04:35
#47
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 10:06

Polerowanie wydechu znowu ma większy sens bo tam nie zależy nam na mieszaniu spalin a jedynie z wyrzuceniem ich z jak najmniejszym oporem aby jak najlepiej i najszybciej opróżnić komorę spalania

Mogę się mylić bo to tylko moje wnioski na podstawie tekstu jaki znalazłem na stronie poświęconej kwestii polerowania kanałów dolotowych/ wydechowych
#48
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 19:01
Niestety moje plany odnosnie tuningu sie zaczynaja przekladac przez instalcje i rdze
mozna sie bylo tego spodziewac,ze ten plan to bedzie jak to :
http://forum.omegakl...a omega&page=17

#49
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2014 - 00:01
Nie bede tuningu zaczynal zeby za rok mi silnik z pod maski wyjechal, a ja na rdzy z kierownica w reku zostane

Dzisiaj 5 godzin wymienialem wetylator bo w moim od BFL zatarla sie tulejka dolna. Kolena czesc przypasowala mi od starej omegi. Swoja droga nie zycze tego nikomu. :szpital:
#50
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 00:28
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#51
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 23:53
Po tuningu silnika nie bede mial jak przetestowac ile mam koni, ale dobrym testem powinno byc przyspieszsenie od 0-100km/h.
Tu zamieszczam filmik z seryjnej 3.2:
Okolo 7.7sek do 100km/h - zobaczymy za miesiac jak sie wezme za wydech z nierdzewki. Ciekawe jak poprawi sie przyspieszenie.
Mam nadzieje ze uda sie zejsc ponizej 7 sek w automacie

#52
OFFLINE
Napisany 04 maja 2014 - 01:03
Ale one chyba nie pasua do kazdej v6 omegi?
Po tuningu silnika nie bede mial jak przetestowac ile mam koni, ale dobrym testem powinno byc przyspieszsenie od 0-100km/h.
Tu zamieszczam filmik:
Okolo 7.7sek do 100km/h - zobaczymy za miesiac ak sie wezme za wydech z nierdzewki jak poprawi sie przyspieszenie.
Mam nadzieje ze uda sie zejsc ponizej 7 sek w automacie
proponowal bym jeszcze sprawdzic 80-140 no i oczywiscie Vmax
btw gdzie bedziesz robil wydech?
#53
OFFLINE
Napisany 04 maja 2014 - 01:12
proponowal bym jeszcze sprawdzic 80-140 no i oczywiscie Vmax
btw gdzie bedziesz robil wydech?
U siebie w garazu

Vmax to nie ma gdzie sprawdzic, musial bym jechac ponad 2 razy szybciej niz na to przepisy pozwalaja

#54
OFFLINE
Napisany 05 maja 2014 - 18:21
tym możesz dokładniej sprawdzić
u mnie
bez TC 7.99
z TC 7.94
średnia z 3 prób (razem 6 startów)
#55
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 09:39
#56
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 10:31
Sam chciałbym dołożyc ze 30-40KM do swojej omesi za rozsądne pieniądze.
co jest dla Ciebie rozsądnymi pieniędzmi??
Bo silników N/A za rozsądne pieniądze raczej nie zrobisz żeby uzyskać taki przyrost mocy

#57
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 11:28
#58
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 11:50

#59
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 11:56
No sam nie wiem:) Omesia własnie zakupiona. Po świętach idzie do mechanika na wymiane zawieszenia, rorządu itp. taże ze 2tys zostawie. Koła plus opony 18" zamówione to kolejne 3tys. Także myślę, że koło 3tys mógłbym w nią jeszcze włożyć. Tylko nie wie czy za te pieniadze cuś sie zrobi. Miałem wcześniej A6 3,2 255KM w automacie i wydaje mi sie że omesia wcale nie jest słabsza. Wkońcu audi ważyło 1950kg.
3 tysie to Ci wystarczą na same kolektory rurowe z montażem..... ale one przyrostu mocy na poziomie 40KM Ci nie dadzą

#60
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2014 - 12:08
Orientowałem się kiedyś w cenach to napawanie jednej krzywki koszt około od 150-200 zł.