tak nie można patrzeć że każdy to oszust, co do odpowietrzania jak wszystkie są zregenerowane to luzujesz nakrętki wysokiego ciśnienia na wtryskach przekręcasz zapłon i pompka elektryczna dobije paliwo do wtryskiwaczy potem wszystko skręcasz i powinien zapalić od strzałaMam info od kolegi, że większość zakładów leci w kulki z klientami


Problem 2.5 DTI
#141
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2014 - 11:13
#142
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2014 - 17:38
Widze ze powyzszy problem nie tylko mnie dotknął.
Krótko:
Awaria, siwy dym,brak mocy,telepanie silnikiem-holowanie
Zdjęto głowice ,a tu wypalona dziura w tłoku nr 6 ,ale nie na wylot.
Tłok wymieniono, pierscienie też, głowice zregenerowano,
Zregenerowano również 4 wtryski.
Po złożeniu i zalaniu wzrasta poziom oleju silnikowego ekspresowo.
Po 20km jazdy poziom oleju silnikowego wyraznie wzrasta pow maximum na bagnecie.
Auto pracuje równo, odpala od strzału ,obroty nie falują, autem nie telepie ,dymu brak
Poziom płynu chlodniczego OK,Ropa w oleju jest i to wyraźnie.
Mechanik sugeruje awarie pompy wtryskowej CR.
Czy taki przeciek do silnika jest w ogóle możliwy??? Bardzo PILNE!! :masakra2:
#143
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2014 - 19:00
tak przez simmering wałka pompy i to spory, bo za nim jest tyle ile pompuje pompka pod progowaCzy taki przeciek do silnika jest w ogóle możliwy? Bardzo PILNE
#144
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2014 - 22:47
tak przez simmering wałka pompy i to spory, bo za nim jest tyle ile pompuje pompka pod progowa
Dzieki wielkie za szybką odp.
Tak sie domyslałem ze jak juz to bedzie to cisienie od pompy zewnetrznej.
No nic widać

Kilkanascie minut pracy i litr w misce przybylo, raczej niemozliwe zeby po scianie cylindra tyle spłynęło....
Znalazłem taki opis ( manual ) uczczelnienie pompy wysokiego ciśnienia CR CP1 na forum alfy.
Mogłoby to miec zastosowanie u nas??
http://www.forum.alf...p1_2_4jtdm.html
#145
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2014 - 18:10
#146
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2014 - 21:57
Patrząc od przodu silnika to czwarty wtryskiwacz dokręciłem o pół obrotu i drugi tak 1/4. Było pełno ropy, być może podkładka miedziana nie uszczelnia odpowiednio. Odpinałem po kolei wtyczki wtryskiwaczy. Po odłączeniu pierwszego wtryskiwacza brak reakcji podczas pracy silnika. Czyli jest uszkodzony.
Mogę coś w nim sam wymienić/zregenerować czy jedynie profi zakład? Używki niby działające sprzedają na allegro po ok. 200zł.
DamianSz dzięki za odzew. Jutro odezwę się bo dzisiaj nie miałem możliwości.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#147
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2014 - 01:41
Patrząc od przodu silnika to czwarty wtryskiwacz dokręciłem o pół obrotu i drugi tak 1/4. Było pełno ropy, być może podkładka miedziana nie uszczelnia odpowiednio.
Dokręcałeś śrubunki przewodów paliwowych przy wtryskiwaczach? Jeśli tak to, tam nie ma podkładek/uszczelek.
Mogę coś w nim sam wymienić/zregenerować czy jedynie profi zakład?
Końcówkę/rozpylacz da radę wymienić, lecz to niestety "druciarstwo".
Wyślij do Stalowej Woli na regenerację.
Używki niby działające sprzedają na allegro po ok. 200zł.
Odpuść sobie używki, lepiej zagrać w Totka,pewniejsze trafienie;)
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#148
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2014 - 09:15
Dokręcałeś śrubunki przewodów paliwowych przy wtryskiwaczach? Jeśli tak to, tam nie ma podkładek/uszczelek.
Nie śrubunki wysokiego ciśnienia paliwa tylko nakrętki, które są na tych długich śrubach łączących głowicę z wtryskiwaczem. Nie wiem czy nie lepiej na przyszłość będzie wykręcić te nakrętki, dokręcić śruby i wtedy nakrętki.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#149
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2014 - 09:25
masz na mysli śruby jarzm wtryskiwaczy nr 1 na foto (poglądowe)Nie śrubunki wysokiego ciśnienia paliwa tylko nakrętki, które są na tych długich śrubach łączących głowicę z wtryskiwaczem. Nie wiem czy nie lepiej na przyszłość będzie wykręcić te nakrętki, dokręcić śruby i wtedy nakrętki.

ostrożnie z dokrecaniem je się dokręca bardzo małym momentem za mocno dokręcone mogo spowodować pęknięcie jarzma, tak jak Czeladnik napisał stalowa wola i masz spokój na kilka ładnych lat.
#150
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2014 - 14:50
Nie śrubunki wysokiego ciśnienia paliwa tylko nakrętki, które są na tych długich śrubach łączących głowicę z wtryskiwaczem. Nie wiem czy nie lepiej na przyszłość będzie wykręcić te nakrętki, dokręcić śruby i wtedy nakrętki.
No to mamy jasność. Delikatnie dokręć, jak Damian napisał. Dokładnie 9 Nm, ni mniej ni więcej. To bardzo ważne, po dokręceniu "z ręki" (wydawało by się z wyczuciem), na moich oczach jarzmo pękło na pół

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#151
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2014 - 17:52
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd