

Swap z 2.5 na 3.0
#1
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 21:52
#2
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 21:56
#3
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 21:59
Wydaje mi sie, że nic caly osprzęt jest taki sam jak w 3.0. Ale pamietaj , że korby wylatuja w 3.0 przy dużym katowaniu silnika.
Jak to wylatuja korby?? Bo ktos mi mowil ze musze zmieniac jakies czujniki przy silniku i wymieniac kompa w omie przy takiej przerobce
#4
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:14
Witam Panowie mam pytanko co musze wymienic w omceprzy wymianie silnika z 2.5 V6 na 3.0MV6. Co musze wymienic zeby to chodzilo bez problemu nabenzynie i gazie bo gaz juz mam ale niestety najprawdopodobniej mam pekniety blok przy moim silniku bo glowice sa sprawdzone i sa dobre a caly czas wydostaje mi sie olej do plynu chlodniczego. Wiec postanowilem wymienic caly silnik ale lepiej moze bylo by wsadzic odrazu 3.0 MV6 jesli nie bedzie duzo przerobek poniewaz budrzet mam ograniczony. Panowie prosze o pomoc moze mi to ktos opisac jakos od podstaw i prostym jezykiem. Z góry dzieki za pomoc
a chlodniczke oleju sprawdzales ? bloki nie pekaja tak same z siebie. a jak masz ograniczony $$$ to kup 2.5 - bedzie taniej
Wydaje mi sie, że nic caly osprzęt jest taki sam jak w 3.0. Ale pamietaj , że korby wylatuja w 3.0 przy dużym katowaniu silnika.
nie przy duzym katowaniu tlyko ja sie nie dba o silnik, kiepski olej, lpg z gownianymi wtryskami ktore nie daja rady na wysokich obrotach itp. jak masz wszystko sprawne to nic ci nie grozi
#5
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:17
#6
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:28
A wiec chlodniczka sprawdzona i tez jest ok glowice splanowane i sprawdzone pod cisnieniem i tez sa dobre wiec moimzdaniem to blok i mam wszystkie czesci juz i nei wiem czy skladac bo boje sie ze znowu mi sie stanie to samo za miesiac z silnikiem czyli olej do plynu. wiec nie wiem czy skladac to czy kupowac silnik lub blok na podmiane. co o tym mysliciea chlodniczke oleju sprawdzales ? bloki nie pekaja tak same z siebie
#7
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:29
A wiec chlodniczka sprawdzona i tez jest ok glowice splanowane i sprawdzone pod cisnieniem i tez sa dobre wiec moimzdaniem to blok i mam wszystkie czesci juz i nei wiem czy skladac bo boje sie ze znowu mi sie stanie to samo za miesiac z silnikiem czyli olej do plynu. wiec nie wiem czy skladac to czy kupowac silnik lub blok na podmiane. co o tym myslicie
jak sprawdzales chlodniczke ?
#8
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:32
#9
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:35
A czy walki od 3.0 daja duża rórnice w mocy omegi
Wałki ssące z 3,0 + rezonator zamiast multiramu i powinieneś mieć ok 190-195KM
#10
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:35
Sprezarka pod cisnieniem znajomy sprawdzal ale dokonca nie wiem teraz jak. A chcial bym juz moja omke zlozyc i znowu posluchac tej V6 ten dziwk mnie uspokaja a niestety omka stoi juz jakies dwa miesiace. Znajomy lakiernik juz konczy regenerowac moje alusy tylko omcie skladac i w droge heh a tu niestety silnik w czesciach. A czy walki od 3.0 daja duża rórnice w mocy omegi
wymyj ja dokladnie i zalej na noc mlekiem. postaw w temperaturze pokojowej. jesli jest szczelna to nie ma prawa byc zadnej tlustej plamy. nie raz cisnieniowe sprawdzanie nic nie wykazalo a starym sposobem na mleko byly plamy. tylko nie lej odtluszczonego

walki do 3.0 to + 20 KM. dobry silnik 3.0 to koszt 2500-3200
#11
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:39

#12
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:41
Zapytaj sie BEASTA on ma tak zrobione
mial. rok temu robilem swapa na 3.0 bo mi bylo za malo

#13
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:50
#14
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:56

Prosze bardzo tu masz komplet wałków od 3.0-http://allegro.pl/item907469137_komplet_walkow_rozrzadu_3_0_mv6_opel_omega_b.html
albo
http://allegro.pl/it...aab_9000_9.html
a jeśli masz gdzieś blisko szrot samochodowy i znajdziesz tam omege 3.0 to bierz wałki od razu ja tak zrobiłem bo facetowi będzie tylko zależało na sprzedarzy

A po co masz składać silnik na tym pękniętym bloku, nie widze sensu:confused:
#15
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:58
#16
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 23:06
Ale o to chodzi ze nie jestem pewien czyblok jest pekniety bo ani tego silnika nie przegrzalem ani nie wstawialem jakos bardzo silnik pracowalladnie rowno zadnych problemow poza tym olejem w plynie chlodniczym. dlatego mam ten dylemat
To nie wiem jeśli masz już rozebrany silnik to zrób planowanie bloku powymieniaj wszystkie uszczelki, a co do tego oleju w płynie chłodzącym to nie wiem
Albo sprawdź chłodnice oleju bo w v-kach lubi puszczać albo uszczelke pod którąś głowicą
#17
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 23:17
#18
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 23:17
#19
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 23:26
#20
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 23:32