

Napisany 24 października 2013 - 20:14
Napisany 24 października 2013 - 20:16
Ok
w takim razie jutro jadę na szrot do znajomego i jak u niego nie znajdę to bierę tego z allegro
Napisany 25 października 2013 - 20:39
Schemat jest na www.vectra16v.com w dziale download - Opel Stromlaufpläne.
Tam są dwa, przedlift i polift. Problem jest taki że przedliftów były 3!! Starsze gdzieś miałem ale muszę znać rocznik z którego masz silnik z wiązką.
Napisany 25 października 2013 - 20:45
Już posztukowane auto jeździ . ale nie pali na jeden gar i nie wiem dlaczego .
Napisany 28 października 2013 - 16:09
może być cewka uszkodzona, kabel WN, świeca, w najgorszym przypadku ECU
Napisany 28 października 2013 - 20:00
Napisany 30 października 2013 - 23:46
Miałem ten sam objaw przy przekładce silnika (mój błąd bo wkładałem silnik z cewką i przewodami do samochodu), sprawdź czy nie uszk. przewodu WN, na ten garnek który nie pali podłóż inny przewód i świece i przy masie sprawdź czy działa
Napisany 30 października 2013 - 23:56
Napisany 31 października 2013 - 08:08
Napisany 31 października 2013 - 08:45
Raczej BMW
A tak na serio to jak masz silnik w dobrym stanie to czemu chcesz wymieniać? UPG to koszt 500-600pln a silnik + wszystkie części najmarniej 3k trza wyłożyć (oczywiście jeśli robisz to sam)
Napisany 31 października 2013 - 10:17
Raczej BMW
A tak na serio to jak masz silnik w dobrym stanie to czemu chcesz wymieniać? UPG to koszt 500-600pln a silnik + wszystkie części najmarniej 3k trza wyłożyć (oczywiście jeśli robisz to sam)
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 31 października 2013 - 10:26
Napisany 31 października 2013 - 10:27
Napisany 31 października 2013 - 10:35
to ja nie wiem jak Ty widzisz remont UPG. Tam też powinno być to co wymieniłeś nowe: olej, płyn, świece, rozrząd :hmmm:Silnik + części, płyny i wszystko co powinno być nowe/świeże Policz sobie ile wyjdą podstawy, olej, płyn chłodniczy, świece, rozrząd, sprzęgło odpada na szczęście bo kolega aftomata ma:) i sumka rośnie...
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 31 października 2013 - 10:36
Napisany 31 października 2013 - 10:38
Chodzi mi o kompletny koszt Swapa, nie sam koszt silnika
mnie operacja wyniosła niecałe 3k łącznie.
Napisany 31 października 2013 - 10:42
Napisany 31 października 2013 - 10:47
No sprzęgło to dopiero widzi jak zdejmie w jakim jest stanie, ja akurat musiałem robić, no ale ok, wlazłem na all i po dzisiejszych cenach silnikĂłw idzie zrobić to taniej
Napisany 31 października 2013 - 11:00