

[OB & OBFL] Pierwsze objawy usczelki pod glowica - co dalej?
#41
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 06:34
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#42
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 11:40
Syknięcie to prawidłowy objaw - układ chłodzenia jest nadciśnieniowy (przy sprawnym korku zbiornika wyrównawczego). Objawy padniętej UPG mogą być różne, więc na dwoje babka wróżyła, zależnie od tego w którym miejscu ten "pad" wystąpi.
koledzy bylem na sprawdzaniu kompresji i wszysto jest dobrze mam takie cisnienie na kazdym cylindrze jak podaje producent. Cieple powietrze juz dziala mialemnie podlaczone podcisnienie miedzy grodzia a komora silnika. Czemu dymi mi na bialo ??? Mozdcie cos podpowiedziec ?? co jeszcze nalezaloby sprawdzic ??:pokoj:
#43
OFFLINE
#44
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 11:56
dymi na PB bolpg nie uzywam tylko sporadycznie na gazie jezdze. Moze to byc wina tej uszczelki miedzy glowica a cewka zaplonowa ??Na Pb i na LPG tak samo dymi?
#45
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 12:06
Przy UPG masz parowoz z wydechu niezależnie od rodzaju paliwa. Kwestia jeszcze ile tego dymu jest i jak intensywny. Być może liche paliwo albo cholernie dużo wilgoci w wydechu i jak się nagrzewa to zaczyna odparowywać.dymi na PB
#46
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 12:09
Przy UPG masz parowoz z wydechu niezależnie od rodzaju paliwa. Kwestia jeszcze ile tego dymu jest i jak intensywny. Być może liche paliwo albo cholernie dużo wilgoci w wydechu i jak się nagrzewa to zaczyna odparowywać.
nie nie to nie jest parowoz, leci tak rownomiernie dymek ale ale przestaje gdy dodam gazu na postoju lub przy intensywnej jezdzie. Mowisz wilgos w wydechualbo paliwo. Musze jedno i drugie sprawdzic. A jakies inne sugestie ??
#47
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 18:59
#48
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 22:06
#49
OFFLINE
#50
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 23:20
UPG to nic takiego strasznego w X20Xev, macie tylko jedna uszczelke i tylko jedna glowice.
ktos srednio uzdolniony jest to w stanie naprawic samemu ( procz planowania)
czekamy na filmik, aby ocenic czy to UPG, czy tez nie
#51
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2013 - 17:24
weze sztywne az obejmy nie wytrzymuja
przy dodawaniu gazu babelki powietrza w zbiorniczku wyrownawczym
cylindry czasem nie przepalaja, auto na wolnych obrotach sie telepie na 2 cylindrach na zimnym, czasem moc traci i szarpie (na pb i gazie)
na 100km znika 2l chlodziwa
troche bialego dymku z wydechu
To juz chyba upg, nie? jeszcze poprzedni wlasciciel cos wsypal do ukladu chlodniczego i plywaja tam takie niebieskie farfocle...
#52
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2013 - 17:28
jak samemu będziesz robił to zmieścisz się w 450zł by porządnie to zrobić
edyta: to na pb też te bąbelki są czy tylko na lpg ?
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#53
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2013 - 18:06
teraz mam tak:
weze sztywne az obejmy nie wytrzymuja
przy dodawaniu gazu babelki powietrza w zbiorniczku wyrownawczym
cylindry czasem nie przepalaja, auto na wolnych obrotach sie telepie na 2 cylindrach na zimnym, czasem moc traci i szarpie (na pb i gazie)
na 100km znika 2l chlodziwa
troche bialego dymku z wydechu
To juz chyba upg, nie? jeszcze poprzedni wlasciciel cos wsypal do ukladu chlodniczego i plywaja tam takie niebieskie farfocle...
Zajrzyj jeszcze na bagnet czy masz czysty olej, a w zbiorniczku wyrównawczym czy masz oczka rosołowe (tłuszcz). Zawsze możesz leciec do zoologicznego po tester na CO2 w wodzie i będziesz wszystko wiedział.
#54
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2013 - 18:13
Zawsze możesz leciec do zoologicznego po tester na CO2 w wodzie i będziesz wszystko wiedział.
Albo po prostu jechać do mechanika, sprawdzenie nic nie kosztuje... Przynajmniej u mnie

#55
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2013 - 18:53

#56
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 01:40

wystarczy że na zimnym opali z odkręconym korkiem zbiorniczka płynu i jeśli wywali płyn to jest źle

poza tym nieszczelność spowoduje ucieczki płynu ale i ciśnienia z układu (przy takiej ilości znikającego płynu)
jedyna szansa że to nie UPG to koncepcja iż reduktor LPG ładuje gaz w układ chłodzenia
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#57
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 00:39
Zajrzyj jeszcze na bagnet czy masz czysty olej, a w zbiorniczku wyrównawczym czy masz oczka rosołowe (tłuszcz). Zawsze możesz leciec do zoologicznego po tester na CO2 w wodzie i będziesz wszystko wiedział.
w zoologicznym kupuje sie ten tester CO2?

a auto chodzi juz strasznie kiepsko, na zimnym na 2 - 3 cylindry juz nawet na biegu. ale olej czysty i plyn bez rosolu
i na pb to samo
a gdize taka instrukcja jak upg zrobic samemu? bo mechanik chce 600 - 1200 w zaleznosci od stanu glowicy.
#58
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 01:07
ciecz jest niescisiwa

sonda tez sie nie lubi taplac w blotku
jak masz jakiekolwiek pojecie o mechanice i chcesz to robis samemu, to instrukcja nie jest potrzebna,
rozpinasz rozrzad, rozlaczasz wydech w portkach, rozlaczasz ssacy, czujniki, kable na bok, przewody paliwowe odpinasz, zdejmujesz pokrywe zaworow, wtedy juz tylko kilka szpilek i mozesz czapke rwac do gory,
oczywiscie na poczatek wypadaloby sie pozbyc plynow ustrojowych

#59
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 12:16
w zoologicznym kupuje sie ten tester CO2?
to jakies cos od rybek:)
a auto chodzi juz strasznie kiepsko, na zimnym na 2 - 3 cylindry juz nawet na biegu. ale olej czysty i plyn bez rosolu
i na pb to samo
a gdize taka instrukcja jak upg zrobic samemu? bo mechanik chce 600 - 1200 w zaleznosci od stanu glowicy.
jeśli masz kolego garaż i trochę narzędzi do tego podstawową wiedzę o mechanice to dasz radę samemu spokojnie.
Nie będziesz czegoś wiedział to zapytasz - pomożemy

Jedyne co będziesz musiał kupić to klucz dynamometryczny (chyba że masz) ale kupisz za ok 100zł i on Ci zostanie na przyszłość

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#60
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 12:25
pomysle nad tym i dam znac. bo z drugiej strony bez doswiadczenia to zajmie wieki, a i popsuc moge...