Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Pierwsze objawy usczelki pod glowica - co dalej?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
64 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 07 maja 2013 - 12:05

dokreciles delikatnie korek i zmniejszyles cisnienie w ukaldzie,temu nie wyrzuca,na moj gust to nie jest rozwiazanie

#22 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 07 maja 2013 - 13:35

no cisnienie spadlo w ten sposob.

a w sumie tez czesto slyszalem, ze ten koreczek sie zakreca slabo.
nie wiem pojezdze i zobacze

#23 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 maja 2013 - 14:20

Korek musi być dokręcony dobrze. Nawet jak go *****...sz, to i tak zawór będzie działać.
Wymień ten korek , chyba 10zł na Boga.

#24 OFFLINE   Sidro

Sidro
  • 87 postów
  • Dołączył: 17-04-2012
  • Skąd: Zaniemyśl/ok.Poznania

Napisany 07 maja 2013 - 20:41

Najlepiej wywal korek i będzie z głowy :D:):D

#25 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 26 maja 2013 - 16:30

Możesz mieć też zbiorniczek pęknięty na tej szyjce gdzieś... mój ojciec tak miał... dookoła szyjki delikatnie pękł zbiorniczek


tak wlasnie mam, sie okazalo, jak obejrzalem. dzieki. zbiorniczek tak wgl oryginal tylko byl, 140zl, ale ja nie wsadzam uzywek, bo jezdze w trasy po 2000km. pzdr:)

#26 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 04 czerwca 2013 - 00:46

wymienilem zbiorniczek

pytanie skad przyczyna? cos rozwalilo zbiorniczek. moze za wysokie cisnienie w ukl chlodzenia.

czy moglo to byc ze starosci?

dodam, ze zupy olejowej w plynie chlodniczym nie ma

#27 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwca 2013 - 05:53

wymienilem zbiorniczek

pytanie skad przyczyna? cos rozwalilo zbiorniczek. moze za wysokie cisnienie w ukl chlodzenia.

czy moglo to byc ze starosci?

dodam, ze zupy olejowej w plynie chlodniczym nie ma


Nom ze starości , taki stary zatkany korek potrafi rozwalić zbiorniczek i upg wyrychtować do wymiany:hihi:

#28 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 04 czerwca 2013 - 08:52

i upg wyrychtować do wymiany


hehe, o nie :oonie:

#29 OFFLINE   port2000

port2000
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-06-2010
  • Skąd: Gniezno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 czerwca 2013 - 07:05

jak to mówią starość nie radość:D, najważniejsze, że wymieniłeś i jest oki

#30 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 11 czerwca 2013 - 01:07

ale dalej na 1000km ubywa przynajmiej 0,5l plynu. jest rozchlapany wokol korka i czasem cieknie z drugiej strony, tam na dole chlodnicy, z lewej.

jakies sugestie??

#31 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 czerwca 2013 - 08:51

W Golfie II 1.8 wywalało mi płyn co chwilę. Generalnie cały układy wymieniłem łacznie z chłodnicą i uszczelką pod głowicą, ile speców tyle opinii. Cały problem rozwiązał sie po wymianie korka w zbiorniczku. Dalej nie wiem czy wymieniłeś zbiorniczek z nowym korkiem czy sam zbiorniczek. Przepłukałbym chłodnicę i cały układ oraz sprawdził przewody.
W Omedze płyn mam zawsze na poziomie ok. 1 cm poniżej stanu. Nawet dolewanie do poziomu nie ma sensu bo i tak za jakiś czas będzie poniżej ale więcej już nie ubedzie.

#32 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 12 czerwca 2013 - 20:28

i zbiorniczek i korek wymienilem.

a po 1000km w zbiorniczku jest sucho. dolewam do poziomu, znowu 1000km i znowu to samo

w zbiorniczku nie ma oleju, auto nie dymi na bialo, ale wokol chlodnicy smierdzi plynem

#33 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 12 czerwca 2013 - 23:00

u mnie jak byla uszczelka walnieta to nie bylo oleju w plynie,ale tez ubywal znacznie,co sie okazalo plynszedl w olej,ale tez nie dymil na bialo,dopiero przy koncowce po jakis 3 tys km,zaczelo sadzic na bialo

#34 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 czerwca 2013 - 14:23

a jak wygladal olej, kiedy do niego przenikal plyn? zmienil sie jakos jego wyglad?

bo ja ostatnio spuszczalem olej przy okazji wymiany i wyglad spuszczonego byl normalny

#35 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 13 czerwca 2013 - 14:49

a jak wygladal olej, kiedy do niego przenikal plyn? zmienil sie jakos jego wyglad?

bo ja ostatnio spuszczalem olej przy okazji wymiany i wyglad spuszczonego byl normalny


po bagnecie sladu nie bylo,natomiast olej hmmm najpierw z litr borygo zlecial,potem olej gesty jak mazut :D

#36 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 czerwca 2013 - 19:51

e no to dobra wiadomość. moj byl zupelnie normalny, czarny i taki srednio gesty

#37 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 czerwca 2013 - 20:17

No to nie ma siły musi gdzie indziej uciekać. Trzeba się dobrze przyjrzeć wszystkim przewodom i na ich łączeniu, może gdzieś przy chłodnicy? Jeśli cokolwiek widać trzeba tam szukać przyczyny i uszczelnić szybko a raczej przewód wymienić na nowy. Może trzeba gdzies na na kanał podjechać i z dołu też popatrzeć. To nie musi być duży wyciek, żeby ubywało.

#38 OFFLINE   mojo rising

mojo rising
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: Wrocław

Napisany 14 czerwca 2013 - 22:38

no dzieki. jade na wymiane tulei z przodu w przyszlym tygodniu, to powiem mechanikom, zeby popatrzyli

#39 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 16 czerwca 2013 - 17:28

z tylu silnika przychodzi podlaczenie wody,byc moze to tam cieknie

#40 OFFLINE   Lock1990

Lock1990
  • 17 postów
  • Dołączył: 24-05-2012
  • Skąd: Głowno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 czerwca 2013 - 19:38

z tylu silnika przychodzi podlaczenie wody,byc moze to tam cieknie


mi cieknie wlasnie w tym miejscu co napisal maciek. Dodam tez ze dzisiaj kompleksowo oczyscilem odme.
Dodam tez ze troszeczke dymi mi na bialo, mam wlana sama wode mowie od razu. Czy to moze byc UPG ?? Po odkreceniu korka zbiorniczka slychac to sykniecie spowodowane wyrownaniem cisnienia ale plynu nie wywala. Co to moze byc ??