wiem wiem, ale ona benzyny palila w trasie ok 8,5 wiec mysle ze 10 lpg to raczej normalny wynik

Napisany 07 listopada 2013 - 19:57
Napisany 07 listopada 2013 - 19:59
Z tym 1l to sie nie zgodze, co prawda mam automat, ale nim zejscie w trasie ponizej 10 to raczej cud, najmarniej przy eko(do 110) pali ok 11, przy takiej jezdzie jak 2,5 spali ok 13, to zreszta widac na kompie po spalaniu chwilowym.
wiem wiem, ale ona benzyny palila w trasie ok 8,5 wiec mysle ze 10 lpg to raczej normalny wynik
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 07 listopada 2013 - 20:26
Napisany 07 listopada 2013 - 20:32
wszystko zależy od nogi. Aftomat ma sporo do spalania (szczególnie w mieście). Trzeba dobrze opanować jazdę i go wyczuć by spalał jak manualobydwa w karawanie. Wg mnie najbardziej spalanie podnosi automat w 3.0.
Z predkoscia to i owszem, mialem 2.0 16v i ta jezdzac do 110, schodzila spokojnie ponizej 10l gazu, natomiast powyzej palila juz 13-14, czyli tyle co 3.0. Natomiast jesli chodzi o ekonomie, to na trasy i jak i do miasta wg mnie najlepszy jest 2,5.
To ze 3.0 pali litr wiecej to mit, niejedna Omege mialem i zawsze 3.0 palilo 2-3l wiecej od 2,5
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 07 listopada 2013 - 21:29
Napisany 07 listopada 2013 - 22:00
Napisany 07 listopada 2013 - 22:39
U siebie miałem ciekawostkę przyrodnicza. Aktualny motor po swapie chodził na kompie z 2.5 (oznaczenie HH) bez problemu ale silnik nie był tak wydajny. Wsadziliśmy kompa z 3.0 (AF) po paru km wywalał błąd czujnika spalania stukowego. Pewnie padł czujnik wiec jego wymiana. Po paru km to samo. Powróciłem do kompa HH. Po czasie beast dosłał mi drugi komp AF bo myślałem, że ten pierwszy był uszkodozny. Przejechałem kilometr i ten sam błąd. Ostatecznie wsadziłem kompa z tej samej serii co był w 2.5 ale od 3.0 czyli z oznaczeniem HF - od roku zero problemów. Czy ktoś jest w stanie to wytłumaczyć ??
Przypomnę, że u kolegów w 3.2 AF działa normalnie
Napisany 07 listopada 2013 - 22:55
a ja wymieniłem sam eprom w ECU od 2,5 z HH na AF i śmiga:D
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 08 listopada 2013 - 00:19
a ja wymieniłem sam eprom w ECU od 2,5 z HH na AF i śmiga:D
AF jest nowszy niż HH. Różny też jest osprzęt (chociażby przepływomierz). Stąd zapewne błąd się brał, że któraś rzecz była do starszego osprzętu i wywalało taki błąd
Napisany 08 listopada 2013 - 00:53
Napisany 08 listopada 2013 - 11:01
Napisany 08 listopada 2013 - 11:19
Śruby możesz dać stare, Ja żadnej masy nie dawałem i dokręcałem na wyczucie i jest ok
Napisany 14 listopada 2013 - 22:24
sama przekladka silnika to ok 5-600 pln, jesli masz 3.0 z omegi to w miejsce 2,5 pasuje idealnie. Wiecej powiem, nawet silnik bedzie chodzil dobrze na kompie od 2,5, pomimo ze nie dostanie tyle paliwa ile powinien dostac w najwyzszych momentach i tu trzeba by zarzucic kompa od 3.0(najlepiej ten z wersji bez wbudowanego imo.
Silnik ok 1,5k, uszczelki duperelki niech dadza Ci kolejne 1k, to 3k, to jeszcze 1,5 brakuje do tych 4,5k. Za te pieniadze to chyba ten 3.0 w idealnym stanie jest
Napisany 14 listopada 2013 - 22:27
Silnik ze skrzynią . Wymieniłem od razu rozrząd i olej w skrzyni olej z wymiana prawie 700 zł . I powiem tylko tyle że dalej nie działa .
Napisany 14 listopada 2013 - 22:29
przytargaj to domnie to ci ogarne
Napisany 14 listopada 2013 - 22:47
Napisany 26 grudnia 2013 - 20:08
Napisany 26 grudnia 2013 - 23:21
Napisany 27 grudnia 2013 - 11:34
Napisany 27 grudnia 2013 - 11:53