

!!! GRZANIE !!!
#141
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 19:24
#142
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 21:29
#143
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 21:52
Górny wąż to wejście dolny wyjście. Jeżeli dolny nie parzy to dalej jest zamulona nagrzewnica - płukanie nie pomogło to trzeba ją spróbować przepłukać/przedmuchać osobno - jak to nie pomoże - wymiana.wyplukalem uklad i dalej zimne !termostat otwiera na 92 przy 95 wlancza sie 1 bieg wentylatora!!obydwa nweze od nagrzewnicy sa gorace gorny bardziej
Jakie masz sterowanie ogrzewaniem?
#144
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 19:17
#145
OFFLINE
#146
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 20:00
#147
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 20:07
#148
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 20:46
Gdyby poszła pompa, to by się strasznie grzał silnik, pod czerwone pole.jakie sa objawy jak pompa siadnie?obieg jest wentylatory zalancza prawidlowo i wymienialem ja dwa lata temu razem z rorzadem!teraz slychac delikatny otarcia jakies z obudowy rorzadu!
Pisał, że rurki są ciepłe, więc to nie ona...Żadne octy żadne płyny , nagrzewnica do wymiany.
#149
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 10:06
Nic nie może trzeć w obudowie, może pasek się ześlizguje - nie ważne i tak wypadało by to sprawdzić.jakie sa objawy jak pompa siadnie?obieg jest wentylatory zalancza prawidlowo i wymienialem ja dwa lata temu razem z rorzadem!teraz slychac delikatny otarcia jakies z obudowy rorzadu!
Co do braku ogrzewania na jałowym biegu to albo dalej jest przymulona nagrzewnica, zapowietrzenie albo pompa już nie domaga, z tym że wtedy temp by skakała bardziej niż normalnie. Nie ma rady trzeba jakoś to posprawdzać. Jeszcze parownik lpg może przeszkadzać jak jest "źle" wpięty. Normalnie jak rurki od nagrzewnicy parzą to i z nawiewu też powinno prawie parzyć, szczególnie jak nie ma mrozów.
#150
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 13:56
#151
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:18
#152
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:45
#153
OFFLINE
#154
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 21:35
ale u mnie nie ma zawoeu trojdraznego!
Czy możesz naszkicować połączenie reduktora? co by nie było wątpliwości.
Jeżeli reduktor jest wpięty równolegle to nie powoduje słabszego przepływu w tym miejscu.
Objawy wskazują na słaby przepływ przy niskich obrotach, może to faktycznie pompa lub zamulenie nagrzewnicy.
#155
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 10:30
ja tez miałem tak ze sie grzała na momecie az w koncu wymieniłem chlodnice i jak reka odja temp. trzyma jak trzeba......:jump:
#156
OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 11:53
#157
OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 12:36
#158
OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 13:19
jezeli masz klimatronik to wina jest sterownika klimatronika - u mnie rano grzeje przez jakis czas pozniej grzeje pozniej sie cos piepszy i wieje chlodem
robilem juz reset klimatronika i nic a moze na kompie by mi pokazalo czemu nie grzeje chociaz watpie w to.co myslicie?a czynnik ma cos do grzania w klimie?i jeszcze jedno pytanko przy rozgrzanym silniku te rurki od nagrzewnicy maja byc gorace z tego co wyczytalem gdzie je sprawdzacie w srodku w aucie czy gdzies w komorze silnika?
#159
OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 13:42
jak by była przypchana to był by słaby obieg ale na nagrzecnice i tak by grzało....
jak staniesz przed omcia to po lewej stronie ida dwie rurki do nagrzewnicy to sprawdz czy sa ciepłe:P
#160
OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 13:45
przez chłodnice przypchana nie powinno byc problemu z grzaniem w srodku.......
jak by była przypchana to był by słaby obieg ale na nagrzecnice i tak by grzało....
jak staniesz przed omcia to po lewej stronie ida dwie rurki do nagrzewnicy to sprawdz czy sa ciepłe:P
oki dzieki wielkie