Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

CHIPTUNING do 2.0 16V


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
145 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 października 2009 - 17:40

zaczyna się od 1000zł i to też trzeba uważać.

no troszkę mniej ;) ale 650zł wraz ze sprawdzeniem i zhamowaniem autka po chipie trzeba dać ;)
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#82 OFFLINE   Szafarbp

Szafarbp

    AudiA4

  • 202 postów
  • Dołączył: 30-01-2009
  • Skąd: Biała Podlaska/London

Napisany 12 października 2009 - 20:24

troche nie ten silnik, ale to jest przyklad "elektroniki" z allegro za 49.99 tuningującej silnik TDI :D

Dodany obrazek


znajomy zrobil sobie takiego ala "boxa", kawalek kabla opornik i wlacznik, koszt w sumie 10zl. Moze to i smieszne ale efekt w przyspieszeniu jest widoczny i odczuwalny...:o

#83 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2009 - 21:04

znajomy zrobil sobie takiego ala "boxa", kawalek kabla opornik i wlacznik, koszt w sumie 10zl. Moze to i smieszne ale efekt w przyspieszeniu jest widoczny i odczuwalny...:o


Bo bezmyślie podaje więcej paliwa. Tylko jak długo?

#84 OFFLINE   Szafarbp

Szafarbp

    AudiA4

  • 202 postów
  • Dołączył: 30-01-2009
  • Skąd: Biała Podlaska/London

Napisany 12 października 2009 - 22:10

bylo to zrobione w ramach nudy i checi sprawdzenia.
uzywane raczej zadko, w sytuacjach tego wymagajacych

#85 OFFLINE   M700_KONIN

M700_KONIN
  • 55 postów
  • Dołączył: 29-03-2009
  • Skąd: KONIN

Napisany 21 października 2009 - 21:26

No więc moje odpowiedzi dużo nie odbiegają od foto i zasady szybkiego podkręcania, pozdrawiam .Na pewno to działa między innymi przy programowaniu nowej kości do auta ten parametr jest brany pod uwagę .

#86 OFFLINE   M700_KONIN

M700_KONIN
  • 55 postów
  • Dołączył: 29-03-2009
  • Skąd: KONIN

Napisany 26 października 2009 - 17:10

Nie wyssałem tego z palca

http://chiptunning.elektroda.eu/index.htm

#87 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 października 2009 - 19:55

Nie wyssałem tego z palca

http://chiptunning.elektroda.eu/index.htm


I naprawdę myślisz, żę różnice w mocy polegaja na innej oporności czujnika powietrza?

#88 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 października 2009 - 10:02

Nie wyssałem tego z palca

nigdy niebylo silnika hondy 1.4 v tec to zwykla jednostka 16 zaworowa z jednym walkiem.
drugie, poto jest czujnik spalania spalania stukowego, przeplywka , itp zeby modyfikowac parametry , wiec jak auto ma wiecej powietrza dostaje wiecej paliwa.
fakt ze program jest jeden dla wszystkich silnikow a kazdy silnik sie rozni minimalnie,
wiec jak pomierzysz dany silnik , napiszesz lub poprawisz program pod niego to powinno byc lepiej , stad ten margines

#89 OFFLINE   M700_KONIN

M700_KONIN
  • 55 postów
  • Dołączył: 29-03-2009
  • Skąd: KONIN

Napisany 28 października 2009 - 22:48

No wstaw sobie rezystor i zobacz, w eTechu można zobaczyć parametry czujników, ja takie coś założyłem i była różnica , nie miałem dziury w przyśpieszaniu .

Proponował bym zamknąć temat ,nie ma z kim rozmawiać ,od wysłuchiwania teorii głowa mnie boli,nawet tego nie wypróbowałeś a negujesz.Chodzi o to ,że pozwala ten rezystor na osiągnięcie mocy na każdym biegu a nie żeby mieć z tego 300 konin pod maską.Dobre fotki boxa do TDI pozdrawiam kolegę .:cool:

#90 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 października 2009 - 23:49

nie wypróbowałeś a negujesz


wcale nie neguje, ale poprawa wynika wlasnie z rozbieznosci miedzy odczytami.
niektorym po wymianie przeplywki auto nabiera wigoru, spytaj sie kolegow z silnikami dizla
bo tam jest to najbardziej odczuwalne

#91 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 października 2009 - 01:26

Proponował bym zamknąć temat ,nie ma z kim rozmawiać ,od wysłuchiwania teorii głowa mnie boli


Nie czytaj to Cię głowa nie będzie boleć.

 


#92 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 29 października 2009 - 11:04

Chodzi o to ,że pozwala ten rezystor na osiągnięcie mocy na każdym biegu


Od kiedy to moc silnika zależy od biegu ? Oj :zolta_kartka:

#93 OFFLINE   M700_KONIN

M700_KONIN
  • 55 postów
  • Dołączył: 29-03-2009
  • Skąd: KONIN

Napisany 30 października 2009 - 08:25

O mocy chodziło mi że nie masz 136 koni jak w moim przypadku w 2.0 16V na każdym biegu i obrotach tylko się te konie rozkładają .:cool:

#94 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2009 - 09:25

To ile masz teraz po tuningu?

#95 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2009 - 09:39

tylko się te konie rozkładają .

jak koniki pozdychaja , to sie potem rozkladaja :D

#96 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 30 października 2009 - 11:30

O mocy chodziło mi że nie masz 136 koni jak w moim przypadku w 2.0 16V na każdym biegu i obrotach tylko się te konie rozkładają .:cool:


No ja też się rozkładam jak czytam o mocy na biegach :panna: Moc wynika z przebiegu momentu obrotowego względem obrotów i tyle. To o czym Ty piszesz to (chyba) podniesienie momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów ale czy faktycznie o to Ci chodzi to ja nie wiem bo wyrażasz się bardzo niefachowo. Bez urazy ale jak ktoś nie zna takich podstaw to chyba nie ma sensu rozmawiać o chiptuningu.

#97 OFFLINE   M700_KONIN

M700_KONIN
  • 55 postów
  • Dołączył: 29-03-2009
  • Skąd: KONIN

Napisany 02 listopada 2009 - 18:34

Ok ,może nie fachowo i bałagan w wypowiedziach , może tu jesteś od poprawiania innych ale nic nie dodajesz fachowego w tym temacie, jak bym był takim pesymistą jak Ty to bym zaliczył dzwona żeby się nie przeniosło na innych .Proponuję zawiesić temat.

Dodano_Mod: Nie używaj takiej czcionki, nie musisz krzyczeć.

#98 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 listopada 2009 - 18:38

Ok ,może nie fachowo i bałagan w wypowiedziach , może tu jesteś od poprawiania innych ale nic nie dodajesz fachowego w tym temacie, jak bym był takim pesymistą jak Ty to bym zaliczył dzwona żeby się nie przeniosło na innych .Proponuję zawiesić temat.

Ciekawie się robi :hmm:

#99 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2009 - 23:17

Temat nie będzie zamknięty, nie ma takiego powodu, ale krewcy dyskutanci zostaną "wynagrodzeni" więc apeluję o rozwagę.

#100 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 listopada 2009 - 09:10

Jak ktoś chipa nie chce to na początek kolektor wydechowy zakupić i konkretnie moc zwiększać

http://cgi.ebay.de/T...=item1c0d7c679f