

Problem 2.5 DTI
#121
OFFLINE
Napisany 09 października 2011 - 11:48
Jeżeli chodzi o odcięcie flansz aby sprawdzić prześwit,to niestety tylko jakiś warsztat od wydechów,a oni pewnie stwierdzą że katy do wymiany.Może lepiej czymś przepłukać te katy tylko czym?Środek reklamowany wyżej raczej niedostępny.
#122
OFFLINE
#123
OFFLINE
Napisany 09 października 2011 - 19:10
chyba aż takich efektów by nie było po można powiedzieć delikatny poluzowaniu tego połączenia,bo nie rozchylałem go tylko wykręciłem nakrętki.
To dowód na brak drożności katalizatora (głównego).
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#124
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2014 - 10:51
Mam problem z omegą a mianowicie padł mi całkowicie 6. wtryskiwacz kupiłem drugi używany tyle że z bmw (on się rózni tylko jedną cyferką na końcu numeru i mówili mi żę pasuje) więc zawiozłem wszystkie do sprawdzenia i przeszły test pomyślnie. Zamontowałem je do auta odpaliłem a samochód jak chodził tak chodzi czyli nie pracuje na 6 cylindrze i do tego teraz po założeniu dobrego wtryskiwacza poszło paliwo do oleju.
Nie mam teraz pojęcia co dalej robić czy to może pompa wysokiego ciśnienia czy listwa cr? A może ktoś orientuje się jakie powinno być ciśnienie sprężania w tym silniku bo nigdzie nie mogę znależć a u mnie jest w granicach 26 bar
#125
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2014 - 14:48
skoro po zamontowaniu sprawnego wtrysku poszło paliwo do oleju to stawiam że na tym szóstym masz dziurę w tłoku, sprawdzałeś ciśnienie na wszystkich cylindrach ?Witam
Mam problem z omegą a mianowicie padł mi całkowicie 6. wtryskiwacz kupiłem drugi używany tyle że z bmw (on się rózni tylko jedną cyferką na końcu numeru i mówili mi żę pasuje) więc zawiozłem wszystkie do sprawdzenia i przeszły test pomyślnie. Zamontowałem je do auta odpaliłem a samochód jak chodził tak chodzi czyli nie pracuje na 6 cylindrze i do tego teraz po założeniu dobrego wtryskiwacza poszło paliwo do oleju.
Nie mam teraz pojęcia co dalej robić czy to może pompa wysokiego ciśnienia czy listwa cr? A może ktoś orientuje się jakie powinno być ciśnienie sprężania w tym silniku bo nigdzie nie mogę znależć a u mnie jest w granicach 26 bar
#126
OFFLINE
#127
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2014 - 18:20
#128
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2014 - 08:13
#129
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2014 - 16:01
a czym były testowane ?więc zawiozłem wszystkie do sprawdzenia i przeszły test pomyślnie
#130
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2014 - 08:28
zawiozłem do serwisu boscha w Częstochowie
#131
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2014 - 17:29
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#132
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2014 - 19:42
#133
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2014 - 21:07
Ciepłe lub zimne bez znaczenia, pracuje tak samo. Chodzi o eberspacher??To co napisane wcześniej, dogrzewacz i inne
To ASB więc nie sprawdzą. A chip wrzucony przez pierwszego właściciela.jechać na hamownie
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#134
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2014 - 12:18
Chodzi o eberspacher??
Tak. Jest jeszcze opcja że dawki na wtryskiwaczach się rozjechały czyli źle się otwierają albo sterownik ciśnienia na listwie jest uszkodzony. Jest opcja że przetarta jest gdzie wiązka skoro to dzieje się od czasu do czasu. Generalnie samemu zapewne będzie ciężko to sprawdzić. Osobiście sprawdziłbym momenty otwarcia wtryskiwaczy i czy któryś nie leje. Bo skoro wirus działał od x km to nie powinien robić teraz problemów. Ewentualnie jechać do kogoś, kto zajmuje się chipami i on będzie wiedział czy ktoś gmerał w tym czy wszystko jest ok. I nie musi tego zrobić na hamowni tylko na kołach. Spróbuję pogadać ze znajomym, który ogarnia dość te silniki może coś mu przyjdzie do głowy;)
#135
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2014 - 17:19
#136
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2014 - 18:58
Z podłączaniem się pod kompa mam problem bo OS nie działa mi (poza tym nie łączy się z dti) a Op-Com`a nie mam. Podłaczam się u Mewy. Zrobiłem zdjęcia parametrów pracy silnika, może wrzucę i poproszę o interpretację?? W niedzielę ojciec przyjedzie do mnie i będziemy działać.
Damian czym poprawić korektę wtrysku?? Odpięcie klem z aku robi coś w tym silniku??
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#137
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2014 - 22:10
#138
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2014 - 06:39
Przebieg dobrze ponad 300 tyś.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#139
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2014 - 08:36
#140
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2014 - 09:08
W V50 też mam CR i po wyciągnięciu wtrysków jest problem z odpowietrzeniem tego wysokiego ciśnienia. Sporo trzeba kręcić silnikiem tak ze 2 akumulatory padnąCommon rail sam sie odpowietrza nie musisz kombinowac

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd