
prawdopodobnie mech nie wiedział o istnieniu chłodniczki, miała trzy malutkie dziurki...
odkryłem to podłączając pod 5atm powietrza i wsadziłem pod wodę...
Napisany 10 lutego 2010 - 10:47
Napisany 10 lutego 2010 - 11:40
Napisany 11 lutego 2010 - 00:17
No chlodniczka ok glowice ok nie wiadomo co z blokiem ale jutro skladam moja omke zobaczymy mam nadzieje ze bedzie dobrze jesli nie to wymienie caly silnik a ten zostawie na czesci.No i co, problem naprawiony ??
Napisany 11 lutego 2010 - 11:24
Napisany 11 lutego 2010 - 20:30
To nie wiem jak te olej znajduje sie u ciebie w płynie chłodzącym jak masz sprawną chłodniczke i uszczelki pod głowicami, a jak miałeś ten olej w płynie chłodzącym to silnik oddawał dziwne oddgłosy ??
Napisany 12 lutego 2010 - 00:19
Napisany 27 lutego 2010 - 13:19
Napisany 20 czerwca 2013 - 13:44
Napisany 20 czerwca 2013 - 15:09
Żeby nie śmiecić to odgrzeję kotleta:)
To jak to jest z tym swapem 2.5 na 3.0? Tak po prostu wkładam i jadę czy trzeba jeszcze coś zmienić? Komp? (jak komp to i chyba immobilizer?) wiązka?
Napisany 20 czerwca 2013 - 15:15
Czujniki wałków i wału?
Napisany 20 czerwca 2013 - 15:24
Żeby nie śmiecić to odgrzeję kotleta:)
To jak to jest z tym swapem 2.5 na 3.0? Tak po prostu wkładam i jadę czy trzeba jeszcze coś zmienić? Komp? (jak komp to i chyba immobilizer?) wiązka?
Napisany 20 czerwca 2013 - 18:22
zmień eproma w ECU to nic nie będziesz musiał zmieniać z imobilaizerem
Napisany 23 października 2013 - 16:22
Napisany 23 października 2013 - 17:54
Przegrzebałem forum ale nie znalazłem tego co dolega mojej omie . Kupiłem silnik na chodzie ze szkrzynią wsadziłem... i tu zaczeły się schody . Silnik z osprzętem . O ile mechanicznie wszystko się spasowało , to jest problem z komputerem . Z nowego silnika została mała zielona kostka wymiary 1x1 cm 5 pinów . A ze starej wiązki w komorze komputera wystaje wejście na 6 pinową większą kostkę . Czy ktos ma może pojęcie za co odpowiada mała zielona kostka i gdzie ja podłączyć ?
Napisany 23 października 2013 - 18:02
jeżeli taka kostka jak na foto to jest od wentylatorów i pompek obiegu:D
niepotrzebnie wiązkę przekładałeś, trzeba było dać stare czujniki i w ECU wymienić eprom