Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wariujące samopoziomowanie ksenonów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
162 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 kwietnia 2012 - 09:29

Bardzo skomplikowana nazwa jak na zwykle opaski zaciskajace.

Żartujesz?? :D

Chodzi o to jak je zapiac do czujnika aby nie unieruchomic go za bardzo.

Podlewaruj wahacz i zobacz jak pracuje...

#122 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 30 kwietnia 2012 - 09:36

No wlasnie pierwszy raz sie spotkalem z ta nazwa :-) zawsze slyszalem opaski zaciskajace, opaski do kabli ale nie trytytki. Teraz juz bede wiedzial :-) zaraz zobacze. Mam jeden lewarek wiec samego wahacza napewno nie zrobie niestety. Ale ruch tylko gora dol, na miekich tulejach ewentualnie niewielki ruch w przod tyl. Czy jakas szerokosc jest preferowana? Ja mam w aucie 5mm ktore dawno temu uzywalem do kolpakow. A fabrycznie tez jest to w ten sposob mocowane?? Przeciez opaski w takich warunkach pracy nie wytrzymuja chyba az 14 lat co ma auto :-)
ps. Pisze z telefonu wiec z duzym opoznieniem mam wszystko....ehhhhh internet w timotei

#123 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 kwietnia 2012 - 09:46

A fabrycznie tez jest to w ten sposob mocowane Przeciez opaski w takich warunkach pracy nie wytrzymuja chyba az 14 lat co ma auto

No jak chcesz, to mozesz kupic kolejny czujnik z niewypadajacym ramieniem, niecale 200z w bloto, jak chcesz tak, jak fabryka przykazala :)

#124 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 30 kwietnia 2012 - 13:11

Zamocowane, pierwsza trasa ok. Zobaczymy na dluzsza mete, ale wazne ze wiem o co chodzi i juz wiem jak ewentualnie to usunac

#125 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 kwietnia 2012 - 13:13

Git :) nr konta przesle na PW :D:D

#126 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 30 kwietnia 2012 - 18:42

problem nie usuniety jednak. ciagle sie wypina pomimo opasek. Po trasie bylo ok, ale trasa rowna, troche mniejskich drog i problem znowu sie pojawil.

#127 OFFLINE   mariush

mariush

    Było mineło...

  • 648 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: Pruszcz Gdański
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 kwietnia 2012 - 21:25

Albo poszperasz na forum bo gdzies było jak rozwiazac problem wypadającego ramienia czujnika albo trza szykować jak Dejf pisał 200pln na nowy (pacz uzywany) czujnik ksenonów

#128 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 kwietnia 2012 - 21:36

problem nie usuniety jednak. ciagle sie wypina pomimo opasek. Po trasie bylo ok, ale trasa rowna, troche mniejskich drog i problem znowu sie pojawil.

Inaczej zepnij, widocznie dales... ciała :) Ja mam przedni na trytytki i dziala, serio, tylny robilem kumplowi i do dzis tez dziala. No chyba ze chcesz bardziej dlugotrwala metode usuniecia tego wypadania czujnika - jest porada mkaminskiego na forum.

#129 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 kwietnia 2012 - 21:38

spróbuj podjechać do jakiegoś mechanika i poprosić go o szczyptę gęstego smaru silikonowego, taki smar jest dość kleisty. ale zanim napaćkasz w ramie to oczyść je z piachu kurzu i innych brudów. U mnie w zimie spadł smar silikonowy nie zamarzł po nałożeniu i trzyma jeszcze a to już ponad 1,5 roku.

#130 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 maja 2012 - 08:18

smar silikonowy mamnawet w domu. Jak tylko wroce to bede dzialal dalej. Narazie mam planie moze jakis material na okolo i tak wsadze, do tego zepne opaska i moze bedzie lepiej. Zastanawiam sie co sie dzieje ze po fabrycznym dopasowaniu, jak juz raz wypadnie to jest taki luz. Byc moze w poniedzialek wytocze nowa koncowke z nierdzewski, wykrece czujnik i zobacze czy jest mozliwosc zabezpieczenia tego taka klamra jak np korbki od szyb w drzwiach. Musze pokombinowac. Bo jak mam dac 200 zł to i tak tego nie bede potrzebowal, a nuz sie uda cos rozsadnego wykombinowac. Dzis walkna na nowo z opaskami.

#131 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 02 maja 2012 - 14:07

Na szybko. Blaszka z klaksonu. Mocowane do mocowania czujnika do ramy (silnik czy tam czego kolwiek) bo samego czujnika nie bylem w stanie ruszyc. Narazie OK.

#132 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 12 maja 2012 - 19:17

Witam. Prawdopodobnie umarlo poziomowanie ksenonow. Lewa nie rusza sie w cale, prawej nie sprawdzalem, obie swieca za nisko, lewa bardzo za nisko. Dzis bylem na regulacji swiatel. Lewej nie dalo sie regulowac, prawa delikatnie poszla w gore. W jaki sposob mozna sprawdzic czy nie uszkodzony jest elektrycznie czujnik? Nie dawno uszkodzil sie mechanicznie i zostal z tylu "przymocowany" za pomoca blaszki. Ograniczylem ruch ku wypadaniu, ruchliwosc zostala na starym poziomie. Nie wiem jak zweryfikowac czy to nie czujnik? Na kompie brak bledow. Przed wypadnieciem czujnika bylo raczej ok, bo nigdy nie zwrocilem uwagi na to, pozniej swiatla sie konczyly juz przed autem.

#133 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 maja 2012 - 19:20

jeśli błedów nie ma to wina leży w połamanych uchwytach lamp.

#134 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 maja 2012 - 06:00

a mozliwe ze przez awarie czujnika padly uchwyty? bo sie to zbieglo jednoczesnie.

#135 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 maja 2012 - 06:48

a mozliwe ze przez awarie czujnika padly uchwyty? bo sie to zbieglo jednoczesnie.

nie ma takiej możliwości, chyba że przez Twoją ingerencję ( znaczy się że sam połamałeś uchwyty, nie specjalnie ale przypadkowo i zupełnie nie świadomie) Jeśli nie możesz regulować wysokości na śrubach regulacyjnych to na 100% są uchwyty wewnątrz lampy.

#136 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 maja 2012 - 05:54

Bylem na stacji, tylko prawa udalo sie delikatnie podniesc, lewej nie udalo sie. Lewa napewno martwa bo pomimo ze usiadlem na masce a chlop sprawdzal wysokosc to nic nie drgnelo i swiatlo swiecilo nizej (nie wypoziomowalo sie). Ma ktos te zdjecia z porad? Ba tam niestety nie ma ich juz wrzuconych. Moze ktos dokladnie tez opisac jak sprawdzic te uchwyty? Musze odkrecic caly ten modul zasilajacy z tylu lampy? I czy musze wogole wykrecic lampe?

#137 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 maja 2012 - 06:21

I czy musze wogole wykrecic lampe?

bez tego to ani rusz...musisz wyciągnąć lampę i ją rozbroić z przetwornicy, silniczka regulacyjnego i palnika, następnie suszarka i ogrzewasz łączenie klosza z obudową tak długo aż będziesz mógł rozdzielić klosz od obudowy. Jak rozdzielisz lampę to wymiana to już bajka. Wykręcasz resztki uchwytu i usuwasz resztki z odbłyśnika połamanego uchwytu zakładasz drugi i składasz w odwrotnej kolejności, oczywiście nie zapominając o grzaniu suszarką kleju ;)

#138 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 maja 2012 - 07:16

I nie zapomnij wpierw zdjac klemy przed wyciaganiem lampy.

#139 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 maja 2012 - 19:41

I nie zapomnij wpierw zdjac klemy przed wyciaganiem lampy.


A to niby czemu??

#140 OFFLINE   dziubus

dziubus

    Zbanowany

  • 30 postów
  • Dołączył: 10-08-2010

Napisany 15 maja 2012 - 20:11

ja podpinam kompa i podnosze