Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Pierwsze objawy usczelki pod glowica - co dalej?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
64 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 07 listopada 2013 - 12:40

no garaz mam, co prawda podziemny pod blokiem, ale zawsze. to ciekawa przygoda by byla.

pomysle nad tym i dam znac. bo z drugiej strony bez doswiadczenia to zajmie wieki, a i popsuc moge...


aby garaż był zamykany, jedynie wydechy trzeba od dołu odkręcać więc da radę bez kanału :)

a tam dasz radę to tylko groźnie wygląda a jest dość łatwe :)

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#62 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 07 listopada 2013 - 13:05

Jeśli znasz podstawowe zasady mechaniki to dasz sobie spokojnie radę :)

Dodany obrazek


#63 OFFLINE   Bolo66

Bolo66
  • 15 postów
  • Dołączył: 28-05-2012

Napisany 07 listopada 2013 - 13:14

Jak jeżdżone długo w tym stanie to planowanie nieuniknione. Bez planowania odradzam, będzie puszczała . Wymiana gumek to raczej do przemyślenia. Jeżeli ubywało oleju i zamierzasz dłużej jeździć to raczej warto. W oplu uszczelniacze sa trwałe i jeżeli nie ma potrzeby, to bym nie ryzykował "profilaktycznej" wymiany, ponieważ zamienniki uszczelniaczy mogą szybciej puścić niż stare oryginalne.

#64 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 07 listopada 2013 - 14:08

Planowanie jest KONIECZNE bez względu na to ile jeżdżone :p

Dodany obrazek


#65 OFFLINE   Bolo66

Bolo66
  • 15 postów
  • Dołączył: 28-05-2012

Napisany 07 listopada 2013 - 14:47

Planowanie jest KONIECZNE bez względu na to ile jeżdżone :p


Konieczne to jest sprawdzenie. Jeżeli po sprawdzeniu na płycie nie widać krzywizny, to najwyżej zalecane jest tzw. zabielenie. Podobnie jest z wymiana pierścieni, zawsze zalecane jest honowanie a nie szlifowanie. Nie ma co poprawiać dobrego.