

!!! GRZANIE !!!
#261
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2012 - 19:41
#262
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2012 - 23:26
- zerknij nad filtr kabinowy tam jest kwadratowa czarna puszka - od góry wchodzą dwa przewody podciśnienia - może sie wypieły lub są zamienione.
#263
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2012 - 08:15
#264
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2012 - 09:59
Więc tak , czy się coś stanie jak będzie wypięte podcisnienie czy będzie wiecej spalał chyba nie z tego co czytałem na forum niebędzie się nic działo więc narazie niech zostanie wypiete na wiosne się wepnie z powrotem , a co do filtra kabinowego to wogule go tam niema ktos go wypierdzielił takiego juz kupiłem , chyba musze sie zaopatrzyc w nowy filterek kabinowy , zdrugiej strony filtr to niema nic wspólnego z ogrzewaniem chyba a raczej do czystosci parowania i niemrzyjenych zapachów z zewnątrz .
albo masz zle wpiety trojdrozny w weze albo pomieszane podcisnienia. to co wypioles zaslep i zrob porzadek. schemat podcisnien masz w dziale sprawdzone porady
#265
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2012 - 15:15
#266
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2012 - 15:35
jak rozpocznie się wiosna i zacznie wszystko pylić może Ci się grzyb do tunelów nawiewów wdać, Lepiej byś założył w miarę szybkono ale niemam tego filtra kabinowego czy on powinien byc czy moze go niebyc przez jakis czas, do czasu az sobie kupie .

#267
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2012 - 16:27
Nad filtrem jest puszka "zasobnik podciśnienia" tak jak to widać na tym zdjęciu - od góry wchodzą wężyki podciśnienia - może są wypięte lub zamienione miejscami.

Jak nie chcesz mieć grzybobrania w samochodzie to jak najszybciej kup ten filtr kabinowy najlepiej z węglem
Filtron K1001A lub te w linkach
http://sklep.dixi-ca...ega-p-1141.html
http://www.olejesamo...eglem-aktywnym/
Parownik ma bardzo gęste użebrowanie przez to każdy brudek się wczepia.
Jak już wyrosną "pieczarki" to żadna dezynfekcja i nie pomoże tylko wyjęcie i czyszczenie mechaniczne.

#268
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2012 - 17:00
#269
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2012 - 17:48
#270
OFFLINE
Napisany 02 marca 2012 - 22:49
Podpowie mi ktoś jak dokładnie spuścić płyn z układu chłodzenia.
Wiem tylko że u dołu chłodnicy jest czerwona zakrętka, tylko że tamtędy niewiele spłynie.
A z tego co kojarzę to do mojego typu silnika wchodzi aż 8-10 litrów?
Jak resztę wylać?
#271
OFFLINE
Napisany 03 marca 2012 - 01:00
Witam
Podpowie mi ktoś jak dokładnie spuścić płyn z układu chłodzenia.
Wiem tylko że u dołu chłodnicy jest czerwona zakrętka, tylko że tamtędy niewiele spłynie.
A z tego co kojarzę to do mojego typu silnika wchodzi aż 8-10 litrów?
Jak resztę wylać?
z reguły jest korek w bloku do spuszczania:)
#272
OFFLINE
Napisany 03 marca 2012 - 08:51
#273
OFFLINE
Napisany 03 marca 2012 - 20:24
Witam , problem rozwiązany z grzaniem , wymieniłem szczotki w tej pompce elektrycznej koło zbiorniczka wyruwnawczego i grzeje jak tralala 20 stopni ustawione na panelu i ciepełko jak niewiem az radosc jezdzic .
Czasem ta pompka nie jest od dodatkowego chłodzenia płynu w układzie?
Załącza się jak jest za duża temperatura?
Więc co ona ma do grzania w kabinie?
#274
OFFLINE
Napisany 03 marca 2012 - 20:27
Z tego co wiem to są dwie takie pompki jedna koło aku przy chłodnicy a druga pod zbiorniczkiem tzn zboku , i ta co jest przy chłodnicy obok aku jest od chłodzenia a ta druga od grzania .Czasem ta pompka nie jest od dodatkowego chłodzenia płynu w układzie?
Załącza się jak jest za duża temperatura?
Więc co ona ma do grzania w kabinie?
#275
OFFLINE
Napisany 03 marca 2012 - 20:48
Z tego co wiem to są dwie takie pompki jedna koło aku przy chłodnicy a druga pod zbiorniczkiem tzn zboku , i ta co jest przy chłodnicy obok aku jest od chłodzenia a ta druga od grzania .
To chyba w twoim silniku wychodziły jeszcze te koło aku bo ja zadnej takiej nie widzę u siebie. Jedynie te pod zbiorniczkiem wyrównawczym, ale z tego co wiem to ta pod zbiorniczkiem jest od dodatkowego chłodzenia tak jak wspomniałem wcześniej, chyba
że źle mówię. Mogłby mnie ktoś poprawić jeśli źle mówię?
#276
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 11:17
To chyba w twoim silniku wychodziły jeszcze te koło aku bo ja zadnej takiej nie widzę u siebie. Jedynie te pod zbiorniczkiem wyrównawczym, ale z tego co wiem to ta pod zbiorniczkiem jest od dodatkowego chłodzenia tak jak wspomniałem wcześniej, chyba
że źle mówię. Mogłby mnie ktoś poprawić jeśli źle mówię?
źle mówisz, pod zbiorniczkiem jest do nagrzewnicy, koło chłodnicy wspomaga obieg po wyłączeniu silnika:D
#277
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:00
źle mówisz, pod zbiorniczkiem jest do nagrzewnicy, koło chłodnicy wspomaga obieg po wyłączeniu silnika:D
Możesz kolego wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa ta pod zbiorniczkiem, po spinam ją na krótko pod aku to działa? Może ona jest powodem że mi słabo grzało w mrozy?
A czy u mnie jest ta druga przy chłodnicy, bo jakoś nigdzie jej nie widzę od strony silnika.
Jedynie przy chłodnicy od klimy widzę bodajże osuszacz to jest jak mnie oko nie myli?
#278
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:11
Możesz kolego wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa ta pod zbiorniczkiem, po spinam ją na krótko pod aku to działa? Może ona jest powodem że mi słabo grzało w mrozy?
A czy u mnie jest ta druga przy chłodnicy, bo jakoś nigdzie jej nie widzę od strony silnika.
Jedynie przy chłodnicy od klimy widzę bodajże osuszacz to jest jak mnie oko nie myli?
ja u siebie nie mam nawet tej pod zbiornikiem. ona bodajże pomaga zbić wysoką temp. a przy chłodnicy dodatkowej też nie posiadam.
#279
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 22:33
Skoro jeden wąż jest od górnej części chlodnicy idzie do tej pompki i drugi wąż prowadzi do dolnej części chlodnicy to już samo za siebie mówi
#280
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 19:18
To jak to ten sam rok i ty nie masz. Napewno ona pomaga zbic wysoką temperaturę a nie wspomóc nagrzewnice.
Skoro jeden wąż jest od górnej części chlodnicy idzie do tej pompki i drugi wąż prowadzi do dolnej części chlodnicy to już samo za siebie mówi
co masz kolego na myśli bo nie mogę rozszyfrować?